چرا پناهندگی دسته جمعی اسیران اشرف؟
کسانی که به گفته شخص رجوی «نوک پیکان تکامل» هستند و «گوهران بی بدیل» هستند و «گلهای سرسبد جامعه» هستند و «مبارزان راه آزادی» هستند و هزاران برچسبهای بی محتوا و بی مسما، چرا نمی توانند خود مصاحبه کنند؟ چرا نمی توانند خود به تنهایی با نمایندگان سازمان ملل مصاحبه کنند و خودشان وضعیت خودشان را مشخص کنند و بایستی حتما مسئولین این سازمان برایشان تصمیم بگیرند و بروند برایشان مصاحبه کنند و برایشان پناهندگی بگیرند؟!!!
فرار از اشرف بهترین نقشه مسیر اشرف و کارزار با سران اشرف
خانواده محترم نجاریان که از مرتبطین فعال با دفتر انجمن نجات استان البرز (کرج) میباشند وقتی در دی ماه به جمع خانواده های چشم انتظار در مقابل کمپ اشرف می پیوستند متوجه رهایی فرزند خود شده و توانستند وی را ملاقات کنند. این خانواده محترم در اسفند 1383 نیز شاهد جدایی دیگر فرزند خود از فرقه رجوی بودند و حال بار دیگر بعد از سالها انتظار و فعالیت فرزند دیگر خود را دیدار نمودند.
تاکید سازمان ملل بر غیر قانونی بودن اقدامات رجوی های مزدور
سازمان ملل بر تمام ادعاهای رجوی های پلید مبنی بر نامناسب بودن لیبرتی مهر ابطال زد و به این ترتیب یکی دیگر از شگردهای این جنایتکاران یعنی مظلوم نمایی را افشا نمود. در گزارش خبرگزاری ها چنین آمده است: « کمیساریای عالی پناهندگان سازمان ملل و برنامه حقوق بشر و امور عراق سازمان ملل در موضعی متحد اعلام کردند که شرایط و وضعیت اردوگاه موسوم به کمپ لیبرتی در شرایط استاندارد انسانی است و این اردوگاه می تواند پناهگاه موقت ساکنان اشرف باشد.»
تبریک به آقای محمدرضا گلی اسکاردی رها شده از فرقه رجوی
بعد از فرار و رهایی آقای محمدرضا اسکاردی و پیوستن به کانون گرم خانواده، با خبر شدیم به کوری چشم مریم قجر ایشان هفته پیش ازدواج نموده و تشکیل خانواده داده اند.با تبریک به آقای اسکاردی و خانواده ایشان، دفتر انجمن نجات استان مازندران با امید به جمع شدن قرارگاه جهنمی رجوی در عراق و رهایی همه اعضای اسیر و شروع زندگی جدید، از خداوند متعادل برای آنان آرزوی موفقیت دارد.
عراق گروه تروریستی مجاهدین را به رسمیت نمی شناسد
نماینده پارلمان عراق و از رهبران ائتلاف دولت قانون می گوید: گروه تروریستی مجاهدین و سرکرده آن هیچ جایگاه رسمی ندارند تا با دولت عراق مذاکره کنند. البیاتی افزود: ما همه تصمیمها در ارتباط با پرونده مجاهدین را بر اساس تمامیت ارضی عراق اتخاذ کرده ایم، آنها به جای دیگری منتقل خواهند شد و ما خروج آنها به کشور ثالث را تسهیل و به کسانی هم که مایل به بازگشت به ایران باشند تسهیلات لازم را ارایه خواهیم کرد.
مجاهدین هیچ حقی در عراق ندارند
حبیب الطرفی، نماینده پارلمان عراق و عضو فراکسیون المواطن بر مخالفت فراکسیون خود با پیشنهاد سازمان ملل متحد با هر گونه گفتگو با اعضای گروه مجاهدین تاکید کرد.وی افزود: گروه مجاهدین سازمانی تروریستی در خاک عراق محسوب می شود و هیچ حقی ندارند.شکل گیری آنها بر اساس اهداف سیاسی بوده و حضور کنونی آنها در عراق نیز سیاسی است.
مجاهدین باید هر چه زودتر کمپ اشرف در عراق را تخلیه کنند
اکنون پس ازپایان سال 2011 و امضای قرارداد جابجایی این تشکیلات و زمان آغاز انتقال این افراد از اردوگاه کار اجباری اشرف به کمپ لیبرتی علیرغم اینکه شرایط مناسبی بوجود آمده تا کمیساریای عالی پناهندگان به مسئولیت هایش بپردازد از طرف رهبران این سازمان با انواع بهانه جویی های غیر واقعی و اینکه شرایط این کمپ استاندارد نیست اعلام میشود که حاضر نیستند به کمپ لیبرتی نقل مکان کنند.
حمایت پارلمانترهای اروپایی از مجاهدین حیرت آور است
برخی از رسانه ها، با پشتیبانی مالی مجاهدین جلوی انتشار ابعاد مختلف جنایت های این گروه تروریستی را می گیرند و بسیاری از پارلمانترها نیز بدون آنکه از ماهیت این گروه آگاهی داشته باشند، فریب این گروه تروریستی را می خورند. عضو دفتر نمایندگی لوکزامبورگ در ژنو ابراز داشت: با وجود ترور ۱۲ هزار ایرانی توسط سازمان مجاهدین خلق، حمایت برخی پارلمانترهای اروپایی از این گروه، حیرت آور است.
استقبال سرکرده مجاهدین برای استقرار در پایگاه”لیبرتی” در غرب بغداد
سرکرده گروه تروریستی مجاهدین از پیشنهاد سازمان ملل مبنی بر مذاکره با بغداد درباره موضوع ساکنان کمپ اشرف و انتقال به پایگاه”لیبرتی” در غرب بغداد استقبال کرد.سرکرده این گروه تروریستی در حاشیه یک کنفرانس خبری در شهر”بروکسل” با حضور”مارتین کوپلر” نماینده ویژه دبیرکل سازمان ملل در عراق گفت: ما با کمال میل از پیشنهاد نماینده ویژه دبیرکل سازمان ملل در عراق مبنی بر آغاز مذاکرات سازنده با دولت عراق در چارچوب بیانیه کمیساریای سازمان ملل در امور پناهندگان استقبال میکنیم.
سوزش چند ساله رجوی از افشاگری جداشده ها!
دار و دسته رجوی یک روز این سوزش جانگداز را با فرافکنی و تهمت بیان می کنند، روز دیگر رجوی با همپالگیها و جیره خوارانش با صدور اطلاعیه شیاد خانه شورای دست ساز رجوی سوزش خودش را به نمایش می گذارد و روزی مریم قجر در شوهایی که راه می اندازد، جنایتکاران جنگی امریکاییها را با پرداخت 40 هزار دلار از امریکا به پاریس می آورد تا بگوید در مدتی که آنها کنترل اشرف را داشتند فقط چند نفر خواهان جدایی بودند!
مادران مظلوم اسیران اشرف
خطی که رهبری فرقه به سرانش داده این است که به هیچ کس رحم نکنید. عناصر توجیح شده فرقه با سنگ و اشیاء فلزی از مادران استقبال می کنند و به آنها مارک می زنند که این ها فرزندی در پادگان ندارند از خیابانهای شهرهای ایران جمع آوری می شوند و به عراق منتقل می شوند. واقعا خنده دار است. رهبری فرقه و سرانش در بحرانی گیر کرده اند که خودشان را به ابلهی و گیجی زده اند همه عالم را دشمن خود می دانند
پایانی بر ترفند رجوی ها متصور نیست
این نیرنگ و بازی تبلیغاتی در شرایطی مطرح می شود که دولت عراق چند ماه ضرب الاجل بستن اشرف را تمدید نمود تا سازمان ملل برای انجام امور اداری مربوط بررسی استاتو، زمان کافی داشته باشد، اما با وجود اینکه یک ماه از آن زمان می گذرد، رجوی ها با بهانه تراشی مختلف مانع از انتقال افراد به مقری که قرار است با آنها مصاحبه شود می گردند. رجوی های کثیف در حال از بین بردن زمان هستند تا طرح شوم شان مبنی بر ایجاد درگیری و به کشتن دادن افراد اشرف، که با خویشتن داری دولت عراق در آخر سال میلادی خنثی شد را با شیوه ای دیگر به اجرا در بیاورند.

