دوشنبه, ۱ تیر , ۱۴۰۵
بهانه گیری مجاهدین، عامل تاخیر در مرحله دوم اخراج 15 اسفند 1390

بهانه گیری مجاهدین، عامل تاخیر در مرحله دوم اخراج

یک منبع مطلع عراقی که نخواست نامش فاش شود، گفت: گروه دوم اعضای مجاهدین به بهانه های دروغین سوار اتوبوس هایی که برای خارج سازی آنها از پادگان اشرف به مقصد کمپ موقت ترانزیت (لیبرتی) آماده شده بود، نشدند.وی افزود: مجاهدین همچنین از ورود رسانه ها به داخل پادگان عراق جدید (اشرف) برای پوشش مراحل اخراج جلوگیری کردند.

مریم رجوی میخواهد فرقه تروریستی در مرز اردن مستقر بشه!!! 15 اسفند 1390

مریم رجوی میخواهد فرقه تروریستی در مرز اردن مستقر بشه!!!

خانم رجوی برای سوءاستفاده رذیلانه ازاین وضعیّت پیش آمده هرروز دنبال بهانه تراشی بودکه زمان بیشتری بخرد ولی بعدازصحبت های اخیرخانم هیلاری کلینتون ظاهراًبه این نتیجه رسیده اند که دیگربهانه های واهی ومسخره ازقبیل وجود مار افعی در کمپ موقت ترانزیت (لیبرتی) وخرابی سیستم فاضلاب وغیره دیگرکارسازنیست به فکرحیله و نیرنگ دیگری افتاده اند که با مطرح کردن استقرار در مرز اردن همه را بیشتر به بازی بگیرند و زمان بیشتری بخرند تا اینکه به اهداف پلیدشان برسند.

بررسی وضعیت فرقه مجاهدین در عراق – قسمت اول 15 اسفند 1390

بررسی وضعیت فرقه مجاهدین در عراق – قسمت اول

پر واضح است که اینجا یک کمپ نظامی هست و خود شما هم نظامی هستید و یک عمر با اسلحه سرو کار داشتید، خوب یک دولتی مثل دولت عراق آمده و یک کمپی را در اختیار شما قرار داده و مشخص است که باید نیروهای خودش در آنجا حضور داشته باشد تأمین امنیت اش، نظارت اش و همچنین کنترل اش بر عهده این کشور است و شما هم ایرانی هستید و یک نیروی خارجی محسوب می‌شوید و بهر حال باید بداند شما آنجا چکار میکنید اینکه اتفاقی نیفتد و حادثه‌ای بوجود نیاید خوب طبیعتاً میتواند حضوراش نظامی هم باشد خوب این در یک کشور آشوب زده چه اشکالی دارد که اعتراض میکنید؟

می خواهیم برویم مرز اردن! 15 اسفند 1390

می خواهیم برویم مرز اردن!

مریم خانم و شوهرشان بر این تصورند که با این جر زدن های لحظه ای زمان می خرند. می گویند از این ستون به آن ستون فرج است. اینقدر خسته و گیجشان می کنیم تا به خواست هایمان برسیم. اما شاید نمی دانند که روی دیگر این رفتار؛ رو شدن مناسبات فرقه ای مجاهدین است نزد مقامات سازمان ملل متحد؛ و نزد مقامات آمریکایی که از نزدیک تمامی رفتارهایشان را تحت نظر دارند. و اجماع تمامی دست اندرکاران پرونده فرقه بر این نکته که نمی توان به رهبران آن اعتماد کرد.

نامه سرگشاده بنیاد خانواده سحر به وزیر امور خارجه آمریکا 15 اسفند 1390

نامه سرگشاده بنیاد خانواده سحر به وزیر امور خارجه آمریکا

سازمان مجاهدین خلق به رهبری مسعود رجوی یک فرقه مخرب کنترل ذهن است که اعضای خود را با استفاده از تکنیک های روانی مانیپوله کرده و در اسارت ذهنی نگاه داشته است. خانواده های اعضای این فرقه بیش از دو سال است که در برابر دروازه های پادگان اشرف تحصن نموده و تنها خواسته آنان دیدار با عزیزانشان است که رجوی هرگز چنین اجازه ای را نداده است چرا که میترسد تسلط روانی و ذهنی خود بر نیروهایش را از دست بدهد. زمانی میتوان گفت که رجوی همکاری خود را نشان داده که به این خانواده ها اجازه دهد بدون واسطه و بطور مستقیم با عزیزان خود دیدار داشته باشند.

به رهایی برادرم ازچنگال فرقه رجوی امیدوارم 15 اسفند 1390

به رهایی برادرم ازچنگال فرقه رجوی امیدوارم

آقای پورحسن عضو فعال و برجسته و مرتبط با انجمن نجات همچنین افزودند که عزم و جزم دارم تا رهایی برادرم را موجب شده و پس از سالیان چشم انتظاری وی را درآغوش بگیرم و به رجوی و سایر سران تشکیلات مخوف رجوی ثابت کنم که میتوانیم با مقاومت و پایداری در برابر فحاشی و سنگ پرانی سران مغزشویی شده رجوی پیروزشده وازخواست مشروع خود مبنی برملاقات حضوری با برادرعزیزم اسماعیل پورحسن عضو اسیر اشرفی و رهایی و بازگشت وی به وطن و کانون گرم و پرمهر خانواده گامی واپس نخواهیم نهاد.

عقب نشینی و اخراج مفتضحانه فرقه رجوی از سنگر استراتژیک اشرف – قسمت دوم 14 اسفند 1390

عقب نشینی و اخراج مفتضحانه فرقه رجوی از سنگر استراتژیک اشرف – قسمت دوم

اساسا باید گفت که رجوی بنیاد و استراتژی خود را دراشرف بنا گذاشته بود.سال 65 وقتی که مبارزه چریک شهری درداخل کشورضربات مرگباری دریافت کرد و به کلی منهدم شد کشور فرانسه کلا دید که حضور مسعود و مریم رجوی در خاک فرانسه هیچ منفعت سیاسی برای آنها ندارد و کلا به دیگرسخن تاریخ مصرف وی به سرآمده. پس دست از حمایت این تروریستها برداشتند وخواهان خروج آنها ازخاک فرانسه شدند رجوی که کاملا بلحاظ استراتژی جنگ مسلحانه شهری به بن بست رسیده بود و ازآنجایی که صداقت و ظرفیت انتقاد از خود را نداشت دست به یک خودکشی دیگر زد و راه عراق را در پیش گرفت.

آقای رجوی بنگر بازی زمانه را 14 اسفند 1390

آقای رجوی بنگر بازی زمانه را

29 بهمن 400 نفرازهمین نسل از اسارتگاه مخوف اشرف خارج شدند تا با خود بگویند حدیث مفصل ازاین مجمل. دیگر برای رجوی بازی به پایان رسیده است پادگان اشرف فروریخت اکنون زمانه، بازی خود را به شیوه دیگری آغازکرده است. رجوی هیچگاه نمی توانست چنین روزهایی را تصور کند. آری بازی سرنوشت، که همانا بازی مرگ و اضمحلال و فروپاشی فرقه رجوی است، به نفع ایران و به زیان رجوی در جریان است، و این شروع یک طوفان است.

مجاهدینی که عامل جنایت بوده اند باید محاکمه شوند 14 اسفند 1390

مجاهدینی که عامل جنایت بوده اند باید محاکمه شوند

مجاهدین می خواهند نفراتی که تحت پیگرد دستگاههای قضایی عراق هستند را ولو با مدارک جعلی بهمراه دیگر نفرات به کمپ موقت ترانزیت بفرستد. ازاینرو توجه مسئولین اینکار را به این مسئله جلب میکنم تا حق و نا حقی صورت نگیرد! کسانیکه سالیان سال باعث و عامل اینهمه جرم و جنایت بوده اند باید محاکمه و پاسخگو باشند تا بفهمند که دنیا آنطور که آنان تصور میکنند بی حساب و کتاب نیست!

خروج عناصر مجاهدین از اشرف، شکست خفت بار فرقه ی رجوی 14 اسفند 1390

خروج عناصر مجاهدین از اشرف، شکست خفت بار فرقه ی رجوی

8 سال مدام مسعود و مریم رجوی سنگ اشرف را بر سینه زدند با قاطعیت می گفتند مجاهدین از اشرف خارج نخواهند شد اما پس از 8 سال و ساختن هزاران فرسنگ خاکریز، سیم خاردار، دکل، پست نگهبانی، سیم کشی، برق کشی، نصب بلندگو برای کور کردن صدای لرزان مادران و پدران چشم انتظار عزیزانشان و فحاشی بر علیه این والدین بیگناه و چشم انتظار و فشار بر علیه خانواده های داغ دیده، اکنون اشرف مظهر پایداری شان تبدیل به طبل رسوایی شده است و اسرار نهان را واگو می کند. اکنون با آمدن گروه گروه اعضاء سازمان به موقعیت جدید کمپ موقت ترانزیت امیدی تازه برای آزادی آنان بوجود آمد

بیانیه ی فرقه مجاهدین، بیم ها و امیدها 14 اسفند 1390

بیانیه ی فرقه مجاهدین، بیم ها و امیدها

اینکه خانم مریم عضدانلو به صراحت از انتقال افراد تحت اسارت در اشرف به اردوگاه پناهندگان در مرز اردن سخن می گوید نشانگر بن بست کامل فرقه مجاهدین است. تغییر پی در پی مواضع و سردرگمی در تحلیل شرایط برای حفظ عناصر و کادرهای تشکیلاتی و جلوگیری از فروپاشی نهایی فرقه ی ستیزه جوی مجاهدین این روزها از دغدغه ها و دلشمغولی دیگر سران مجاهدین است. براستی رهبران مجاهدین آشفته حال هستند تا حدی که به سیگنال های مثبت مقامات امریکایی از جمله خانم هیلاری کلینتون نیز به دیده شک و تردید می نگرند!!

تف سربالا بر صورت رجوی ها 14 اسفند 1390

تف سربالا بر صورت رجوی ها

پاسخ دندان شکن مشاور ویژه امریکا در امور پادگان اشرف یک تو دهنی دیگر به رجویهاست، که خفه، فضولی موقوف.شما درمقام وموضعی نیستید که حق اظهار نظر داشته باشید واصولا در کار بزرگترها دخالت نمایید.تاریخ مصرف شما دیگرتمام شده است حالا رجویهای مفلوک ازهمه جا رانده نمی دانند باید چکار کنند.اربابشان با زبان بی زبانی به آنها دستور خروج از اشرف را داده است.

blank
blank
blank