مریم رجوی پلید ترین عجوزه تاریخ ایران
مگراین نیروهای از دنیا بی خبر تو، اجازه داشتن یک دوچرخه یا حتی یک گاری از خودشان را داشتند که تو الان میگویی نیروها بایستی اموال خود را با خود ببرنند؟! بخوبی بیاد دارم که رجوی همیشه میگفت،هیچ چیز برای یک مجاهد خلق خطرناکتر و بدتر از این نیست که او نزد خودش پول یا مالی داشته باشد! مثلا در نشستی که تعدادی از نیروهای بخش سیاسی که به خارج از عراق تردد داشتند و بتازگی به عراق برای گذراندن نشستهایی آمده بودند، در همان نشست به آنها گفت،هرکدامتان پولی که برای ترددتان گرفته اید اگر باقیمانده اش را تحویل مسئولتان نداده اید همین الان بروید و آن پول را بیاورید و تحویل دهید
بهانه جدید مریم قجر عضدانلو
مریم قجر خواستار این هست که بیماران سریعتربه خارج کشور عراق منتقل شوند البته نفس این خواسته منطقی هست اما این یک ترفندی بیش نیست که این خانم با شیادی خاص خودش که از شوهر مفقودش به ارث برده مطرح می کند تا افکار عمومی و مجامع حقوق بشری را بفریبد چون این خانم می خواهد تحت لوای بیماری تعدادی از سوگلی های خودش و آنانی که جزو سران فرقه هستند
رجوی این بار به دنبال ارتش خیالی در سوریه است
سران فرقه دست از پا دراز تر به سمت کشور سوریه رفته تا شاید ارتش خیالی خودشان را در آنجا جستجو کنند. رجوی های جنایت کار برای خوش رقصی نزد اربابان غربی شان دست به جعل هر خبری در مورد کشور سوریه زده تا شاید در کنار سازمانهای جاسوسی غربی و صهیونیستی آنان را به بازی بگیرند. آنان بر این باورند که با سرنگونی حکومت سوریه کار حکومت ایران تمام است و آنان می توانند به قدرت برسند.
نسل انقلاب در دوزخ رجوی ها
همین نسل که در طی سالیان اسارت در پادگان اشرف در ناآگاهی مطلق با دنیای خارج به سر برده وحق برقراری تماس وهیچ رابطه ای با خانواده خود را نداشتند و توسط رجوی فقط به منظور حفظ حکومت ظالم صدام دستشان را به خون مردم عراق آلوده می کنند، مردم شمال و جنوب عراق را که شعار آزادی و سرنگونی صدام را سر دادند از دم تیغ تانک ها و زرهی های خود گذراند، و اکنون سالهاست که همچنان در پشت سیاج های قلعه الموت اشرف تحت اسارت ذهنی وعینی رجوی ها بسر می برند.
ایستادگی خانواده ها رجوی را مجبور به پذیرش انحلال اشرف کرد – قسمت سوم
همه ما می دانیم که اشرف یعنی همه چیز سازمان، بنابراین بسیار طبیعی است که پذیرش این موضوع که روزی اشرف وجود نداشته باشد برای رجوی ها بسیار سخت و غیر ممکن است. به همین دلیل سعی دارد تا جائی که امکان دارد با بازی های سیاسی و بهره برداری از وضعیت کشور عراق زمان را خریده و آن را به عقب بیاندازد تا شاید بقول معروف از این ستون به آن ستون برای فرقه او فرجی حاصل شود. علی رغم این خانواده ها هم چنان که تا به حال مقاومت و ایستادگی کردند بایستی تا محو کامل فرقه رجوی در اشرف پی گیر کار فرزندان خودشان باشند
مریم رجوی و هرزگی سیاسی
مریم قجر در صحبتهای خود مستمرا بروی این نکته تاکید میکند که بایستی از تحریمها علیه ایران حمایت کرد! سوال از او اینست که تاثیر مستقیم تحریمها بروی کدام قشر از جامعه است؟ تو که نام خود را مجاهد خلق گذاشته ای که به اعتقاد من نه مجاهدت از تو بر میاید و نه حرمت خلق را نگه داشته ای، اگر کشور ایران صرف نظر از اینکه چه کسی حاکم است مورد تحریم جوامع بین المللی قرار گیرد، آیا این قشر کم درآمد و پایین جامعه نیست که بیشترین آسیب را متحمل میشود؟
گزارش سفر به کمپ اشرف
عده ای از حاضران در مقابل کمپ نام فرزندانشان را که در کمپ ساکن هستند در دست دارند. در چند متری یکی از دربهای اصلی کمپ، ایست بازرسی ارتش عراق قرار دارد و آنان بدون مجوز از دفتر نخست وزیری به کسی اجازه عبور از این ایست بازرسی را نمی دهند. وقتی که کاروان ما به درب نزدیک شد، دهها خانواده با شعارهای”مرگ بر مسعود رجوی” و”ما خواهان ملاقات با فرزندانمان هستیم” به طرف ما آمدند.
حمایت آمریکا و اروپایی ها از مجاهدین، سیاسی و غیر اخلاقی است
یک کارشناس سیاسی پاکستان حمایت آمریکا و اروپایی ها از مجاهدین را، سیاسی و غیر اخلاقی دانست و گفت آمریکا با حمایت هایی از این دست، به دنبال ایجاد ناامنی در کشورهایی است که با سیاست های استعماری آمریکا مخالف هستند. سید فیض حسین نقشبندی با بیان این مطلب افزود: مجاهدین برای دفاع از پادگان اشرف، در اروپا جلسات زیادی می گذارند و با بهانه های مختلف افرادی را در نشست های خود جمع می کنند.
تحولات اخیر در موضوع قرارگاه اشرف و سکوت رسانه ای مجاهدین
مجاهدین همیشه تلاش کرده اند که اعضای سازمان را از آنچه که در بیرون از حصارهای تشکیلاتی و فیزیکی اماکن حضور آنها و بویژه قرارگاه اشرف اتفاق می افتد در بی خبری کامل نگه دارند تا در مقابل وضعیت های پیش آمده غافلگیر نشوند. در همین رابطه سیمای آزادی هم از جمله ابزارهای رسانه ای مجاهدین است که تحت سانسور شدیدِ اخبارِ تحولات اخیر، در قرارگاه اشرف قرار دارد.
واقعیاتی در خصوص کردکشی فرقه رجوی
درگیری های شدیدی بین اکراد و نیروهای مجاهدین در گرفته بود که با توجه باین که مجاهدین در موضع دفاعی بودند و تانک و زره پوش داشتند توانستند که تعداد تلفات بسیار زیادی را از اکراد بگیرند! این خوش خدمتی رجوی برای دوست و تنها متحد خود تا جایی بود که بعد از آرام شدن اوضاع داخلی عراق،استاندار دیالی در دیداری که صدام از آن استان صورت داده بود در تلوزیون کانال یک کشور خود به صدام گفت: اگر الان ما اینجا ایستاده ایم بخاطر حضور برادران مجاهد است که از ما دفاع کردند!
پریشانی سران مجاهدین از بیانیه نماینده سازمان ملل
بدنبال بیانیه سازمان ملل در رابطه با آمادگی اردوگاه لیبرتی و ایجاد شرایط لازم زندگی برای 5500 نفر در آن، سران عقب مانده فرقه رجوی برای اینکه از انتقال اعضایش به آن مکان جلوگیری کند و در این راه مانع تراشی نماید، شروع به گرفتن ایرادهایی در چندین بند و مرحله کرد که البته هیچ کدام از آنها واقعی نبوده و فقط برای بیشتر مشغول نگه داشتن زندانیان در بندش می باشد.
کدام اموال منقول، خانم رجوی؟
مریم رجوی که بخوبی میداند تخلیه اشرف چه بهای سنگین و گزافی بلحاظ سیاسی و تشکیلاتی برای او و فرقه روبه اضمحلالش دارد و به خوبی میداند که حفظ این نیروها در یک محیط آزاد، به قول همسر فراریش همچون نگه داشتن گلوله آتش درکف دست است با متوسل شدن به انواع حربه ها وترفندهای تبلیغاتی و صد البته مضحک چند صباح دیگرازاین ستون به آن ستون می پرد شاید فرجی حاصل شده و مانع از تخلیه اشرف و فروپاشی فرقه جهنمی اش شود.

