داستان کرد کشی مجاهدین
سازمان زیر نظر صدام به منطقه کردنشین حمله کرد و با فرمان مریم که هر ساعت دستوری می داد به نیروهای خود طوری القا می کرد که همه در این منطقه نیروی رژیم ایران هستند نه عراقی , البته بعد از 1 ماه روشن شد که اینطور نبوده و خود مسعود گفت صاحبخانه باید به شما بنازد و چرا که اگر شما نبودید الان عراق از دستش خارج شده بود و همیشه جمله عزت ابراهیم را تکرار می کرد که ستون زرهی را دیدم سوال کردم ستون زرهی ماست و گفتند نه ستون برادر مسعود می باشد
فرصت طلبی های ناشیانه”رجوی”ایسم
رجوی در آخرین پیام اش خواستار حفاظت از جان رهبران معترض انتخابات میشود همان انتخاباتی که در فروردین 1388 آنرا خیمه شب بازی و کاندیداهای آنرا همگی مهره ها و بازی گردانان این رژیم معرفی کرده بود و در برنامه های تلویزیونی اش برای آنان تئاتر و نمایشنامه بازی میکرد. اگر اسم این داعیه حفظ جان رهبران فرصت طلبی نیست، پس چیست؟
وطن پرستی از نوع رجوی ها
رجوی آگاهانه کاسه گدائی به سوی آمریکا دراز میکند. کسی که روزی مدعی قرار داشتن در نوک پیکان مبارزه با آمریکا بود، وقتی دید کارش از این راه پیش نرفت می خواهد با دخیل بستن به دامن چنین امامزاده ایی به اهدافش برسد. غافل از اینکه این امامزاده شفا نمی دهد بلکه کور هم می کند.
رجوی غاصب قوت لایموت مردم محروم عراق
در زمان صدام به دلیل تسلط و حاکمیت غاصبانه و بی چون و چرای صدام امکان بازپس گیری این زمین ها توسط مالکین اصلی اش وجود نداشت، اینک با تغییر اوضاع شرایطی فراهم شده تا زارعین و مالکین اصلی این زمین ها که عمدتا اقشار محروم و متکی به همین زمین ها هستند به فکر احیای حقوق و اموال یغما شده خود افتاده اند. اما بر سر احیای این حقوق ضایع شده کماکان همان مجاهدین مورد حمایت صدام مانع اصلی به شمار می روند.
خانم مریم قجر عضدانلو و وطن فروشی در اروپا و آمریکا
چگونه بپذیریم خانم مریم قجر عضدانلو نگران جامعه بشری و حیات کره زمین است که بوسیله موشک های ایران نابود شود؟ در حالیکه خود سردمداران ترور و کشتار، مشوق دیکتاتور بغداد، در بمباران مناطق مسکونی در ایران و استفاده از بمب های شیمیایی در شهرهای عراق و برعلیه کردها بوده اند.
وعده سرنگونی، شعاری برای فریب نیروها در فرقه رجوی
یکی از ترفندهای مورد استفاده رجوی ها برای بزرگ جلوه دادن خود و روحیه دادن به نیروها یشان استفاده از وعده سرنگونی است. از بدو شروع جنگ مسلحانه آنها چنین روندی را با نیروهایشان در پیش گرفتند و علی رقم اینکه هیچ یک از این وعده ها به واقعیت نیز نزدیک نشد، بدون پاسخ دادن به دیگران از این بابت و بدون اینکه مسئولیتی برای وعده های دروغ شان تقبل کنند، در هر مرحله متناسب با شرایط، بار دیگر این وعده را در شکل و ظاهری دیگر تکرار می کنند
حاشیه بر متن پیام های آقای رجوی
آقای رجوی از این وعده و عیدها ده ها بار داده است و هر بار ناچار شده با شرمندگی آسمان و ریسمان کند که نشد و انشاء الله که خواهد شد. اما در این میان آنچه بیشتر حائز اهمیت نشان می دهد لحن و ادبیات کاملا متفاوت آقای رجوی در این پیام ها است. آنگونه که امر را بر اشرف نشینان مشتبه کند که همه چیز بر وفق مراد است
مسخرگی اولتیماتوم ۱۲ ماهه مریم رجوی برای سرنگونی
واقعیت این است که رجوی ها در چنین فضایی که نیروهای وارفته وی در عراق در حال اخراج هستند نیاز به یک تغییر فضا و روحیه دادن به آنان دارد که با توجه به جریانات اخیر در داخل ایران خانم رجوی از فرصت استفاده نموده تا همانند گذشته با انگیزه دادن مجدد به این افراد بتواند مدتی دیگر این افراد را در اشرف در انتظار سرنگونی نگه دارد.
جعل خبر و دروغ از شگردهای همیشگی رجوی ها
فرقه رجوی بعد از خلع سلاح در عراق اکنون دست به حربه جدید تبلیغاتی دیگری زده است. رجوی در زمان صدام برای نگه داشتن نیروهای وارفته خودش دست به شهید سازی میزد او در آن زمان به طور مثال سعی می کرد که با علم کردن این افراد برای خودش آبرویی دست و پا کند.بعد از سرنگونی صدام و خلع سلاح شدن فرقه، رجوی ها به این فکر افتادند که با جعل خبر و تصاویر ابتدا به نیروهای خودش در اشرف روحیه بدهد و از طرف دیگر در صحنه بین المللی چهره رژیم ایران را خراب کند
رهبران مجاهدین و شگردهای کلاهبرداری آنها
رهبران فرقه یک زمان در داخل کمپ در نشست ها می گفتند ما به کسی وابسته نیستیم و تمام هزینه ها را مردم ایران می دهند , از طریق ارسال پول و کمک مالی، برای این کار نیروهایی داشتند به نام تدارکات رسانی و یک سری از قاچاقچیان راهم دیده بودند و از طریق آنها جنس ایرانی وارد می کردند. برای اینکه به نیروها القا کنند که اجناس توسط مردم ایران به سازمان کمک می شود برای اثبات از روی مارک های جنس ها می توانید ببینید که جنس ایرانی هستند و هوادران به شما ارسال می کنند.
کوبیدن مجاهدین بر طبل جنگ
در این میان فرقه رجوی که بعد از خلع سلاح آنها توسط نیروهای آمریکایی در فردای اشغال عراق مداوماً و مکرراً و با تاکید زیاد و بکارگیری انواع حقه های تبلیغاتی و رسانه ای می کوشیدند خود نیروهایی طرفدار صلح و سازش و کلاً اقدامات غیر خوشنت طلبانه و همگرایی سیاسی و خلاصه پیرو خط مشی مسالمت آمیز می دانستند تا اندکی فضا را آماده دیدند تلاش کردند تا آنجا که می توانند آنچنان فضا را آلوده کنند که کسی را یارای دیدن واقعیت نباشد و آنچنان فضا را به زعم خودشان آماده دیدند که نتوانستند تحمل کنند و بند را آب دادند.
مریم رجوی و دادن وعده های تو خالی
خانم مریم رجوی بارها و بارها در طی سالهای گذشته برای فریب و نگهداری نیروهای فرقه به آنها وعده سرنگونی حکومت ایران در چند ماه و چند سال آینده را داده بود و حتی در مصاحبه با خبرگزاری های خارجی در سال 75 گفته بود که سال 2000 میلادی سال سرنگونی حکومت ایران است، این بار برای آنکه راه فراری داشته باشد مدعی شد که تا 12 ماه دیگر حکومت ایران سرنگون خواهد شد به شرط آنکه دولت های خارجی بی طرف باشند!!!.