احتمال فروش سازمان تروریستی مجاهدین
الان تقریبا ده سال است که مسعود ناپدید شده است. ده سال زمان کمی نیست. به هر حال مسعود یا مرده است یا رفته به یک جایی و مریم هم بعدا می رود پیش او. اینها خیلی هم پنهان کارند. یک امکان دیگر هم این است سازمان را فروخته باشند و بعید نیست مشتریانی هم داشته باشد چون به هر حال ابزاری است که هر کس بخرد می توان از از آن استفاده کند. من نمی دانم چه کسی خریده است. باید دید این سازمان به کار چه کسی می آید.
دوستان امریکایی، بدترین دشمنان مجاهدین
در هفته های اخیر، مقامات و سیاستمدارن بازنشستۀ امریکا که بسیاری از آنها به دریافت پول از سازمان مجاهدین و یا یکی از شرکت های پوششی این گروه تروریستی اعتراف کرده اند با هجوم همه جانبۀ رسانه ای، سازمان ملل و دولت امریکا را متهم نموده اند که برخلاف میل مجاهدین، آن ها را به سکونت در شرایط غیر قابل تحمل در کمپ موقت ترانزیت (لیبرتی)، مجبور کرده است.
وضعیت مجاهدین در فهرست تروریستی منوط به جابجایی آن ها است
علی رغم آن که مجاهدین کماکان در آمریکا رسماً گروهی تروریستی تلقی می شود، این کشور به گونه ای مجاهدین را زیر پر و بال گرفته، یک پایگاه سابق آمریکایی در عراق را برای 3 هزار عضو مجاهدین ساکن اشرف باز نگه داشته است و سعی دارد کشور سومی را که احتمالاً آن ها را بپذیرد پیدا کند، چرا که نه ایران و نه عراق آنان را نخواهند پذیرفت.
ما به شما گل دادیم شما به ما فحاشی!!
حضور سبز شماری از خانواده های مقاوم و چشم انتظار گیلک، به دفترانجمن گرمای خاصی بخشید این خانواده های معزز و رنجدیده از ظلم و جور رجوی متعاقب تحصن دوهفته ای درمقابل پادگان بدنام اشرف با روحیه ای سرشار و امیدی ژرف نسبت به رهایی عزیزان دربندشان ساعاتی را در دفترانجمن نجات گیلان دورهم بودند و به بازگوکردن خاطرات تلخ و شیرین حضور خود در مقابل اضلاع چهارگانه اسارتگاه اشرف پرداختند و جمعبندی حرفشان این بود که سحرنزدیک است وتا رهایی یکایک عزیزانمان کوتاه نخواهیم آمد.
مجاهدین از راه ترور کسب درآمد می کنند
«ریچارد سیلورستین» ضمن تروریست خواندن گروه مجاهدین از حامیان این فرقه به شدت انتقاد کرد. سیلورستین منبع درآمد مجاهدین را ترور هایی خواند که برای سازمان موساد در ایران انجام می دهند و اضافه کرد: بدون شک موساد خوب پول می دهد! وی گفت: معلوم نیست حمایتهای «آلن درشوویتز» وکیل آمریکایی که در حمایت از اسرائیل زبان زد است از گروه مجاهدین در قبال چه مقدار پول صورت گرفته است؟ من که شوکه می شوم اگر او خود را ارزانتر از ۵۰۰۰۰ دلار فروخته باشد.
مجاهدین و تلاش برای گریز از سرنوشت محتوم
مجاهدین از یک سو تلاش میکنند این پیام را به مخاطبین شان بدهند که آنها میخواهند از وضعیت بد و غیر قابل تحمل کمپ موقت ترانزیت – که در تبلیغات هیستریک مجاهدین به زندان و اردوگاه کار اجباری تشبیه شده است – به مرز اردن بروند و از سوی دیگر میتواند تستی بر واقعیات انکار ناپذیری باشد که هنوز مجاهدین نمی خواهند باور کنند که شرایط، تغییر جدی کرده است و عزم جهانی بر این است که پرونده مجاهدین را به هر نحوی شده ببندند.
انتقال چهارصد نفر دیگر به کمپ موقت ترانزیت (لیبرتی)
خانم رجوی در اطلاعیه قبلی خود درخواست انتقال تمام نیروهای اشرف و کمپ موقت ترانزیت (لیبرتی) را به مرز اردن با هزینه سازمان داده بودند، و در یک واکنش شتاب زده و در عین حال التماس آمیز از خانم کلینتون خواسته بودند شما ما را از لیست تروریستی در بیاورید متقابلا من تمام اسیران اشرف را به کمپ موقت ترانزیت (لیبرتی) انتقال میدهم. خود اطلاعیه سازمان گویای ورشگستگی ایدوئولوژیک، سیاسی، وتشکیلاتی سازمان را بخوبی به نمایش می گذارد.
اخراج مجاهدین با نظارت سازمان ملل انجام شد
سپهبد عبد الامیر زیدی فرمانده ستاد عملیات استان دیاله که تلفنی با خبرنگار هابیلیان گفتگو می کرد، ضمن بی دردسر خواندن مرحله دوم اخراج از انجام آن با نظارت کامل سازمان ملل خبر داد.وی افزود در این مرحله ۴۰۰ نفر از اعضای پادگان اشرف از این پادگان خارج شده و مطابق با توافق قبلی به کمپ مواقت ترانزیت (لیبرتی) منتقل شدند.
مریم رجوی: عقب گرد تا بیابانهای اردن و عربستان
مریم فریبکار وقتی جدی بودن غرب مبنی بر برچیدن اشرف را دید اکنون سعی دارد با دادن این پیشنهاد مسخره باز هم زمانی برای تشکیلات خود بخرد تا استراتژی از این ستون به آن ستون وی جواب دهد و بتواند در اشرف ماندگار شود وی که تا دیروز نعره سر می داد که کمپ موقت ترانزیت دارای استاندارد های بین المللی نیست چطور اکنون راضی شده که اعضای ناآگاه خودش را به بیابانهای مرز اردن برده تا آنان بعد از سالیان که شعار سرنگونی سر دادند اکنون زندگی چادر نشینی را شروع کنند
مخالفت دولت اردن از انتقال افراد فرقه مجاهدین به نزدیکی مرز کشورش
دولت اردن هم بخوبی میداند که این گروه هیچ مصرفی برایش ندارند. از اینرو به این ضرب المثل قدیمی اقتدا کردند که دوراز شتر بخواب و خواب آشفته نبین! به محض اینکه مریم رجوی پیشنهاد داده که حاضریم در یکماه اشرف را تخلیه کنیم و به کنار مرز اردن برویم ٬ مسئولین اردنی موضعگیری کردندکه مبادا این افراد را به نزدیکی ما بیآورید! در اساس هرحرف و پیشنهادی که از طرف این فرقه داده میشود را بایستی به دیده شک دید!
کشورها از پذیرش مجاهدین می ترسند
«فیلیپ جیرالدی» عضو سابق سازمان سیا در مقاله اخیر خود که در پایگاه خبری «آنتی وار» منتشر شد،رفتار دولت آمریکا در مواجهه با گروه های تروریستی را دوگانه خواند و تصریح کرد: دولتمردان آمریکا در حالی از این سازمان حمایت می کنند که بر طبق قانون منع حمایت مادی از تروریستها، نباید از این سازمان حمایت کنند و اما در مقابل، افرادی همچون جبیر احمد ۲۴ ساله را به اتهام حمایت از گروه تروریستی لشگر طیبه –گروه تروریستی که همچون مجاهدین خلق در لیست تروریستی آمریکا قرار دارد و حمایت از آن جرم محسوب می شود– را مدت هاست که بازداشت نگه داشته اند.
نگرش و تاملی بر انتقال دومین گروه از عناصر مجاهدین به کمپ ترانزیت
رهبر عقیدتی مجاهدین علیرغم تلقین ها، القائات و آگراندیسمان نادرستی که از خویش در ذهنیت عناصر مجاهدین در محدوده بسته و تنگ اشرف از خود به تصویر کشیده بود فردی ضعیف النفس، ترسو و بزدل و حال کاملا به لحاظ روانی در وضعیت تدافعی قرار دارد پس بزودی شاهد و نظاره گر فروپاشی دنیای تاریک و سیاه مجاهدین خواهیم بود. در زمانه ای که بسر می بریم”عصر انفجار اطلاعات و عقلانیت انتقادی” بر همگان و اندیشمندان دنیای مدرن به اثبات رسیده است مدینه ی فاضله ی مجاهدین توهمی بیش نبود و اتوپیای خیالی رهبر عقیدتی مجاهدین صرفا چیزی جز نمایش دردناک یک ذهن بیمار نیست.

