بخشی ازسوتی های مجاهدین خلق در چهار روز برنامه پولشویی
از این دست سوتی ها که نشاندهنده رذالت پیشگی مجاهدین است زیاد بود که وقت میخواست و امکانات که ضبط شود البته فکر کنم همه اینها در تکرار مجدد سانسور شوند لااقل اینها را که من گفتم حتما یک فکر بحالش میکنند ولی بازهم مطمئنم که در تکرار سانسور شده این برنامه که یقینأ 64 ساعت نخواهد بود باز هم سوتی زیاد است.
مسعود رجوی «کجا» است؟
او در هر کجا که اقامت گزیده باشد مهم نیست. مهم اینست که فرقه او فعلا در حال متلاشی شدن است و او در چنین موقعیت خطیری از صحنه غایب بوده و خود را پنهان کرده است. برخی میگویند که او منتظر است تا نام سازمان از لیست تروریستی آمریکا خارج شود تا خود را نشان دهد. در آن صورت البته می بایست جواب سی سال جنایت و خیانت خود را هم بدهد. در آن صورت او در قبال سؤالاتی قرار میگیرد که جواب به آنها بسا مشکل تر از پاسخ به”رجوی کجاست” می باشد
طعنه باتلر و ترشرویی خانم رئیس!
تهدید آمریکا از طرف مریم رجوی به خونخواهی افراد در هر گونه جابجایی،زیاده خواهی بلاهت باری است که جز تاراج دادن اعضای خود به راه دیگری نمی اندیشد.طعنه باتلر به اطراق آنان در”هاوایی”نشان می دهد که مجاهدین پس از صدام حسین، با خوش نشینی در اروپا متوهم تر و سردرگم تر شده اند.وگرنه جایگاه اصلی آنان نه در اشرف و تهران،بلکه همان گوانتانامویی است که وعده داده شده و ارزش گذاری آخرین نرخ خون مجاهدین از نظر آمریکایی ها به سمع رسیده است!
رشوه هنگفت مجاهدین به مقامات سابق آمریکایی
یک روزنامه انگلیسی در گزارشی از تلاش گروه تروریستی مجاهدین در پرداخت رشوههای میلیونی به مقامات سابق آمریکایی برای جلب حمایت آنها در راستای خارج شدن از فهرست سازمانهای تروریستی آمریکا خبر داد. این نشریه انگلیسی همچنین تأکید کرد: گروه مجاهدین همچنین شرکت لابیگر”آکین گامپ استرائوس هائر و فلد” را به خدمت گرفته است تا اعضای کنگره آمریکا را به حمایت از اهداف آنها ترغیب کند. علاوه بر این، این شرکت چندین تبلیغ و آگهی بالای 100 هزار دلار در روزنامههای آمریکا را نیز در این رابطه به خود اختصاص داده است.
رجوی های وطن فروش به سوزاندن پرچم ایران افتخار می کنند!!!
مجاهدین در سایت رسمی خود عکسی را چاپ کرده اند که در آن پرچم ایران در حال سوختن است و مدعی شده اند که این عکس مربوط به سوریه است و این اتفاق در سوریه افتاده است و از این تصویر و اتفاقی که برای پرچم ایران افتاده است بسیار شور و شعف کرده اند!جدا از صحت و سقم این خبر باید به عمق رذالت، کینه توزی و ضد ایرانی بودن رجوی ها لعنت و نفرین فرستاد که آن چنان در عناد با ایران و ایرانی پافشاری دارند
خروج ممنوع!!! تنها طرح مورد پذیرش رجوی های جنایتکار
مخالفت رجوی ها با طرح آمریکایی ها و اعلام این امر که دیگر حاضر به مذاکره نیستند تداعی کننده گزارش سازمان دیدبان حقوق بشر با عنوان « خروج ممنوع » است. گزارشی که بر اساس مستندات افرادی که خود قربانیان این فرقه بوده اند تهیه گردید و نشان داده شد که رجوی ها اجازه خروج از فرقه را به هیچ کس نمی دهند و با استفاده از سنگین ترین روش های سرکوبگرانه مانع از خروج افراد ناراضی می شوند.
این بار بی بی سی هم خرج های کلان مجاهدین را گزارش نمود
گزارشگر بی بی سی با آقای مرعشی ایرانی تبار و کارشناس و کارمند میز ایران در وزارت امورخارجه امریکا نیز صحبت هایی کرد که ایشان گفتند مجاهدین بطور تاکتیکی بر مسئله مبارزه سیاسی پافشاری می کند. آنان روش های دمکراتیک در داخل تشکیلات خود را اجرا نمی کنند و من و دوستانم در وزارت خارجه امریکا همواره نظر کارشناسی برای حفظ آنان در لیست تروریستی داده ایم.
هیاهو وبه دست وپا افتادن های مجاهدین بعد از اعلام مواضع اخیر امریکا
سید محدثین بلافاصله در پاریس به خبرنگاران گفته ما به این اظهارنظرها اعتراض داریم و آن را حیرت انگیز و شوک آور تلقی می کنیم. یادمان باشد که همین آقای جفری افزوده که امریکا بیش ازاین نمی تواند مجاهدین را اسکورت کند و این قبیل موارد به حاکمیت عراقی مربوط است. از سویی هزارخانی این پیر فرومایه در مقاله ای درسایت سازمان با اظهار گلایه و ناخرسندی از امریکا آورده که ما باید هم پیشنهاد جابجایی امریکا و حالا هم پیشنهاد جدید را بر سرامریکا بکوبیم!!!!.
خارج کردن مجاهدین از لیست گروه های تروریستی فاجعه به بار می آورد
آیا آن دسته از مقامات فعلی و سابق دولتی که برای خارج شدن سازمان مجاهدین خلق از لیست سازمان های تروریستی خارجی وزارت امور خارجه [آمریکا] تلاش می کنند از مشی تروریستی سازمان و سابقه نگران کننده ضد آمریکایی آن خبر دارند؟ اگر چنین است چگونه با آگاهی کامل برای خارج کر دن آنها از لیست گروه های تروریستی به وزارت خارجه فشار می آورند؟
از عملیات شکست خورده فروغ تا کنون
بالغ بر حداقل 1500 نفر از اعضای فریب داده شده سازمان در نمایشی خفت آور از دامن دشمن قدار ملت ایران یعنی صدام حسین به میهن مان دریک فرم خام و بدفرجام از منطقه خسروی بر اثر دفاع مرزداران ایرانی کشته شدند. پاسپورت های درآمده از جیب آن ها نشان می داد گویا فکر می کردند درازای راه افتادن کارناوال نظامی شان شهرهای ایران در عرض دو یا سه روز به تصرف آنان در می آید.
کریم قصیم: خدا کند که این حرفهای سفیر، طرح واقعی آمریکا نباشد!
پس از آنکه در زمینه حل مشکل قرارگاه اشرف، آمریکایی ها طرحی را ارائه کردند، واکنش های درد آلود این فرقه قانون شکن در برابر آن به خوبی نشان داد که رجوی ها ضد هر قانون و طرحی بوده و هرگونه راه حل برای اشرف را به هر شکل که باشد بعنوان پیام نابودی خود و افکار فرقه ای شان تلقی می کنند.اخیراً کریم قصیم یکی از اعضای باصطلاح شورای مقاومت در یک سخنرانی که برای تعدادی از هواداران فرقه در بروکسل انجام داد این وحشت عمیق را بخوبی به نمایش گذاشت.
عملیات فروغ جاویدان، استراتژی ابلهانه
اتخاذ استراتژی جنگ مسلحانه در اشکال متعدد آن از سوی سردمداران فرقه ی تروریستی مجاهدین برای سرنگونی نظام سیاسی ایران تاکنون راه به جایی نبرده است. سالها حمایت تام و تمام رژیم منفور و مستبد صدام از مجاهدین نیز کاری از پیش نبرد. حال به جای عبرت و پند از تاریخ سردمداران مجاهدین به شکلی حماقت آمیز در تلاش همه جانبه برای جلب حمایت سیاستمداران نظام سرمایه داری جهانی به خصوص نئومحافظه کاران و عناصر میلیتاریست امریکایی هستند.