درخواست مشروع و قانونی خانواده های اعضاء مجاهدین
که فرقه رجوی از این حرکات به تنگ آمده و هر روز بیشتر روحیه خود و آرامش خود را از دست می دهد به همین خاطر برای کم کردن فشار از روی خود هر روز با تعدادی اندک و انگشت شمار از اسیران ذهنی خود، در این یا آن کشور حرکاتی را تحت عنوان اعتراض و آکسیون و غیره، صورت میدهد که بیشتر باعث خنده و تمسخر است تا اینکه بتواند با آن مشکلی را حل کند و از قضا چون کافی نبوده و هیچ جلوه ای نداشته و این حرکات نتوانسته کسی را بفریبد
مجاهدین به نیروهای خود اعتماد ندارد چه رسد به خانواده ها
چندین روز پیش از بچه های انجمن شنیدم سازمان مانع دیدار خانواده ها با بچه های خود در قرارگاه اشرف می شود , تعجب نکردم چون سازمان به نیروهای قدیمی و انقلاب کرده و قسم خورده خودش هم اعتماد نداشته و ندارد , خانواده که جای خود دارد. چرا که باسابقه ترین و وفادارترین نیروها هم با کوچکترین انتقاد و اعتراض به خط و خطوط آقا مسعود مورد تهاجم و اتهام بریده و ضد انقلاب قرار می گرفتند که حرفهایش رنگ و بوی حرفهای افراد خارجه نشین را می دهد
خورشید اشرف لب بام است
بیش از دو ماه است که انتظار خانواده ها در پشت در اردوگاه اشرف برای دیدن فرزندان دربند خود به جایی نرسیده است و سرکردگان باند رجوی در بیم و هراس تاثیر عاطفی دیدار با خانواده ها – بر روی اعضا در بند این فرقه – از دیدار مستقیم و بدون واسطه پدر و مادران با فرزندانشان ممانعت می کنند. سرکردگان این باند می دانند اگر این دیدارها حتی کم و تنها برای تعدادی انگشت شماری از اعضای دربند نیز رخ دهد، به منزله بازی دومینو خواهد بود که با سقوط یک مهره، مهره های بعدی نیز تا آخر سقوط خواهند کرد
حکایت برادر ِ حاتم و رجوی
مرور شخصیت رجوی در چهل سال گذشته که از بد حادثه در بستری از رویدادهای سیاسی متبلور شده است، نشان می دهد مطرح شدن به هر قیمت،” خط سرخ” رجوی است و در این مسیر آبرو و حیثیتی نمی شناسد. مجال کنونی برای برشمردن مصادیق این خط سرخ کفایت نمی کند و نیاز به کتابی جداگانه دارد،فقط یادآوری انقلاب ایدئولوژیک و فجایع و وقایح مرتبط با آن که شهرتی حقیقتاً جهانی را برای رجوی رقم زد کفایت می کند.
بنیاد گرائی واقعی چه کسی است – قسمت ششم
مجاهدین تمامی پنجره ها و روزنه ها ی ساختمان با بیرون را بسته بودند. تمامی سیستم ها ی برقی را به بیرون از سلول انتقال داده بودند. در روی هر درب یک دریچه کنترل قرار داده بودند. در طی شبانه روز در تمام مدت چراغ های داخل بند و سلول ها روشن بود. در بیست چهار ساعت سه بار برای دستشوئی و وضو درب سلول باز می شد، به دلیل نداشتن سیستم تهویه از سیگار کشیدن محروم بودیم. به دلیل نداشتن ساعت و دیگر وسائل هیج کس نمی توانست تشخیص بدهد که به لحاظ زمانی چه موقع است.
تحصن دوماهه خانواده ها و فرار ایمان یگانه پنجره هایی گشوده به تابش نور
سران فرقه رجوی که ازحضورخانواده ها درجلوی درب اشرف دراسفند ماه به وحشت افتادند سعی نمودند حالت تدافعی گرفته و بااین حساب غلط که همانند دفعات قبل این حضورموقت است اسیران را از وقوع چنین رخدادی دور نگاه دارند ولی تداوم یافتن این اقدام خانواده ها وسفرخانواده های بیشتر به عراق سران این فرقه را که به سراسیمگی ووحشت انداخت و باعث شد سران این فرقه ازمرحله تدافعی گذر کرده و وارد مرحله رودررویی با حضور خانواده ها گردند.
شقایق ها می میرند!
من در این جا قصدم از پرداختن به این موضوع، تبلیغاتی و سیاسی کردن مسئله نیست، بلکه بحثی حقوق بشری و انسانی است. ایرانیانی که به بهانه های سیاسی و اهرم فشار، در کشور عراق توسط عوامل قدرت به گروگان مجدد در آمده اند، ضمن این که دارند هر روز فرسوده تر و پژمرده تر از روز قبل می شوند، به موازات آن، کودکانی را در اقصی نقاط جهان از خود دور و تنها گذاشته اند.
الم شنگه ی باند رجوی برای چیست؟
قدر مسلم این که وقتی گردانندگان مجاهدین برای نگه داشتن نیروها به اجبار از آنان تعهدگیری روزانه و سالانه می کنند، می توان پی برد کسانی که خواهان جدایی هستند بیش از هشتاد درصد می باشند و به همین دلیل است که فرار یک نفر طوفان در بیت عنکبوت رجوی برپا می کند و به دبیرکل ملل متحد نامه می نویسد که کشتار در راه است، غافل از این که صدها بار به زبان آورده است که کشته شدن صدها نفررا برجدایی یک نفر ترجیح می دهد.
کدام خانواده خوشایند مجاهدین است؟
در قاموس ایدئولوژیک مجاهدین،خانواده هایی مورد احترام و پذیرش هستند که بتوانند هستی و تمامیت خود را برای رهبری مسعود و مریم رجوی فدا کنند.هر یک خود ظواهری از مریم شده وزن و فرزند و خانواده خود را برای سربازی اجباری به پادگان اشرف یا نزد مجاهدین در اروپا بفرستند تا زیر پرچم مجاهدین با جمهوری اسلامی برزمند.
چرا ملاقات با خانواده ها در درون تشکیلات یک خیانت محسوب می شود؟
ملاقات با خانواده یک عیار بیرونی است که کمتر کسی در مواجهه با این عیار در درون تشکیلات دوام می آورد. مگر خانواده ها از بچه های خود چه می خواهند که مجاهدین به هر دستاویزی از جمله بحث” طلاق خانواده” دست زدند و از سالها پیش در فکر این روز بودند؟ اگر یک ایدئولوژی و یک تشکیلات بر حق باشد چه نیازی است که همه مجاهدین می بایستی سالها پیش و تنها چند ماه بعد از ورود به اشرف , خانواده را باید طلاق بدهند و برضد کانون خانواده پروژه ای بنویسند و…
جنایتهای فرقه رجوی تا کی؟
در چند روز گذشته نیروهای پلیس عراقی وارد محوطه سازمان شدند و درخواست پلیس اینترپل که حکم دستگیری مسعود رجوی خائن را صادر نموده را اعمال نمودند ولی چند نفر از نوکران این جنایتکار که مغزی در سر ندارند و فقط تابع فرمان غلط و بی چون و چرای این خائن میباشند به مقابله پلیس عراق بر آمدند و در این بین 5 نفر از این تروریستها به طور سطحی زخمیشدند و قصد دارند در مجامع جهانی مظلوم نمایی کنند.
سوء استفاده های سرفصلی فرقه رجوی
این روزها فرقه درگیر مناقشه فوق العاده حساسی با خانواده های اعضای به اسارت گرفته خود می باشد تا به هر ترتیبی که شده از آنها خلاص شود به همین خاطر این روزها خیلی سرش شلوغ است و فرقه رجوی درگیر است تا جایی که قصد دارد به هر ترتیبی شده کار را به درگیری بکشاند یعنی درگیری با خانواده هایی که در جلوی درب اصلی کمپ تجمع کرده و قصد رها کردن آنرا را ندارند مگر اینکه با فرزندان و بستگان خود دیدن کنند آنهم بطور کاملاً آزادانه و بدون حضور سران فرقه در اطراف آنها تا اینکه بتوانند خود راساً تصمیم بگیرند.