دوشنبه, ۱ تیر , ۱۴۰۵
چه کسی عامل بمب گذاری دهلی است؟ 17 اسفند 1390

چه کسی عامل بمب گذاری دهلی است؟

سایت شبکه الجزیره مقاله ای را به قلم «گرت پورتر» روزنامه نگار و تحلیلگر برجسته آمریکایی منتشر کرد که در آن ضمن بررسی بمب گذاری خودروی دیپلمات اسرائیلی در هند، اثبات می کند که این اقدام بر خلاف ادعاهای مقامات اسرائیلی، ارتباطی با ایران و حزب الله ندارد.گرت پورتر با مقایسه روش بمب گذاری دهلی با اقدامات تروریستی صورت گرفته علیه دانشمندان ایرانی می نویسد: بمب گذاری ۱۳ فوریه در هند به همان نحوی صورت گرفت که عاملین ایرانی اسرائیل یعنی مجاهدین خلق در ترور دانشمند هسته ای ایران در اواسط ژانویه به کار بستند.

تعبیر خواب مریم رجوی از کمپ موقت ترانزیت (لیبرتی) 17 اسفند 1390

تعبیر خواب مریم رجوی از کمپ موقت ترانزیت (لیبرتی)

این همان تعبیر خوابی است که مریم رجوی از رفتن به کمپ موقت ترانزیت (لیبرتی) میکند چرا که حساب میکند اگر سری های بعد ساکنان اشرف به کمپ موقت ترانزیت (لیبرتی) بروند دیگر امکان اینکه بتوان نفرات توجیه شده و تحت فرمان کامل خودش را بفرستد نیست و اینکه در گروههای بعدی خیلی ها دنبال یک فرصت هستند که از این وضعیت خلاصی پیدا بکنند که البته اینطور خواهد شد و دیگر نشستهای طولانی مسعود رجوی و نشستهای تحقیر کننده مسولین در اشرف نمیتواند جلوی این واقعیت را بگیرد.

اخراج مجاهدین با نظارت سازمان ملل صورت می گیرد 17 اسفند 1390

اخراج مجاهدین با نظارت سازمان ملل صورت می گیرد

«کامل امین» سخنگوی وزارت حقوق بشر عراق در گفتگو با آژانس خبری کردستان عراق در پاسخ به حمایت عناصر فراکسیون العراقیه از گروه مجاهدین گفت: اخراج اعضای مجاهدین از عراق و انتقال این افراد به کمپ موقت ترانزیت (لیبرتی) با نظارت سازمان ملل صورت می گیرد.کامل امین ضمن تاکید بر سیاسی بودن موضع العراقیه اضافه کرد: بهتر است اعضای العراقیه در عوض موضع گیری های جانبدارانه و سیاسی در حمایت از مجاهدین توجه بیشتری به اوضاع داخلی مردم عراق داشته باشد.

اظهارات خانم کلینتون و به وجد آمدن مریم قجر 17 اسفند 1390

اظهارات خانم کلینتون و به وجد آمدن مریم قجر

خطاب به رجوی ها و بطور خاص به مریم رجوی می گویم یک بار هم شده بجای توصیه خانم کلینتون به توصیه جدا شدگان گوش کن و دست از سر این قربانیان گرفتار در این قلعه بردار و رهایشان کن و بجای این کار ها با آن شوهر فراریت به فکر پاسخگوی در قبال این همه جنایت که در این سالیان مرتکب شده اید باشید. و بجای اینکه بدنبال نشان دادن هویج از سوی خانم کلینتون باشید از گذشته پند و عبرت بگیرید که چطوری همین ارباب شما را قال گذاشت و حفاظت اشرف را علی رغم مخالفت شما به دولت عراق سپرد

شهردار خالص: خودداری اعضاء مجاهدین از انتقال به کمپ ترانزیت 17 اسفند 1390

شهردار خالص: خودداری اعضاء مجاهدین از انتقال به کمپ ترانزیت

الخدران به السومریه نیوز گفت که” بیش از چهارصد تن از اعضای مجاهدین خلق در کمپ اشرف در استان دیالی که بعنوان گروه دوم برای انتقال به کمپ موقت ترانزیت(لیبرتی) تعیین گردیده اند از اجرای دستورات برای انتقال سر باز زده اند”. الخدران گفت” دولت مرکزی عراق در توافقنامه ای با سازمان ملل اقدام به انتقال این گروه از مجاهدین از استان دیالی به بغداد می نماید”. وی افزود که”اعضای مجاهدین به ایراداتی متوصل شدند که هیچ کس را قانع نمی کند”

گفتگو با ابراهیم خدابنده 17 اسفند 1390

گفتگو با ابراهیم خدابنده

اردوگاه اشرف ظرفی بود که رجوی توانست نیروهایش را در آن جمع کند. فرقه‌ها کلا به دنبال جایی هستند که ایزوله از محیط خارج باشد، چراکه نمی‌خواهند اعضایشان با محیط پیرامون ارتباطی داشته باشند. برای همین ساکنین اردوگاه اشرف ارتباط تلفنی با بیرون نداشتند، اینترنت نداشته و ندارند. فقط اینترانت یا شبکه داخلی و تلویزیون مداربسته دارند. آنجا کسی موبایل ندارد و تنها مسوولان ارشد حق استفاده از موبایل آن هم تحت ضوابط خاص را دارند.

مصاحبه با خانم بتول سلطانی در مورد آخرین وضعیت مجاهدین در عراق – قسمت چهارم 17 اسفند 1390

مصاحبه با خانم بتول سلطانی در مورد آخرین وضعیت مجاهدین در عراق – قسمت چهارم

رجوی بعد از فرستادن اولین گروه که با سر و صدای زیاد تبلیغاتی هم اینکار را کرد و هر ماری هم که داشت انداخت طبق آخرین واکنش ها نیز گفت که در کمپ ترانزیت (لیبرتی) مار و افعی هست خلاصه همه اینها برای این بزرگنمائی بود که بگوید من از اشرف و همه چیز خود مایه گذاشتم حالا شما چی؟ یعنی انتظارش این بود که حداقل موضع آمریکا اعلام خروج رسمی این سازمان از لیست سازمانهای تروریستی باشد اما به نظر من رجوی بسیار اندوهگین و در حال احتضار سیاسی است برای اینکه حتی خانم کلینتون نگفت که از لیست خارج می شوند بلکه گفت بستن را ملاک تاثیر مهم در تصمیم گیری می داند.

عزم جهانی برای بستن پرونده مجاهدین 17 اسفند 1390

عزم جهانی برای بستن پرونده مجاهدین

اگر جنبه های فریب و وارونه نشان دادن واقعیت ها که از شیوه های تبلیغی خاص مجاهدین است را کنار بگذاریم، تلاش و تقلای مجاهدین با هر اسم و عنوان و با هر نوع بزک و ظاهر سازی تماما در راستای حفظ و حراست از حصارهای تشکیلاتی مجاهدین به هر نحو ممکن است و اگر قبول کنیم قرارگاه اشرف با تمامی حصارهای فیزیکی و تشکیلاتی با ساختار فرقه یی، ایدئولوژی رجوی را نمایندگی میکند، موضعگیریهای اخیر مجاهدین را هم خیلی بهتر درک کرده و خواهیم فهمید که چرا رهبری مجاهدین به هر نحو ممکن با هر راه کاری که به هر نحوی از انحاء بنیادهای عقیدتی مجاهدین را زیر علامت سوال برده

ماری که تمام معادلات رجوی ها را به هم زد 17 اسفند 1390

ماری که تمام معادلات رجوی ها را به هم زد

سران فرقه که از فروپاشی اشرف به هذیان گویی افتادند یک بار کثیف بودن دستشویی را علم کردند و یک بار بودن دوربین و بار دیگر ترکیدن لوله فاضلاب و اکنون از بودن مارهای افعی!! در کمپ ترانزیت موقت در بغداد حرف زده و از مجامع بین الملی درخواست کمک دارند اگر کسی سران فرقه را نشناسد فکر می کند که اینان در جایی پرت افتاده زندگی می کند در حالی که نماینده سازمان ملل و دیگر مجامع بین المللی همه از داشتن معیارهای زندگی در این کمپ حرف می زنند.

مجاهدین از لاف سرنگونی، تا عجز و ناتوانی 17 اسفند 1390

مجاهدین از لاف سرنگونی، تا عجز و ناتوانی

هدف استراتژیک آنها ماندن دراشرف به هر قیمت بود. ولی در تاکتیک و به خاطر اینکه خود را از تک وتاب همسویی با اربابانشان نیندازند درتاکتیک برای خروج ازاشرف اعلام آمادگی نموده وتوافق نامه امضا میکردند. درهمین راستا اعزام اولین دسته ازنیروها به کمپ ترانزیت لیبرتی نیزدقیقا با هدف اخلال وهو وجنجال وراه انداختن کارزار تبلیغاتی برضد شرایط موجود درآنجا سازماندهی گردید.

ازکار و زندگیم دست شستم تا فرزند اسیرم را دریابم 17 اسفند 1390

ازکار و زندگیم دست شستم تا فرزند اسیرم را دریابم

خانم شهربانو مرندی مادر عضو اسیر اشرفی خسروسلیقه دار است. خانم مرندی گفتند توانستم مقاومت کورکورانه نگهبانان رجوی را بشکنم تا به من مادر سالمند فحاشی نکنند و سنگ نزنند و به درد دلم گوش فرابدهند و من فکرمیکنم فرار اخیر آقایان میریان و رحمانی محصول بلافصل فعالیت خودم و سایرخانواده های گیلانی که در مقابل کمپ اشرف حضور داشتیم بوده است

مسعود خدابنده: مجاهدین به عوامل اسرائیلی در جنگ پنهانی با ایران کمک می کنند 17 اسفند 1390

مسعود خدابنده: مجاهدین به عوامل اسرائیلی در جنگ پنهانی با ایران کمک می کنند

مسعود خدابنده، عضو سابق رده بالای سازمان مجاهدین خلق می گوید که این سازمان روابط نزدیکی با عوامل اسرائیلی دارد و در عملیات های مخفیانه آن ها علیه ایران با اسرائیل همکاری می کند. از ژانویه سال 2010 تاکنون جمعاً شش دانشمند هسته ای ایران توسط عوامل سرویس جاسوسی اسرائیل، موصاد که تروریست های مجاهدین را برای حملات خود به کار می گیرد، به قتل رسیده اند.

blank
blank
blank