روز چهار شنبه وپنج شنبه 25و26 شهریور ماه هیئتی از اعضای انجمن نجات شاخه خوزستان متشکل از (آقایان حمید دهدار حسنی-علی اکرامی- یبر قنواتی وسید) در یک دیدار صمیمی با خانواده های ربیعی،رضایی نژاد،عتیقی، نوروزی وفلاحی در شهرهای ماه شهر وسربندر شرکت کردند.در این دیدار که با خانواده قدیمی ترین اعضای سازمان که فرزندان آنها در حال حاضر تحت اسارت فرقه رجوی بسر می برند صورت گرفت، خبر بازگشایی دفتر انجمن نجات خوزستان شاخه ماه شهر به خانواده ها داده شد
روز چهار شنبه وپنج شنبه 25و26 شهریور ماه هیئتی از اعضای انجمن نجات شاخه خوزستان متشکل از (آقایان حمید دهدار حسنی-علی اکرامی- یبر قنواتی وسید)در یک دیدار صمیمی با خانواده های ربیعی،رضایی نژاد،عتیقی، نوروزی وفلاحی در شهرهای ماه شهر وسربندر شرکت کردند.
در این دیدار که با خانواده قدیمی ترین اعضای سازمان که فرزندان آنها در حال حاضر تحت اسارت فرقه رجوی بسر می برند صورت گرفت، ابتدا خبر بازگشایی دفتر انجمن نجات خوزستان شاخه ماه شهر به خانواده ها داده شد و بدنبال آن گزارش مختصری از فعالیت های انجمن و اقدامات انجام شده در راستای آزادی اسیران در بند فرقه رجوی به استحضار خانواده ها رسید.
در ادامه ماهیت دوگانه سازمان وسیاست های سرکوب گرایانه رهبری سازمان و در بند کشیدن اعضای سازمان تشریح گردید که در پاسخ آقای عتیقی ضمن تشکر از روشنفکری اعضای انجمن تاکید کردند که دیگر عصر و دوران فرقه رجوی بسر آمده وافکار وشیوه های آنها بخصوص در میان نسل جدید جایی ندارد ودر قیاس، عملکردهای فرقه رجوی را با گروه حسن صباح تشبیه کرد.
خانواده ربیعی نیز ضمن محکوم کردن اصرار فرقه به ماندن در عراق که به اسارت بیشترفرزندان آنها می انجامد رهبری سازمان را مورد خطاب قرار داد که چرا خودشان از عراق گریخته وآنها را مورد لعن ونفرین قرار داد.
در جریان همین دیدار با توجه به سوال خانواده ها در خصوص در گیریهای اخیر اشرف توضیحات کامل حول اقدامات تحریک آمیز رهبری سازمان که نقش اصلی و اساسی را در دامن زدن به درگیری داشت، داده شد.
در خاتمه خانواده روی نقش انجمن به عنوان تنها امید برای آزادی فرزندانشان تاکید کردند.این دیدارها که تا پاسی از شب ادامه داشت در میان استقبال و بدرقه گرم خانواده ها وبه امید بازگشت هرچه زودتر فرزندان در بندشان خاتمه یافت.
در جریان این دیدارها خانواده ها پیام های تصویری برای فرزندانشان ارسال کردند وبا اعضای انجمن نجات عکس دست جمعی گرفتند.

برچسب ها
در جریان مراسم ماه محرم سخنان اکرامی با موضوع سوء استفاده ابزاری رجوی از ماه محرم
همراه با خانواده ها مراسم عزاداری محرم در دفتر انجمن نجات خوزستان
زمینههای خشونت ورزی مجاهدین پشت پرده فتنه ۳۰ خرداد سال ۶۰ – قسمت اول
سخنان اکرامی با موضوع سوء استفاده ابزاری رجوی از ماه محرم
اکرامی مسئول انجمن نجات خوزستان در جریان مراسم ماه محرم که با شرکت تعدادی از خانواده های اعضای مجاهدین مستقر در مقر اشرف سه آلبانی که ساکن شهر اهواز هستند، برگزار شد. بعد از بیان بخشی از زیارت وارث، شهادت سرور و سالار شهیدان را به خانواده های شرکت کننده تسلیت گفت. وی درادامه به […]
مراسم عزاداری محرم در دفتر انجمن نجات خوزستان
انجمن نجات خوزستان بنا به سنت هر سال روز پنجشنبه 28 خردادماه 1405 مراسم عزاداری محرم و شهادت سرور و سالار شهیدان امام حسین (ع) را با حضور تعدادی از خانواده های اعضای دربند گروه رجوی و برخی از اعضای بازگشتی در دفتر این انجمن برگزار کرد . در این مراسم که از ساعت 9:30 […]
پشت پرده فتنه ۳۰ خرداد سال ۶۰ – قسمت اول
تشکیلات مجاهدین خلق به مناسبت چهل وپنجمین سال بزعم خودشان “عید مقاومت سراسری ، روز شهیدان و زندانیان سیاسی وتاسیس ارتش آزادیبخش ملی” برای شرکت در تظاهرات در پاریس فراخوان داده است. لازم دیدم به عنوان فردی که در متن اتفاقات قبل وبعد از 30 خرداد سال 60 بودم، مروری داشته باشم به اتفاقات آن […]
ثبت دیدگاه
- دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
- پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.














