کوبیدن مجاهدین بر طبل جنگ
در این میان فرقه رجوی که بعد از خلع سلاح آنها توسط نیروهای آمریکایی در فردای اشغال عراق مداوماً و مکرراً و با تاکید زیاد و بکارگیری انواع حقه های تبلیغاتی و رسانه ای می کوشیدند خود نیروهایی طرفدار صلح و سازش و کلاً اقدامات غیر خوشنت طلبانه و همگرایی سیاسی و خلاصه پیرو خط مشی مسالمت آمیز می دانستند تا اندکی فضا را آماده دیدند تلاش کردند تا آنجا که می توانند آنچنان فضا را آلوده کنند که کسی را یارای دیدن واقعیت نباشد و آنچنان فضا را به زعم خودشان آماده دیدند که نتوانستند تحمل کنند و بند را آب دادند.
فرقه مجاهدین خلق و معامله گری
با شروع جنگ عراق علیه ایران در شهریور 1359 و بلافاصله بعد از چند سال استقرار سازمان در خاک عراق همکاریهای اطلاعاتی فرقه با استخبارات ارتش عراق گسترده تر و نهادینه شد بطوریکه سازمان از تمام توان داخل خود که معدود هم بودند برای مطامع قدرت عراقی بهره می جست.
فرقه رجوی و آخرین خبر!
رجوی طبق برنامه ای که هر سال داشت بعد از تحویل سال عنوان می کرد که امسال سال سرنگونی است و همه در اشرف جشن می گرفتیم که بالاخره امسال تمام می شود جای شما خالی!!! کلی فیلم می دیدیم و یک روز در اختیار خودمان بودیم، ولی باز سالی تمام می شد ولی از سرنگونی خبری نبود و باز روز از نو و روزی از نو و این نیروهای وا مانده از همه جا باید جواب می دادند که مقصر ما بودیم نه خط و خطوط غلط رجوی.
رجوی برای مطرح شدن، بی حرمتی به خون خدا را می پذیرد
توهم رجوی از بدو پیروزی انقلاب برای رهبری انقلاب بر کسی پوشیده نیست و مدعی است که هیچ اعتراضی و تظاهراتی و یا تجمعی در داخل کشور بدون برنامه او و همسر فراریش نمی باشد.ولی واقعیت این است که رجوی و سازمان او از 30 خرداد سال 60 به دلیل اتخاذ مواضع ضد انقلابی و ایستادن در مقابل رهبری انقلاب و مردم، به لحاظ سیاسی مرده است و هیچ جایگاهی در بین مردم ندارد و به خصوص نسل جدید نیز هیچ شناختی از او و فرقه تروریستی اش ندارند
دگردیسی ضد انقلابی رجوی ها
رجوی که در نشریات خود برای نبرد با آمریکا، خودش را در کنار امام خمینی میدانست و از قطع رابطه با آمریکا استقبال می کرد و شعار «برای آمریکا ویتنامی دیگر بسازیم» را سر می داد، بعدها به یکی از طرفداران پر و پا قرص رابطه با آمریکا بدل شد و حتی نماینده خود را به جشن ریاست جمهوری کلینتون فرستاد و فروش اطلاعات ایران به دول غربی و سرویس های اطلاعاتی آنان را از افتخارات خود بر می شمرد
معمای ۱۲ ماه وقت برای سرنگونی از طرف مریم رجوی چیست
پدر خوانده فرقه مافیایی (مسعود رجوی) در هر نشستی که برای اعضاء اسیر در بند فرقه و بی خبر از دنیا برگزار میکرد یک تابلو داشت که هر بار با شگرد خاص و فریب اخبار را طوری کنار هم می چید تا به اعضا اینطور القاء کند که کار رژیم ایران چند ماه دیگر تمام است و رزمندگان وی هم با خیال راحت وارد میدان آزادی خواهند شد! در این نشستها رجوی برای بدست آوردن زمان و به قولی تعهد برای ماندن به هر حیله و نیرنگ دست میزد به طوریکه تکرار این نشستها در میان اعضاء به جک تبدیل شده بود
تاملی بر مصاحبه مریم عضدانلو با خبرگزاری فرانسه
مریم عضدانلو این روزها به جای تامل در وضعیت تراژیکی که فرقه ی تروریستی مجاهدین در آن قرار دارد در تلاش است با لاپوشانی حقایق و واقعیت های روشن و مشخص از سرنگونی نظام سیاسی حرف بزند. ایشان فراموش کرده است که فرقه ی تروریستی مجاهدین طی بیش از دو دهه اقدامات تروریستی و کشتار شهروندان غیر نظامی و بیگناه و نیز جاسوسی رهبران مجاهدین برای بیگانگان در بن بست دهشتناکی گیر کرده است.
مجاهدین و انگیزه های گرایش به فراقانونی
مشکل اساسی مجاهدین این است که می خواهند کماکان در همان فضا و اتمسفری که متولد شده اند به بقای خود ادامه بدهند. آنها آگاهانه و لجوجانه تحولات اساسی و بنیادی چند دهه اخیر را به فراموشی سپرده و در تقابل با آن صف افشانی می کنند. آنها با این اقدامات و توهمات اصرار دارند بگویند تحت هیچ شرایطی قوانین و نظام و نظم موجود جهانی و مناسبات بر آن را به رسمیت نمی شناسند
رجوی شیپور را از سر گشادش می زند
مسعود رجوی از زبان شورای خارجه نشین 30 اطلاعیه در مورد وقایع روزهای تاسوعا و عاشورا داده است. اگر کاری به محتوا و درست و غلط بودن آنچه در این اطلاعیه های سریالی درج شده نداشته باشیم، این موضوع برجسته می شود که مگر فرقه شغلش را تغییر داده و به یک بنگاه خبررسانی تبدیل شده که در ظرف 36 ساعت 30 بار گزارش خبری بدهد، یعنی تقریبا هر ساعت یک گزارش خبری! چه عاملی باعث چنین واکنشی از سوی رجوی و شورای خارجه نشین اش در دادن اطلاعیه های سریالی شده است؟
لحظات ورود به وطن از دید یک جداشده از مجاهدین
بعد از مدتی ما را از تیف به فرودگاه بغداد منتقل کردند تا به ایران بیاورند در مسیر به همدیگر می گفتیم که این شاید آخرین باهم بودن ماها باشد و دولت ایران ما را زندانی کند و به خانواده هایمان هم خبر ندهد که الان در کجا هستیم بعضی ها به شوخی می گفتند و بعضی به جد. اما بعد از 5 سال حضور در کشور تا امروز نه کسی را دستگیر کرده اند و نه کسی هم از ما سوال کرده در این چند سال کجا بودید و چه کار می کردید
اسیران رجوی در اشرف موضوع تقابل وجدان های بیدار با بیمار
مجاهدین بر اساس رویه های قبلی کماکان تهدید کرده اند در صورت فشار از سوی نیروهای عراقی دست به اقدامات خشونت آمیز شبیه وقایع ماه ژوئیه خواهند زد. این ادعا البته فی النفسه و بیش از هر چیز گواه این حقیقت است که در وقایع ماه ژوئیه هیچ تقصیری متوجه پلیس عراق نبوده و کشته شدگان بر اساس اراده و خواست رهبری سازمان چنانچه بارها در بیانیه ها تاکید کرده دست به اقدامات انتحاری زده اند.
فرقه رجوی به پای میز محاکمه کشیده شد
در طی این دو روز دادگاه علی رغم بسیج گسترده نیرو از تمام اروپا که خیابانهای اطراف تا راهرو و راه پله ها و صحن دادگاه گوش تا گوش را اعضاء فرقه و عوامل و پاچه خواران ثابت این فرقه ترویستی پر کرده بودند کاری نتوانستند از پیش ببرند. از انجائی که از نتیجه دادگاه اگاه بودند در پایان دادگاه دست از پا دراز تر و با گوشانی دراز صحن دادگاه را ترک کردند