دوشنبه, ۱ تیر , ۱۴۰۵
راه حل مورد علاقه‌ی رجوی 02 خرداد 1389

راه حل مورد علاقه‌ی رجوی

واضح است که رجوی برای خلاص شدن از وضعیتی که به شدت باعث بی آبرویی وی شده و ابعاد حیرت آوری از اعتقادات ضدانسانی فرقه اش را به نمایش گذاشته است، تاکتیک فرار به جلو را انتخاب کرده و چنین پیشنهادی را ارائه می‌کند و گرنه چه کسی است که نداند به صف کردن افرادی که خانواده هایشان تقاضای ملاقات آنها را کرده و اجبار آنان به انجام مصاحبه های تلویزیونی و فحاشی علیه خانواده‌شان چه معنایی دارد؟

نمایش تلویزیونی مجاهدین یا مجاب سازی کادر بندی شده قربانیان 02 خرداد 1389

نمایش تلویزیونی مجاهدین یا مجاب سازی کادر بندی شده قربانیان

طی چند روز اخیر سران فرقه ی مجاهدین با وادار نمودن افراد مستقر در اسارتگاه اشرف به مصاحبه تلویزیونی در سیمای به اصطلاح آزادی به شکلی آزار دهنده فشار سیستماتیک ذهنی و روانی بر کادرهای تشکیلاتی مجاهدین را به نمایش گذاشتند. افراد شرکت کننده در مصاحبه های اجباری تلویزیونی کسانی هستند که عمدتا خانواده هایشان در درب ورودی اشرف در انتظار ملاقات و دیدار با آنها هستند

سال سقوط استراتژی های مجاهدین 02 خرداد 1389

سال سقوط استراتژی های مجاهدین

امسال می تواند سال سقوط استراتژی ها علی الخصوص استراتژی های فرقه رو به اضمحلال رجوی باشد. شاید هم بهتر باشد که بگوییم تکمیل استراتژی های شکست خورده. به هر ترتیب، از روز اولی که بخاطر می آوریم در دوره یک استراتژی در مرحله مشخص خودش مطرح شد و بعد از مدتی کوتاه و یا نه چندان بلند بلافاصله قرین شکست شد و قدم به مرحله بعدی گذاشته شد. تا امروز که براحتی می شود گفت واقعاً روزهای آخر این قبیل استراتژی هاست.

حرکت پیروز بخش خانواده های اعضای گرفتار دربند فرقه رجوی 02 خرداد 1389

حرکت پیروز بخش خانواده های اعضای گرفتار دربند فرقه رجوی

چنانچه آخرین اخبار و قرائن نشان میدهد همچنان نمایندگانی از خانواده های نفرات اسیر در فرقه تروریستی مجاهدین در جلوی درب اصلی قرارگاه عراق جدید (اشرف) حضور دارند. تب و تاب اتفاقات اخیر حاکی از آن است که سازمان بشدت علیرغم برگزاری ویدئو کنفرانس رجوی و برپایی مصاحبه و آوردن تنی چند از نفرات در کانال تلویزیونی خود را بشدت باخته و با وجود موانع زیاد رودررو نهایتا موقتی هم که شده باشد چاره را در محکومیت خانواده های حاضر و غیر حاضر پیگیر کننده دیده است

نگاهی به مقاله کره شمالی جهنم سرخ و نکبتی به نام کمونیسم 01 خرداد 1389

نگاهی به مقاله کره شمالی جهنم سرخ و نکبتی به نام کمونیسم

کره شمالی که طبق گزارش حقوق بشر دیکتاتورترین کشور جهان شناخته شده است دارای خصوصیات و روابط و مناسبات ویژه ای است که میتواند انسانها را در غالب آن سیستم به رباطهائی گوش بفرمان تبدیل نماید. طبیعی است که این توانمندی و مناسبات برده داری مدرن و محو حقوق فردی و اجتماعی افراد، سلاحی است که رهبران فرقه ها نیاز وافری به آن دارند و بدون آن قادر به شکست و نابودی هویت فردی افراد و شکل دادن آن به هویت گروهی و فرقه ای نخواهند بود.

او همیشه مزدوری آماده خدمت است 01 خرداد 1389

او همیشه مزدوری آماده خدمت است

در فهرست بلند و بالای رفتارهای تروریستی رجوی آثار به یادماندنی زیادی خلق شده است؛ حملات خمپاره ای، بمب گذاری ها و قتل های مرتکب شده توسط مجاهدین تاکنون بارها توسط نهادهای بین المللی، وزارت امور خارجه امریکا، سازمان های تحقیقاتی چون مؤسسه ملــی تحقیقات دفاعی RAND و وب سایت های جدا شده ها منتشر شده است. از مهمترین فعالیت های تروریستی سازمان علیه اهداف غیرنظامی موارد زیر را می توان نام برد.

همایش انجمن نجات گیلان با حضور خانواده های چشم انتظارآستانه اشرفیه – قسمت چهارم 01 خرداد 1389

همایش انجمن نجات گیلان با حضور خانواده های چشم انتظارآستانه اشرفیه – قسمت چهارم

چنانچه عزیزشما تماس گرفت واعلام جدایی ازسازمان کرد دیگرنقش شما درهدایت وی به سمت زندگی وکانون گرم خانواده بسیارمؤثراست. شاید شما درزندگیتان مشکلاتی داشته باشید که همه جا ودرهمه ممالک مشکلات اجتماعی هست ولی پذیرفتن وحمایت یک انسان سرخورده خیلی ثواب دارد که البته من یقین دارم که شما برای استقبال ازعزیزانتان لحظه شماری میکنید ومن جسارت نمی کنم صرفا خواستم ازتجاربم بگویم

مواضع ضد میهنی خانم مریم عضدانلو 30 اردیبهشت 1389

مواضع ضد میهنی خانم مریم عضدانلو

خانم مریم عضدانلو به جای آویزان شدن از نظام منحط سرمایه داری جهانی به سرکردگی امریکا که در مسیر فروپاشی و اضمحلال قرار گرفته است و در عصر تحولات دموکراتیک، بیداری ملت ها و مبارزات رهائیبخش زمین گیر شده و از بحران های مالی و تناقض های درونی بشدت رنج می برد، سعی کند نیم نگاهی به مواضع و عملکرد سران فرقه ی مجاهدین بیاندازد که جز پادوئی و مزدوری برای سیاستمداران امپریالیست کاری در خور انجام نداده اند.

ایستادگی خانواده ها رجوی را آچمز کرد 30 اردیبهشت 1389

ایستادگی خانواده ها رجوی را آچمز کرد

فرقه رجوی شیاد در اطلاعیه های خود، کسانی که در بیرون درب بودند را خانواده معرفی کرده ولی خواهان ملاقات در درون اشرف بود، اما در تاکتیک جدید، آنها اعلام کردند افرادی که در بیرون درب اشرف تجمع کرده اند خانواده افراد اشرف نبوده و قوم و خویشی در عراق ندارند و ماموران وزارت اطلاعات هستند که از شهرهای مختلف جمع آوری شده و به عراق آمده اند.!

غیر قانونی بودن مجاهدین از زبان وزیر عراقی 30 اردیبهشت 1389

غیر قانونی بودن مجاهدین از زبان وزیر عراقی

سر کار خانم وجدان میخائیل وزیر حقوق بشر عراق در مصاحبه با روزنامه الصباح اعلام کرده: حضور مجاهدین در خاک این کشور غیر قانونی بوده اما دولت کشور مطبوع وی برخورد انسانی با آن گروه را در پیش گرفته است و پس از سقوط صدام شرایط بازگشت 300تن از اعضای پشیمان این سازمان به میل و تصمیم خود یا به ایران یا به دیگر کشورها برای آنان مهیا شد.

نامه ای به کاک محسن (محسن معصومی) 30 اردیبهشت 1389

نامه ای به کاک محسن (محسن معصومی)

همان خلق قهرمانی که شما ازش دم می زنید، رجوی را به عنوان یک خیانت کار و یک جنایت کار می شناسد.رجوی فکر می کند در سال 60 بسر می برد البته در همان سال هم برای مردم اهمیت و محبوبیتی نداشت. رجوی بر خلاف تبلیغات کاذب و فریب دهنده که در پادگان اشرف به خورد ما و شما می داد در ایران وجود خارجی ندارد. مردم ایران سرنوشت خودشان را خودشان رقم می زنند و نیازی به زالوهایی امثال رجوی ندارند.

مجاهدین و شاهزاده برجسته سعودی 29 اردیبهشت 1389

مجاهدین و شاهزاده برجسته سعودی

فرقه مجاهدین می تواند سالها در زیر سایه ال سعود وآل نحیان و آل طلطال و آل خلیقه و آل زائد به زندگی خائنانه خود ادامه بدهد و هرگز راجع به نام ایرانی خیلج فارس مشکلی نداشته باشد و حتی در موارد لزوم عرب بیابانگردی را هم به عنوان”شاهزاده برجسته ال سعود” معرفی نماید ولی اگر جاسوسی بی المللی در ضدیت با مردم ایران این سازمان را به اندازه کافی از اعتبار نیانداخته باشد، مسلما تملق و چاپلوسی برای اعراب بی هویت این سیر قهقرایی خیانت را تکمیل خواهد کرد.

blank
blank
blank