خاصه خرجی مریم رجوی از کیسه دیگران
خانم رجوی در ابتکار اخیرش این اموال بادآورده را به صندوق ملل متحد پیشکش کرده است. این اموال دردوران حاکمیت صدام درشرایطی به کام رجویها ریخته می شد که مردم عراق به دلیل صدمات و خسارات ناشی از جنگ تجاوزکارانه برعلیه ایران و کویت دروضعیت وخیم اقتصادی به سرمی بردند وعمدتا از تامین مایحتاج روزمره خود عاجز بودند. دولت جدید عراق کرارا اعلام کرده است که این اموال مربوط به مردم عراق بوده است
سطری دیگر از خیانت های بیشمار انگلیس بر علیه ملت ایران
استراو از سیاست های غلطی که هم اکنون دولت بریتانیا بر علیه ملت ایران اتخاذ می کند؛ همچون تحریم های ظالمانه بر علیه ملت ایران با دست آویز قرار دادن برنامه ی صلح آمیز هسته ای ایران نامی نبرد. مورد دیگری را که جک استراو از قلم انداخت، خارج کردن نام سازمان مجاهدین خلق از فهرست گروه های تروریستی انگلستان – با وجود مدارک و شواهد متقن از حملات و فعالیت های تروریستی گروه بر علیه مردم ایران و همچنین کشورهای غربی بود.
حمایت مجاهدین خلق از جیش العدل
شعف و شادمانی فرقه رجوی ها از اقدام تروریستی جیش العدل بر اساس ماهیت خشونت طلبانه و تروریستی این فرقه قابل ارزیابی است. این گروه که خود سابقه ترور ۱۲ هزار شهروند ایرانی را در پرونده اش دارد و حالا که به دلیل شرایط اضمحلال توان اقدامات تروریستی را از دست داده است به اقدامات تروریستی گروه های چون جیش العدل دل خوش کرده است.
وقایع سازمان مجاهدین به کجا میرود!
آنچه مسلم است مخفی شدن رهبر و نداشتن ارتباط و نداشتن پاسخگوئی برای آنچه که برایشان پیش آمده است بیش از قبل برای حفظ فرقه مشکل شده است. باید کمی زمان بگذرد که اتفاقات بعدی بیشتر خود گواه این خواهد بود که چه کسی به دنبال موقعیت خودش است و چه کسی با خط از ما بهتران خودش را تنظیم میکند. این عراق از یکماه گذشته خونین ترین ایام خودش رو طی کرده است ولی در اخبار مجاهدین مهمترین اتفاق درکره خاکی یک پلاکارد در محکوم کردن حمله به اشرف است.
مجاهدین و بسیج افراد بد سابقه برای حمایت از رجوی؛ رجوی در مخمصه!
که رجوی کم آورده و می داند که ورود به عرصه پاسخگویی به مجموعه انتقادات او را به زمین خواهد زد و نه تنها دفاع تمام عیار از عملکردش – به شکل فعلی و توسط هواداران – جواب نمی دهد، بلکه ناگزیر است مسئولیت برخی اشتباهات و بخشی از شکستها و بنبستها را برعهده بگیرد، به همین دلیل فراتر از بهانه دست پایینِ «سوء استفاده رژیم»، «طراحی رژیم» برای کشاندن مجاهدین به پاسخگویی را بهانه کرده
نگرانی شدید رجوی از مذاکرات هسته ای ایران و ۱+۵
روند مخالفت گروه ضد ایرانی رجوی گر چه تاثیری در مذاکرات ژنو نخواهد گذاشت، اما نتیجه مذاکرات با علائم خوشبینی و حصول یک توافق امضا شده، بر عنصر وجودی آنان در غرب و بخصوص در اروپا تاثیرات بسزایی به همراه خواهد داشت. تاثیراتی که می تواند از نقش مخرب آنان کاسته، بازار آنان را کم رونق، محدود و در نهایت به تعطیلی بکشاند.
حربه اعتصاب غذا: پاسخ رجوی به بیاعتنایی دولتها
مناسبات گروه با واشنگتن بعد از اشغال عراق توسط آمریکا به میزان چشمگیری ارتقا یافته است. گروه MEK، پس از اشغال عراق سلاحهای خود را تحویل داد و روابط گرمی را با فرماندهان ارشد آمریکایی که به آنها تعهداتی فرمالیستی جهت حمایتشان داده بودند، برقرار کرد. قدرت MEK در واشنگتن بسیاری از صاحبنظران را که نسبت به این گروه شناخت دارند به حیرت واداشته است، آنها این سازمان را به صورت یک فرقه شرح میدهند که قدرت عظیمی را بر زندگی عادی هوادارانش اعمال میکند.
ولخرجی از جیب مردم عراق
دژخیمان فرقه رجوی حق هم دارند اینگونه ادعا کنند چرا که دست آنها از اموال دزدی که در طول عمر نکبت بارشان از اموال مردم عراق به یغما برده بودند کوتاه شده و دولتمردان آن کشور بعد از اینکه اجازه جابجایی هیچ کدام از این اموال به سرقت برده شده را به آنها ندادند و این جنایتکاران بخاطر اینکه به این وسایل و امکانات به راحتی به قول خودشان دسترسی داشته باشند می خواهند سازمان ملل را با چرب زبانی خاصی که دارند گول بزنند
فرقه رجوی سمبل دوگانگی با مکتب امام حسین (ع)
کسی که اول به ملت خود خیانت کرد و بعد دست در دست دشمنی گذاشت که برای مردم شیعه کشور خود هرگونه برگزاری مراسم عزاداری برای امام حسین را ممنوع کرده و یا آنها را سرکوب و زندانی می کرد، می تواند ادعای پیروی راه امام حسین را داشته باشد؟ وآیا کسی که با اعضای خواهان جدایی از فرقه اش برای رفتن پی زندگی خود بدترین رفتارممکن را دارد می تواند مدعی حسینی بودن را داشته باشد.
فرافکنی های فرقه رجوی درمقابل سیل افشاگریهای جداشدگان
به تمامی این افراد ازهمان لحظه ورود به تیف (کمپ امریکاییها) مارک مزدور وزارت اطلاعات زده شد. درحالیکه در اسارت سربازان امریکایی بودند؟! خوب از سرکردگان این فرقه باید پرسید که خواهشا انبوه انتقادات مربوط به اعضای جداشده را به کنار بگذارید فرض کنیم همه انتقادات مغرضانه و ناشی از بریدگی و کم آوردن در امرشرایط سخت مبارزه است.
در ترفند جدید رجوی ها چه نهفته است؟
این حرکت البته جز ریاکاری و شارلاتان بازی رجوی ها نیست چرا که اگر هدفی غیر از این داشتند می بایست در ابتدا حتی اگر شده مقدار خیلی کمی از پول های کلانی که دسته دسته به خارجی ها می دهند تا در برنامه هایشان شرکت کنند را به این صندوق می دادند، اما رجوی ها حتی یک ریال هم به این صندوق پول ندادند، چرا که آنان مخالف انتقال اعضای اسیر به خارج از عراق هستند
رجوی هم منتقدان درونی و هم هواداران مجاهدین را به بازی گرفته است
راستش از این همه بازی خسته شده ام و لی خدایی مقاله های آقای هادی افشار کمی آرامم کرد … همه حقایق کم کم روشن خواهد شد حتی در باره آن قربانی” به نام علی زرکش” که چگونه در یک سازمان با پز های انقلابی آنچنانی او را به مرگ محکوم نموده و مظلومانه به زیر کشیدند و چه ها که با ما نکردند.