مادران مظلوم اسیران اشرف
خطی که رهبری فرقه به سرانش داده این است که به هیچ کس رحم نکنید. عناصر توجیح شده فرقه با سنگ و اشیاء فلزی از مادران استقبال می کنند و به آنها مارک می زنند که این ها فرزندی در پادگان ندارند از خیابانهای شهرهای ایران جمع آوری می شوند و به عراق منتقل می شوند. واقعا خنده دار است. رهبری فرقه و سرانش در بحرانی گیر کرده اند که خودشان را به ابلهی و گیجی زده اند همه عالم را دشمن خود می دانند
پایانی بر ترفند رجوی ها متصور نیست
این نیرنگ و بازی تبلیغاتی در شرایطی مطرح می شود که دولت عراق چند ماه ضرب الاجل بستن اشرف را تمدید نمود تا سازمان ملل برای انجام امور اداری مربوط بررسی استاتو، زمان کافی داشته باشد، اما با وجود اینکه یک ماه از آن زمان می گذرد، رجوی ها با بهانه تراشی مختلف مانع از انتقال افراد به مقری که قرار است با آنها مصاحبه شود می گردند. رجوی های کثیف در حال از بین بردن زمان هستند تا طرح شوم شان مبنی بر ایجاد درگیری و به کشتن دادن افراد اشرف، که با خویشتن داری دولت عراق در آخر سال میلادی خنثی شد را با شیوه ای دیگر به اجرا در بیاورند.
نماینده ای از”دولت قانون” عراق: ده کشور اروپایی مجاهدین خلق را جای خواهند داد
آقای عبدالرزاق منصور نماینده پارلمانی عراق و عضو گروه دولت قانون بیان کرد که بعضی از کشورهای اروپایی طی یک جلسه با دولت عراق در مورد پناه دادن سازمان مذکور گفتگو کرده اند. وی تأکید نمود که 10 کشور اروپایی اعضای این سازمان ساکن در ارودگاه اشرف را در سال 2012 پناه خواهند داد و در ادامه بیان کرد که دولت عراق کلیه زمینهای زراعی به زور گرفته شده از مردم و املاک دولتی که جزو اردوگاه اشرف هستند را از آن جدا خواهد کرد.
رویاهای مسعود رجوی و پایان کار قرارگاه اشرف
نزدیک به ده سال است که سرنوشت قرارگاه اشرف دستخوش سراب ها و رویاهای مسعود رجوی می باشد و افراد اسیر در این اردوگاه بازیچه رهبر رویا زده و متوهم خود شده اند.تا پایان سال میلادی قبل تمامی سعی سازمان بر این بود که مهلت مشخص شده توسط دولت عراق تمدید شده و شاید راه دیگری برای برچیده شدن قرارگاه اشرف پیدا شود. در ماههای اخیر مسعود رجوی به موارد متعددی دلخوش کرده بود که البته هیچکدام کمکی به او نکرده و طبق تجربه گذشته نیز نخواهند کرد.
بسیاری از اعضای مقر اروپایی مجاهدین خواهان جدایی اند
بر طبق اعلام منابع موثق، اکثر اعضا فرقه دیگر مایل به ماندن در مناسبات نیستند و فقط به دنبال تضمین حداقل های زندگی برای ادامه حیات خویش پس از فرار از درون فرقه می باشند. اگر تا چندی پیش صحبت از تمایل به جدایی رو به رشد اکثریت اسیران حاضر در پادگان اشرف بود، حال مدتی است که این تمایل در اعضای محصور در شهرک «اور سورواز» در نزدیکی پاریس که از آن به عنوان مقر اروپایی مجاهدین یاد می شود، رو به افزایش است.
ورود مجاهدین به جاده بنبست و یکطرفه « کمپ لیبرتی!»
مجاهدین و بویژه رهبری آن در اشرف و پاریس خوب میداند که هر گونه جابجایی به لحاظ استراتژیک ضرری غیر قابل جبران برای آنان است بنابراین با بسته شدن فضای مانور سیاسی بویژه پس از خروج آمریکاییان از عراق راه چاره را دراین دیدند که روی کاغذ عنوان جابجایی را بپذیرند چون پای سازمان ملل و قانون و پایبندی به قوانین بینالمللی را امضا گذاشتهاند ولی در عمل با طرح دلایل واهی آن را اجرا نکنند
بهانه های بی پایان فرقۀ رجوی
تنها سران بی ارادۀ فرقه و سرکرده فاسد آنان می باشد که همچنان پس از 8 سال سواستفاده از جان و زندگی افرادی که در کمپ تحت تسلط خویش در آورده اند، از آخرین فرصت هم که پیش آمده، همچنان با حقه بازی تمام، تنها و تنها برای مطامع خویش می خواهند -بطور مشمئز کننده ای- سوء استفاده کنند. سوء استفاده برای هرچه بیشتر مطرح شدن… برای برنامه های تبلیغاتی دیوانه وار… برای بازی دادن… برای کش دادن ماجرا…
ساعتی در جمع خانواده های عضو انجمن نجات خوزستان
یکی از نفرات جداشده برای آگاهی بیشتر خانواده ها اظهار داشت اموال منقول وغیر منقولی که رجوی با پررویی تمام ادعای آن را می کند و برای سنگ اندازی در مسیر خروج مسالمت آمیز اعضاء از کمپ بردن آنها را همزمان با خروج از کمپ بهانه قرارداده، هزینه های آن را صدام برای مزدوری بیشتر رجوی از جیب ملت عراق به آنها پرداخت کرده و گرنه از روز اولی که رجوی تشکیلات خود را درعراق و کمپ اشرف مستقر کرد چنین اموال گسترده ای نداشت.
سازمان ملل خواستار جابجایی مجاهدین در عراق شد
سازمان ملل روز سه شنبه از دولت عراق خواست امکانات لازم را فراهم کند تا ساکنان اردوگاه اشرف به مکان دیگری منتقل شوند تا بقیه امور مرتبط با خروج آن ها از عراق دنبال شود. برنامه امور عراق سازمان ملل در بیانیه ای گفت: «با توجه به توافقی که در پایان سال گذشته میلادی به دست آمد، حالا زمانی است که دولت عراق باید امور مرتبط با انتقال اعضای اردوگاه اشرف به اردوگاه «لیبرتی» و دیگر موارد را دنبال کند.»
مجاهدین؛ گروه در حال فروپاشی
روزنامه سوئیسی”اس تی گالر تاگبلات” در گزارشی درباره سرنوشت گروه تروریستی مجاهدین به نقل از یک مامور سازمان سیا می نویسد: مجاهدین خلق ایران حاضرند کارهائی را برای ما انجام دهند که ما از بابت آن باید خجالت بکشیم. در بخش دیگری از این مطلب آمده است: علیرغم این رفتار دوگانه قدرت های غربی، این واقعیت نیز وجود دارد که این سازمان تبعیدی ایرانی در خطر موجودیتی قرار دارد زیرا علیرغم تبلیغات گسترده ای که می کند ولی حتی از سوی اپوزیسیون داخل ایران نیز مورد نفرت شدید است.
همکاسگی مجاهدین با اضداد خلق و انقلاب
مریم قجر در جای دیگری از حرف های پوچ خودش عنوان می کند که تنها راه تغییر حکومت ایران حمایت از مبارزه مردم ایران است که باید از این زن فاسد سئوال کرد که کدام مبارزه مردم ایران؟ آیا این اعمال تحریم ها روی گرده همین مردم فشار وارد نمی کند که شما اینگونه سر از پا نشناخته و سنگ جناح جنگ طلب غرب را به سینه می زنید و خواهان اعمال تحریم بیشتر و فوری آن هستید؟
تبریک و شادباش به علی برزگر عضو رهاشده از چنگال رجوی
آقای علی برزگر عضو رها شده از تشکیلات مخوف رجوی که چندی پیش به وطن و کانون گرم و پرمهر خانواده اش پیوسته بود، تصمیم به ازدواج وتشکیل خانواده گرفتند.از جانب دفترانجمن نجات و خانواده های مرتبط چشم انتظار گیلانی این ازدواج فرخنده را به ایشان و خانواده گرامی برزگر تبریک و شادباش میگوئیم و برای ایشان آرزوی سلامتی و موفقیت روزافزون داریم.

