رجوی بر سر دو راهی انتخاب بین نابودی و اضمحلال
اگر بخواهند از لیست سیاه تروریستی خارج شده و آمریکا آنها را به صورت رسمی بعنوان مزدور بپذیرد، می باید قرارگاه اشرف را تخلیه نمایند و این امر به این معناست که کلیه افراد اسیر در شرایطی 180 درجه متفاوت با شرایط اشرف قرار گرفته و امکان جدائی از فرقه برایشان مهیا شده و با توجه به واقعیات درون این فرقه شدت ریزش آن قدر زیاد خواهد بود که دیگر نه از تاک نشان خواهد ماند و نه از تاک نشان و دفتر این فرقه بسته خواهد شد.
تشدید شکاف میان مجاهدین
در حالی که برخی منابع از تشدید درگیریها و اختلافات میان اعضای گروه مجاهدین در اردوگاه اشرف خبر داده اند، مسئولان عراقی اعضای این گروه را عناصر نامطلوب توصیف کردند. یک منبع آگاه که خواست نامش فاش نشود از درگیری میان یکی از اعضای ساکن کمپ اشرف موسوم به نور محمد بیرانوند و فرد دیگر که به منجر به قتل بیرانوند شده است، پرده برداشت.
مردم دیاله دیگر تحمل مجاهدین را ندارند
تعدادی از ساکنان استان دیاله با در دست داشتن پلاکاردهایی بر لزوم اخراج مجاهدین از منطقه خود و پاکسازی عراق از حضور این گروه تاکید کردند. اهالی دیالی پلاکاردهایی حمل می کردند که بر روی آن نوشته شده بود: ما اهالی دیاله از تصمیم دولت عراق برای اخراج گروه تروریستی مجاهدین و پاکسازی سرزمین خود از لوث وجود آنها حمایت می کنیم.
انتقال به اردن توطئه جدید
آنچه که از تاریخچه و سوابق این فرقه برمی آید و ماهیت اش نیز جز این نیست، تا آنجا که امکان دارد خودش را به در و دیوار می زند و هر بلوایی را به راه خواهد انداخت تا با هر شیوه ای که شده فقط رجوی و یک سری نورچشمی هایش را نجات بدهد… و در این مسیر هر چقدر هم که بتواند از امکان ملاقات آزاد سایر اعضا با سازمان های بین المللی و جهانی جلوگیری نماید، کوتاهی نمی کند و هر چقدر هم کشته شوند مهم نیست
بیانیه اعضای جدا شده از فرقه رجوی در پاسخ به نامه مریم رجوی به خانم کلینتون
. فرقه رجوی ازهمان روز اول انتقال 400 نفر از نیروها که اکثر آنها از میان فرماندهان رده بالا وسرسپرده انتخاب شده بودند به کمپ ترانزیت لیبرتی تبلیغات شدیدی را درخصوص شرایط مناسب کمپ وبرخوردهای نامناسب نیروهای ناظر ملل متحد و ارتش عراق آغاز کرده است. تا تلاش نماید با براه انداختن هو و جنجال که هنر ماهوی این فرقه تروریستی است از انتقال ما بقی نیروها به کمپ موقت ترانزیت (لیبرتی) جلوگیری نماید. به جزموارد یاد شده فرقه رجوی اهداف سیاسی و تشکیلاتی زیر را دنبال میکند.
آغاز و پایان توتالیتاریسم مجاهدین
انتقال افراد از اشرف به کمپ موقت ترانزیت و از بین رفتن حصارهای تشکیلاتی که عناصر مجاهدین بیش از سه دهه تحت شستشوی مغزی سیستماتیک قرار داشتند چه تاثیر و پیامدهایی خواهد داشت؟ تجربه ی تاریخی حاکی از این است که توتالیتاریسم در رویارویی با عقلانیت انتقادی و دنیای دموکراتیک محو و کمرنگ خواهد شد پس بزودی شاهد جدایی تعداد زیادی از عناصر و کادرهای تشکیلاتی مجاهدین و بازگشت آنان به دنیای آزاد خواهیم بود.
ادامه جنبیدن های اشرف
اگر نگاهی به آن همه تبلیغات و مهمانی ها و سخنرانی ها و ولخرجی ها و… که رجوی ها و بقیه جیره خواران خارج کشوری اش برای حفظ اشرف کرده بودند بیاندازیم به خوبی به عمق ضربه کمرشکن و استراتژیکی که آنها بابت جمع شدن اسارتگاه اشرف دریافت کرده اند پی خواهیم برد و بیشتر خواهیم فهمید که رجوی ها چقدر پلید، ضعیف و بی بوته هستند و هر جا احساس کنند زور دارند قانون شکن و پیرو قانون جنگ بوده و هر کجا احساس کنند زور طرف مقابل زیاد است، زبون، ذلیل، خوار، حقیر و مطیع خواهند بود.
افعی درون رجوی
آمریکا حتی اگر به اندازه سیاهی لشگر هم روی رجوی و نیروهایش حساب می کرد؛ اجازه تخلیه اشرف رو نمی داد. همه این را فهمیده اند به جز شاگرد کودن کلاس. واسه همین اینقدر آشفته و پریشان و عصبی اند. این عصبانیت و سردرگمی را می توان از موضعگیری ها و بهانه جویی های مستمرشان فهمید. می گویند به کمپ لیبرتی که محل اسکان 5500 نظامی آمریکایی بوده نمی رویم؛… اما حاضریم برویم بیابانهای مرز عراق و اردن…
تحقیق و رسیدگی امریکا در مورد حمایت لابی ها از مجاهدین تروریست در قبال دریافت پول
واشنگتن تایمز روز جمعه در گزارشی نوشت: دفتر کنترل دارایی سوابق حقوقی وزارت خزانه داری مدارکی را در اختیار دارد که بر اساس آنها به راندل برای سخنرانی اش در حمایت از مجاهدین پول پرداخت شده است. وزارت خزانه داری آمریکا در حال پیگیری این پرونده است و با صدور دادخواستی بر آن شده تا به این حمایت ها رسیدگی کند.اد راندل به همراه”هاوارد دین” رئیس سابق مجمع ملی دموکراتها و نامزد ریاست جمهوری…
آنچه حائز اهمیت است اینکه مسئله اشرف با صلح و صفا تمام شود
این موجود البته مبتلا به خودبزرگ بینی مفرط هم هست. ته دل اش هیچ وقت نمی خواهد با کمتر از دبیر کل سازمان ملل و ریاست کل اتحادیه اروپا، وزیر خارجه و رئیس جمهور آمریکا پالوده بخورد. اما اطمینان داشته باشید برای نه پالوده خوردن که برای گرفتن یک عکس با این مقامات هر کاری را لازم باشد انجام می دهد. نگاه اش به جماعت سناتور و کنکره چی و پارلمانتر هم نگاه از بالا است، اینکه تا چه اندازه مقدور افتد به این بسته است که اینها از کار افتاده باشند یا صفر کیلومتر…
رئیس سابق موساد؛ وظیفه ما است که به مجاهدین و گروه های تروریستی کمک کنیم!
مئیر داگان رئیس سابق”موساد” در مصاحبه با تلویزیون «سی.بی.اس» فاش ساخت؛« اسرائیل به مجاهدین خلق و گروه های مسلح تروریست که دستورکارشان براندازی حکومت جمهوری اسلامی ایران باشد کمک می کند.»این اولین بار نیست که مقامات فعلی و سابق سازمان جاسوسی موساد از مجاهدین خلق و گروه های تروریست تحت عنوان اوپوزیسیون ایران حمایت می کنند،اما برای نخستین بار است که حمایت خود از گروه های تروریستی ضد ایرانی را علنی نموده و..
وضعیت مجاهدین در فهرست تروریستی منوط به جابجایی آن ها است
علی رغم آن که مجاهدین کماکان در آمریکا رسماً گروهی تروریستی تلقی می شود، این کشور به گونه ای مجاهدین را زیر پر و بال گرفته، یک پایگاه سابق آمریکایی در عراق را برای 3 هزار عضو مجاهدین ساکن اشرف باز نگه داشته است و سعی دارد کشور سومی را که احتمالاً آن ها را بپذیرد پیدا کند، چرا که نه ایران و نه عراق آنان را نخواهند پذیرفت.

