مارک دانکوف: مجاهدین باید در دادگاهی علنی محاکمه شوند
مارک دانکوف تحلیلگر برجسته مسائل سیاسی مستقر در «سن آنتونیو» و نامزد سابق انتخابات مجلس سنای آمریکا در مصاحبه با خبرنگار هابیلیان گفت: آن دسته از مجاهدینی که به طور مستقیم در جنایتهای این گروه دست داشته اند باید به تهران بازگردانده شده و در یک دادگاه علنی محاکمه شوند تا دنیا داستان جنایتهای این گروه تروریست را بشنود.دانکوف ادامه داد: من معتقدم که باید یک دادگاه علنی برای محاکمه مجاهدین تشکیل شود و شاهدان این دادگاه هم یک لیست قابل توجهی از غربی های قربانی این گروه تروریست از قبیل «کنستانس آندرسون تنتر» همسر سابق «ریمون تنتر» باشند.
اخراج مجاهدین در مراحل نهایی است
یکی از اعضای ائتلاف ملی در پارلمان عراق ضمن تشریح آخرین وضعیت گروه مجاهدین از تصمیم جدی بغداد برای بستن هر چه سریعتر اردوگاه اشرف و اخراج اعضای فرقه رجوی خبر داد.”علی شبر” گفت: دولت عراق گامهای مهم و جدی برای حل پرونده اردوگاه اشرف(عراق جدید) برداشته است.وی افزود: ما در راستای برقراری روابط خوب با کشورهای همسایه از جمله ایران گام بر می داریم و بنابراین گروه مجاهدین باید از عراق اخراج شوند.
مجاهدین، مردم، انتخابات
سازمان با شعارهای قدیمی و ضد مردمی خود ضمن تحریم آن از هجمه اینترنتی برای توهین به شعور ملت ایران استفاده کرده است. انتخابات در کشورمان براساس تجارب مسئولین و دست اندرکاران کشور و شرکت کاندیداهایی که برای منافع مردم ایران با برنامه های اجرایی و مشخص به میدان آمده اند ؛ به یاری خداوند به شکلی شایسته اجرا شده و تو دهنی محکمی به دشمنان ایران زمین و سیلی خوردگانی همچون مجاهدین خواهد بود.
نکته هایی از سفر به اشرف
مادری که عکس فرزندش از گردنش آویزان بود یک مرتبه شعار داد که «این بچه ها کجان پس، چرا ملاقات نمی یان». وقتی که این شعار را هر بیننده ای ببیند ودر آن لحظه خود را جای آنها بگذارد وفکر کند که کسانی نگذارند جگرگوشه شان به دیدار آنها بیایند، آن موقع است که دیگر نمی تواند جلوی اشک های خود را بگیرد و معنای عمیقی که در آن صدای مادرانه بود را، درک می کند.
کمپ ترانزیت و مجاهدین
کمپ ترانزیت که شما محل مناسب نمی دانید برای استقرار نفرات از نظر بهداشتی و از نظر استقرار از باقرزاده شما که همه را برای نشست میبردید وماه ها در انجا مستقر می شدیم بهتر است.آقای رجوی ما آن موقع در باقرزاده از امکانات بهداشتی انتقاد می کردیم مسئولان آن وقت می گفتند مجاهد باید به خودش سخت بگیرد ولی الان چه شده است که در کمپ ترانزیت همان مجاهدین که قبلاً هم سختی را دیدن نمی توانند آنجا سه ماه مستقر شوند چه شده چرا آقای رجوی که خودت را درغار مخفی کردی و گذشته ها را از یاد بردی
بیانیه اعضاء جداشده از مجاهدین خطاب به نخست وزیر عراق
طرح ادعای مالکیت خودروهای شخصی و دارائیهای منقول اعضا از طرف خانم رجوی یک دروغ مضحک صرفا بعنوان یک حربه تبلیغاتی وبه منظور سنگ اندازی درخروج نیروهای تحت اسارت ازپادگان صورت گرفته است. به گواهی ما و کلیه نیروهای جدا شده درطی سالیان حضور دراین فرقه ضد دمکراتیک از حق تملک ابتدایی ترین امکانات شخصی از جمله حق انتخاب پوشش ضروری ویا استفاده ازامکانات ارتباطی محروم بوده ایم.
بیانیه اعضاء جدا شده از مجاهدین در خصوص کارشکنی مجاهدین
براساس اخبار دریافتی و مشاهده فیلمهای مربوط به اعزام اولین گروه فرقه رجوی برخلاف ادعای سراسر کذب خود مبنی برانتخاب آزادانه اعضا برای خروج از اشرف سعی درانتخاب و اعزام سرسپرده ترین عوامل رده بالای خود که طی سالیان در به وجود آوردن جو ارعاب و خفقان تشکیلاتی و سرکوب اعضا نقش عمده ای را ایفا کرده اند
عقب نشینی و اخراج مفتضحانه فرقه رجوی از سنگر استراتژیک اشرف – قسمت سوم
خروج فرقه رجوی ازاشرف یعنی مرگ استراتژی رجویهاست. رجوی بارها گفته بود که عقب نشینی از اشرف یعنی پذیرش انحلال تشکیلات.او روی حمایت امریکا و دیگرکشورهای اروپایی برای ماندن دراشرف خیلی حساب بازکرده بود.ولی علنا دید که به یک کارت سوخته تبدیل شده است.وحتی نماینده خود امریکا درعراق هم برخروج این فرقه ازاشرف تاکید کرده بودند و با رد این درخواست مریم رجوی که امریکاییها باید حفاظت اشرف را بپذیرند مشت محکمی به دهان او زد.
اعزام نیروهای مجاهدین به مقر موقت ترانزیت باید مدیریت شود
نفراتی که بصورت گروهی به کمپ موقت اعزام میشوند نبایستی زیر سیطره مسئولین سازمان باشند و آنان اعزام ترکیبی را معین کنند! لیست اعزامی بایستی توسط دولت عراق به مجاهدین اعلام شود و آنها بایستی براساس لیست معین شده نفرات را آماده اعزام به مکان ترانزیت کنند. براساس شناختی که از این فرقه دارم٬ آنها در مکان جدید هم سازماندهی خود را خواهند داشت و تا جایی که امکان دارد اجازه نخواهند داد که نیروها بحال خود رها شوند تا مبادا امکان گرفتن تصمیم مستقل را پیدا کنند.
رو دست خوردن مریم رجوی از هیلاری
خانم کلینتون هم باین حرف اخیرش نشان داد که همینطوری وزیر امور خارجه نشده است. باین صحبت غیر رسمی از طرفی درب باغ سبز به مجاهدین نشان میدهد که اگر بچه های حرف گوش کن و خوبی باشید و زود بار و بندیلتان را جمع کرده و از اشرف خارج شدید ٬ ما هم اینرا در تصمیم گیریمان برا ی خروج شما از لیست تروریستی لحاظ میکنیم! یعنی وعده سر خرمن! صحبت اخیر وزیر امور خارجه امریکا هم بدلیل اینکه نه سند رسمی و نه تعهدی بدنبال دارد٬ شگرد دیگری برای هر چه بیشتر ضربه زدن به تشکیلات مجاهدین است.
اردن مخالف انتقال مجاهدین به نزدیکی مرز این کشور است
اردن با انتقال این گروه معارض ایرانی و یا هر گروه معارض دیگری به کمپ های مرزی کشورش مخالف است. اردن مسئولیت های خود را محترم شمرده و در امور دیگر کشورها دخالت نخواهد کرد.منبع وزارت کشور اردن هر گونه احتمال بحث و تبادل نظر با طرفهای مختلف برای ایجاد کمپ پناهندگی برای دریافت این افراد را بکلی رد کرد.
کشف اسناد جدید دخالت مجاهدین در سرکوب شیعیان عراق
«عبدالحسین عبطان» نماینده سرشناس عضو فراکسیون پارلمانی پیمان ملی در یک بیانیه مطبوعاتی اعلام کرد: اسنادی که اخیرا به دست آمده قاطعانه ازهمکاری این گروه تروریستی در قلع و قمع ملت عراق و همکاری با رژیم سابق در سرکوب شیعیان حکایت دارد بنابراین ضروری است که این اشخاص در همان دادگاهی که سران رژیم سابق را محاکمه نمود محاکمه شوند.

