شبکه انبیسی: ترور دانشمندان هسته ای ایران کار اسرائیل و مجاهدین است
پایگاه شبکه خبری انبیسی آمریکا در مطلبی با بررسی ترور دانشمندان هستهای ایران، این عملیات را طراحی مشترک آمریکا و اسرائیل دانست که توسط عوامل مجاهدین خلق در ایران اجرا میشود. شبکه انبیسی گزارش داد که یک مقام بلندپایه آمریکایی که خواست نامش فاش نشود گفته است که مقامات آمریکا و دولت اوباما از این عملیاتهای ترور مطلع هستند اما دخالت مستقیمی در آنها نداشتهاند.
اختلاف در درون مجاهدین بر سر پادگان اشرف
یک منبع نزدیک به شورا و مجاهدین فاش ساخت که اختلاف در درون تشکیلات مجاهدین بر سر سیاست های این گروه در قبال پادگان اشرف تنش زا شده است.بنا بر اظهارات این منبع مطلع یکی از اعضای غیر مجاهد شورا اخیرا انتقادات اساسی را نسبت به سیاست های اتخاذ شده رجوی در خصوص پادگان اشرف ابراز نموده و شخص رجوی را مسئول جان گرفتار شدگان در پادگان اشرف دانسته است.
فرقه تروریستی مجاهدین ترور دانشمند هسته ای ایران را تکذیب میکند!!!
نقش مجاهدین درترور دانشمندان هسته ای جمهوری اسلامی ایران برکسی پوشیده نبود اخیراًهم ان بی سی آمریکا از قول یک مقام آمریکایی فاش کرده که مجاهدین به کمک آمریکا واسرائیل دانشمند هسته ای ایران را ترور کرده اند. متعاقباً سخنگوی فرقه تروریستی هم با دستپاچگی تلاش کرده که خبر مربوطه را تکذیب کند. باید به سران فرقه تروریستی مجاهدین یاد آوری کنم دیگرتلاش بیهوده شما برای سفیدسازی پرونده ننگین تان برعلیه ملت ایران هیچ فایده ای ندارد وشما محکوم به شکست و فنا هستید و بین ایران و ایرانیان دیگرهیچ جایی ندارید.
“تروریستهای خوب و بد” آمریکا
در حالیکه آمریکا مدعی”مبارزه با تروریسم” است ولی این یک بهانه ای بیش برای توجیه جنگهای اشغالگرانه و تجاوزگرانه نبوده و نیست. در همین رابطه است که آمریکا دو نوع تروریسم دارد: تروریستهایی که در جهت منافعش میباشند و بقول مامور سیا”تروریستهای خوب ما” میباشند و تروریستهایی که مورد بهانه قرار گرفته میشوند تا به جنگ های تجاوزکارانه اش توجیه شود.
نماینده پارلمان عراق: مجاهدین را تحمل نمی کنیم
یکی از نمایندگان پارلمان عراق با اشاره به تلاشهای آمریکا و سازمان ملل برای حفظ گروه تروریستی مجاهدین در کشورش آن را مورد مخالفت شدید قرار داد.”حسین الشریفی” عضو فراکسیون الاحرار وابسته به جریان صدر گفت: ما با تلاشهای میانجیگرایانه بین المللی به ویژه از سوی وزارت خارجه آمریکا و سازمان ملل متحد برای حفظ گروه تروریستی مجاهدین در خاک عراق مخالفیم.
نیویورکپست: مجاهدین به خاطر ترور دانشمندان ایرانی شایسته دریافت صلح نوبل هستند
در سرمقاله یکی از روزنامههای برجسته آمریکایی به نام”نیویورک پست” نوشته شده است که تروریستهای سازمان مجاهدین خلق به خاطر ترور دانشمندان ایرانی، شایستگی دریافت جایزه صلح نوبل را دارند. در سرمقاله این روزنامه آمریکایی نوشته شده است: اگر مجاهدین خلق نقش حیاتی را در منحرف کردن مسیر ساخت بمب هستهای ایرانی داشته باشند، در این صورت ما میتوانیم بگوییم که این سازمان بیشتر از”باراک اوباما” رئیسجمهور آمریکا شایستگی دریافت جایزه صلح نوبل را دارد.
موساد، دار و دسته ی رجوی و منطق ترور
بی شک، ترور سیستماتیک دانشمندان جوان ایرانی با توجه به تحولات اخیر و دشمنی آشکار نظام سرمایه داری جهانی و هژمونی حاکم بر امریکا و برخی دولت های فاسد و منحط عربی خاورمیانه با ملت بزرگ ایران بر اساس طراحی و برنامه ریزی سرویس های مخفی غربی و به خصوص موساد انجام می گردد. حال که مقامات امریکایی به هر دلیلی به همکاری عناصر فرقه ی تروریستی مجاهدین با موساد و دست داشتن آنان در ترور دانشمندان ایرانی اعتراف کرده اند اقدامات ضد میهنی دارودسته ی رجوی بیش از پیش بر همگان آشکار می شود.
پیوستن خانواده های گیلک به جمع خانواده های متحصن مقابل اشرف
ماهها بود که این خانواده ها به میل و رغبت خویش منتظر مسافرت به کشور نا امن عراق بودند و برای روز اعزام لحظه شماری می کردند. با وجود فصل سرد زمستان، بویژه درشرایط بارندگی برف سنگین که احتمال هر حادثه ای متصوربود، خانواده های محترم و گرامی با خرید ریسک خطر و تحمل مشقات سنگین برای این مسافرت پافشاری میکردند واذعان میداشتند که شرایط حساس تعیین تکلیف عزیزانمان در پادگان بدنام اشرف نزدیک و نزدیکترمیشود و مصرانه برآنیم که با انجام ملاقات و دیدارحضوری با عزیزانمان، آنان را ازچنگال رجوی و مناسبات فریب و نیرنگ تشکیلات مخوف رهانیده
رجوی یعنی قانون شکنی، هرج و مرج، قتل و کشتار
رجوی های جنایتکار که هر اقدامی برای نابودی، ویرانی و آشوب انجام می دهند، درجهت نابود کردن افراد اسیر خود در عراق و سوء استفاده تبلیغاتی از آن، نه تنها با دولت قانونی عراق که صاحب کشور و نماینده مشروع مردم آن است همکاری نمی کردند بلکه جهت سرپوش گذاشتن بر اقدامات غیر قانونی خود، بی امان جیغ و داد راه انداخته بودند که سازمان ملل یا آمریکا باید در امور مربوط به اشرف دخالت کند!
وعده های مجاهدین برای ماههای بهمن و اسفند!
از ده روز پیش سازمان تروریستی مجاهدین در یک هیاهوی گسترده و برگزاری کنفرانس های فرمالیته و به زعم خود بین المللی و با حضور چند پارلمانتر حقوق بگیر در محل پارلمان اروپا و یا فرانسه در صدد بهره گیری از آخرین تلاشهای خود برآمد تا بتواند در دقایق نود بازی های سیاسی اش، خود را از لیست تروریستی تهیه شده و درحال انتشار دولت امریکا رها کند ولی و باز ولی در 14 بهمن ماه بالاخره مجددا در لیست منتشره اسم سازمان مجاهدین و ارتش آزادیبخش!!؟ خود نمایی کرد.
ابقا در لیست گروههای تروریستی آمریکا، ترکیدن حباب فریبکاریهای سیاسی مجاهدین
واقعیت این است که مجاهدین هیچگاه یک تشکیلات دموکراتیک نبوده و نیستند. خشونت ورزی و تروریسم، تقویت رفتارهای فرقه ای و فرد پرستانه ی درون تشکیلاتی، پایبند نبودن به اصول و اخلاق سیاسی، لاجرم راهی جز تمکین به بیگانگان در پیش پای آنها باقی نگذاشت و صد البته رفتارهای گذشته مجاهدین و مناسبات درون تشکیلاتی آنها هرگز از چشم تیز بین طرف حسابهای خارجی مجاهدین هم بدور نبود.
گدایی فرقه رجوی از اربابان غربی خود
گروه تروریستی مجاهدین که به رغم توافق با سازمان ملل برای انتقال اعضای خود به کمپ لیبرتی می داند دیگر جایی در عراق ندارد دست به دامن اروپا و آمریکا شده تا آنها را متقاعد کند تعدادی از اعضای این گروه را در خاک خود بپذیرند.”مریم رجوی” از رهبران گروه تروریستی مجاهدین شب گذشته با طرح این درخواست گفت: از اروپا و آمریکا می خواهم تا هر چه سریعتر تعداد معینی از اعضای ما را بپذیرند.

