وقتی دوستان رجوی ها هم از شقاوت آنها انگشت به دهان می شوند!
بمباران مردم غیر نظامی غزه و کشتار ددمنشانه کودکان و زنان فلسطینی توسط اسرائیلی ها، نه تنها موجب تنفر مردم شرافتمند از چهار گوشه جهان شد و اعتراض آنها را برانگیخت، بلکه مانع از آن شد که حاکمان غربی توان تایید رسمی این جنایت را داشته باشند. در این میان اما رجوی ها که بیش از 50 درصد مطالب دستگاه تبلیغاتی دروغ پردازشان به سوریه اختصاص دارد، خفقان گرفته و با سکوت خود بصورت ضمنی بر این جنایات صحه گذاشتند.
مجاهدین خلق: تروریست های تحت حفاظت امریکا تخت گاز علیه ایران
مجاهدین خلق چه هستند؟ مجاهدین خلق یک سازمان اسلامی ایرانی ستیزه جو تبعیدی است که در اندیشه سرنگونی جمهوری اسلامی است. از زمان آغاز به کار آن در سال 1965 در ایران، این گروه در دهه 70 میلادی غیر نظامیان و نظامیان امریکایی شاغل در ایران را به قتل رساندند، سرمستانه از تسخیر سفارت امریکا در تهران در 1979 حمایت کردند و با آزادی پرسنل امریکا مخالفت کردند
خشونت و تروریسم ماهیت انکار ناپذیر فرقه رجوی
مزدوران اروپا نشین فرقه تروریستی رجوی چند روز قبل با حمله به سفارت ایران در کشور آلمان و با خرابکاری و ایجاد خشونت سعی بر این داشتند که خودی نشان دهند و بگویند ما هنوز توان خرابکاری و انجام کارهای تروریستی را داریم! فرقه رجوی از این قبیل کارها در کارنامه خود کم ندارد.
سکوت مرگبار فرقه رجوی در برابر جنایات اسراییل
فرقه مزدور و تروریستی رجوی که در تمامی برنامه های خود یک دم از مظلومیت مردم سوریه که بدست بشار اسد مورد ظلم واقع شده اند سخن میگوید و برنامه تولید میکند!! و کاسه داغ تر از آش سوری ها شده است بدرقم!! اما اینهمه کشته شدن فلسطینی ها را توسط جنگنده های اسرائیلی اساسا متوجه نشدند که بخواهند حرفی سرش بزنند و یا موضعگیری بکنند
مجاهدین: امریکا گفته شما موقتا تروریست نیستید!
فرقه ی تروریستی رجوی خود بهتر از هر کسی می داند که هدف امریکا از بیرون کشیدن آنها از لیست سیاه چیست و این تشکیلات دقیقا به کلیه ی پروسه های طی شده امریکا روی تولید و از رده خارج کردن سایر باند ها و گروه های تروریستی در جهان ؛ امثال القاعده و طالبان و ریگی و… اشراف دارد و اکنون هم نوبت به خودشان رسیده که مصرف موقتی بشوند و بطور مقطعی از آنها درجهت منافع خودشان بهره بگیرند.
سوء استفاده رجوی، از آیین عزاداری عاشورایی
گروه ها و جریاناتی همچون فرقه رجوی موسوم به (مجاهدین خلق) که علیرغم داعیه پیروی از امام حسین (ع) اعتقاد به برپایی مراسم عزاداری حسینی را حرکتی ارتجاعی و مردود می دانند. البته این مسئله ریشه در تفکر التقاطی این گروه منحرف دارد. اما رجوی بعدها به این فکر می افتد تا با برگزاری مراسم عزاداری حسینی از آن درجهت منافع فرقه اش سوء استفاده کند.
تشکیل کمیته”چه کنم؟” در مناسبات فرقه رجوی
با سرنگونی رژیم صدام، استراتژی جنگ طلبانه رجوی با تحویل دادن سلاحهای فرقه به ارباب و صاحبخانه جدید (بقول رجوی) یعنی آمریکا بطور کامل به گل نشسته شد،همین امر باعث شد تا نیروها و اعضا به شدت سرخورده و نگران سرنوشت نا معلوم خود شوند، چون دیگر نه از ارتش خبر بود و نه از خلق خیالی که رجوی سالها با فریب و نیرنگ تصاحب قدرت به کمک آنها را به نیروها و اعضا وعده داده بود.
توهمات خطی جدید رهبری فرقه گرای مجاهدین خلق
مجاهدین که دم خروس ماهیت فرقه گرایی و بشدت عقب مانده شان بیرون زده و مانع جدی کسب و کارشان شده است تلاش میکنند توسط حامیان سیاسی شان ضمن لاپوشانی آن، یک چهره دموکراتیک نیز از خود نشان دهند تا در دکان جدید فریبکاری شان شاید به کارشان آید که اینبار این وظیفه مهم به عهده شهردار رودی جولیانی گذاشته شده است.
قیام کنید
پس ای بچه هایی که هنوز ذره ای حس زندگی آزادی و آزادگی درتان باقی مانده است. با کمک گرفتن از مولا حسین بلند شوید و خودتان را از باتلاق مرگ نجات دهید! از رجوی چیزی جز ذلت بشما نخواهد رسید! او جز سرافکندگی و خواری برای شما ارمغانی ندارد! بقول مولا حسین زندگی عقیده و جهاد است! پس برای وجود خودتان ارزش قائل باشید و قیام کنید!
خیانت های فرقه رجوی نابخشودنی است!
بیچاره کاندید جمهوری خواهان امریکا همین که دار و دسته رجوی ازش طرفداری کردند کله پا شد و بازنده انتخابات امریکا! البته مجاهدین و رجوی در این رابطه سابقه طولانی دارند. برای نمونه بعد از انقلاب سال 57 آمدند و با بنی صدر دوست شدند بیچاره مجبور شد با تغییر چهره از ایران پا به فرار بگذارد و آواره کشورهای غربی شود و اینطور خار و خفیف گردد.
همدستی با صدام و اسرائیل تهمت های ایران است!
«آلن برگر» در دیداری که با مریم رجوی داشته، سرکرده گروه مجاهدین تقریباً تمام انتقاداتی که متوجه این سازمان است از قبیل فعالیت به عنوان ابزاری برای صدام حسین، همکاری با اسرائیل در خرابکاری در برنامه هسته ای ایران و یا وجود یک ساختار خودکامه و تمامیت خواه در این فرقه را اتهاماتی دانست که دستگاه اطلاعاتی ایران به آنان وارد ساخته است!
ادعای مریم رجوی بر سرنگونی دولت ایران در سال ۲۰۱۳
این اولین بار نیست که مریم رجوی همچین ادعایی کرده است. وی در سال ۱۳۸۸ همزمان با وقایع بعد از انتخابات ریاست جمهوری در ایران در مصاحبه با خبرنگار فرانسوی مدعی شده بود که اگر اروپا به رژیم ایران کمک نکند بعد از ۱۲ ماه رژیم ایران سرنگون خواهد شد!