ماشین تبلیغاتی مجاهدین

کلاهبرداری رجوی از سایتهای دویچه وله و رادیو فرانسه

دفتر خانم فدریکا موگرینی مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا دریافت بیانیه ای با امضای ۲۲۰ پارلمانتر را تکذیب کرد
اطلاعیه ای در سایت شورای ملی مقاومت مدعی شده است که ۲۲۰ تن از پارلمانترهای پارلمان اروپا نامه ای به فدریکا موگرینی ارسال کرده اند (و مخلفات دیگر آن). در تماس با منابع موثق در دفتر خانم فدریکا موگرینی دریافت چنین نامه ای با ۲۲۰ امضا کاملا تکذیب شد. چنین نامه ای با امضای ۲۲۰ تن از پارلمانترهای پارلمان اروپا وجود خارجی ندارد.
این خبر از دیروز تا بحال بجز در سایتهای خود مجاهدین هیچ جای دیگری کپی نشده و مشخصا هیچ سایت انگلیسی زبان معتبری این مطلب بی نام و نشان را رله نکرده است  ولی متاسفانه سایتهای صدای فرانسه و صدای آلمان با افتادن در این تله فرقه رجوی این خبر جعلی را بدون ذکر منبع بازتاب داده اند. سایت خبرگزاری فارس نیز از قول بخش فارسی دویچه وله به آن پرداخته است.
این اولین بار نیست که فرقه رجوی با جعل خبر و یا رشوه و دوز و کلک اخباری را تولید و به خبرگزاری ها وارد می کند.
این دستپاچگی و اجبار در جعل خبر را میتوان با نزدیک شدن کارناوال سالانه رجوی در ویلپنت فرانسه، در راستای لاپوشانی فروپاشی فرقه بخصوص در سال جاری ارزیابی نمود.
 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا