دوشنبه, ۱ تیر , ۱۴۰۵
چرا این بار وزارت اطلاعات، نه؟! 11 آبان 1392

چرا این بار وزارت اطلاعات، نه؟!

از روزی که شکست بوده، مات شدن رهبری بوده، بورشدن و در گل ماندن تاکتیک ها بوده و خلاصه برای هر مشکل و موردی که رهبری فرقه مجاهدین مقصر آن بوده سوپاپ تخلیه ای به نام وزارت اطلاعات وجود داشته است. همه می دانیم که سیل، زلزله، طوفان و گرد و غبار و خلاصه هرگونه حوادث غیر مترقبه و بلایای طبیعی در ایران از طرف سازمان به حساب وزارت اطلاعات گذاشته می شد تا رهبری فرقه دست پر برای فرار از شکست ها و یا طلب کاری و فریب کاری داشته باشد.

آمریکا مجاهدین را در مقابل ایران پشه هم نمی داند 11 آبان 1392

آمریکا مجاهدین را در مقابل ایران پشه هم نمی داند

بایستی گفت که واقعیات موجود است که سیاست آمریکایی ها را می سازد و نه تخیلات رجوی، بنابراین پیش رفتن در این مسیر، در واقع فروافتادن در اعماق چاهی بی بازگشت است. رجوی باید مغازه ای باز کند که این چندصبای آخر عمر، کاسبی بی دردسرتری داشته باشد، تا این همه مضحکه عام و خاص نشود. آمریکایی ها که پیش از این گفته بودند که مجاهدین را در مقابل ایران همانند یک پشه می دانند.

هفته سیمرغ یا هفته به زجر کشاندن انسان‌ها 11 آبان 1392

هفته سیمرغ یا هفته به زجر کشاندن انسان‌ها

باید از شما پرسید چرا و به چه دلیل به خشونت و خشونت گرایی متوسل شده‌اید؟ چرا و به چه دلیل خودتان را به جنگ سوریه چسبانده اید و از نیروهای مخالف بشار اسد حمایت میکنید و هرروز ساعتها برنامه‌های پوشالی سیمای زندانی به این جنگ اختصاص دارد؟ چه سودی برای شما دارد؟ آیا از کشتار و خونریزی سیر نشده‌اید؟ آیا هنوز از بی خانمانی ها و کشته شدن زنان و آوارگی های انسان‌ها خسته نشده‌اید؟

مجاهدین، گروهی که این روزها در تخریب روابط بین امریکا و عراق فعال شده است 11 آبان 1392

مجاهدین، گروهی که این روزها در تخریب روابط بین امریکا و عراق فعال شده است

آن‌ها با ‌ روش‌های سیاسی و منابع مالی که به نظر بی‌پایان می‌آید، چندین تن از عالی‌رتبه‌ترین قانونگذاران و مقامات اجرایی در دولت‌های بوش و اوباما را به این باور رسانده‌اند که در ایران حامیان زیادی دارند و می‌توانند ایران را به کشوری دمکراتیک تبدیل کنند! در نتیجه، گروهی که در دوره‌ای مسئول ترور چندین شهروند آمریکایی نیز بوده، خود را ‌‌شریک‌ حیاتی برای ایالات متحده جا زده است.

سخنی با دوست خوبم امیر صیاحی 09 آبان 1392

سخنی با دوست خوبم امیر صیاحی

همه ما زمانی درسازمان نمی توانستیم ازحق خود دفاع کنیم و محکوم به سکوت و نشستن به انتظار سرنوشت بودیم پس آیا بنظر تو الان که آزاد هستیم سزاوار است که باز سکوت کنیم و از حق خودمان بگذریم وشرح جنایاتی که رجوی درحق ما روا داشته برای ثبت درسینه تاریخ به قضاوت همگان نگذاریم؟ وچرا باید افشای جنایات رجوی را برای بعد بگذاریم؟ آیا باید بگذاریم تا نسل دیگری باز فریب شیادی های رجوی را بخورد و باز مثل ما پروسه ی اسارت ذهنی را تجربه کنند؟

دستگاه تبلیغاتی عقب مانده مجاهدین خلق 09 آبان 1392

دستگاه تبلیغاتی عقب مانده مجاهدین خلق

تبلیغات این روزهای مجاهدین، همچنین به انتشار گسترده ی اخبار اعتصاب غذایی که تاکنون 60 روز طول کشیده است می پردازد. به ادعای سازمان اعتصاب غذای اعضا و هواداران مجاهدین در سراسر جهان در اعتراض به حمله به کمپ اشرف بوده است. حال که کمپ اشرف تخلیه شده است، فایده ی این اعتصاب غذا چیست؟ تنها محصول قربانی کردن اعضای بیشتری از افراد شستشوی مغزی شده فرقه ی رجوی

برخورد با مجاهدین به سبک انگلیسی! 09 آبان 1392

برخورد با مجاهدین به سبک انگلیسی!

آیا استفاده از نقش مزدورانه مجاهدین برای دخالت در امور داخلی عراق و ناآرام کردن فضای آن از طریق تهییج سیاستمداران و رسانه های وابسته علیه دولت منتخب و همچنین تخریب وجهه ایران در عراق از خلال تبلیغات منفی و دروغ پردازی، علاوه بر واهمه از مهاجرت دسته جمعی گروهی با سوابق تروریستی به غرب که سال ها در خدمت یکی از رژیم های رادیکال و مستبد خاورمیانه بود، نمی تواند از دلایل عمده جبهه گیری این کشورها در مقابل هرگونه تلاش برای اسکان مجاهدین در این کشورها باشد؟

اگر مجاهدین تروریست نیستند پس چرا آنها را نمی پذیرید؟ 09 آبان 1392

اگر مجاهدین تروریست نیستند پس چرا آنها را نمی پذیرید؟

ارتباط دول غربی و فرقه تروریستی مجاهدین نیز در نوع خود قابل تامل است. زمانی دول اورپایی از جمله انگلستان نام این فرقه را در فهرست گروه های تروریستی خود قرار دادند اما بعد از مدتی با هدف فشار بر سیاست های جمهوری اسلامی ایران نام این فرقه را از لیست حذف کردند. حال همین کشورها و از جمله انگلستان حاضر نیست همان ها را که رای دادند تروریست نیستند را به خاک خود راه دهند

عناد و لجاجت رجوی، تا به کجا؟ 08 آبان 1392

عناد و لجاجت رجوی، تا به کجا؟

تلاش رجویها و سران سرسپرده اش برای ادامه حضور درعراق تنها و تنها بخاطر حفظ آبروی نداشته رجویهای خائن است.آنهم به قیمت جان اعضای باقیمانده و به زور نگه داشته شده!! کما اینکه در روز دهم شهریور 92 و وقایع اشرف دیدیم که چگونه با به مسلخ فرستادن سرسپرده ترین و قدیمی ترین اعضا و کادرهایشان برای ترک اشرف برنامه ریزی کرده بودند که با خونریزی هرچه بیشتر همراه باشد، تا مثلا ارزش آنرا داشته باشد!! کما اینکه در اظهارات اخیر مریم قجر به این امر صریحا اشاره شده بود.

ازانقلابیگری و میهن پرستی تا جاسوسی و خیانت هم پوست پیازی است 08 آبان 1392

ازانقلابیگری و میهن پرستی تا جاسوسی و خیانت هم پوست پیازی است

شما ظرف یک شب، با دشمن و قصاب ملت ایران آنچنان مرزها را رد کردید که نگاهبان و محافظ اتاق خواب صدام شدید. راستی رجوی گوهر وجودی مریدانش را برای چه می خواهد که اکنون شما می گویید آن گوهر در حال فنا شدن است؟ مگر طی سه دهه غیر از مزدوری و خیانت راندمان دیگری داشته اید؟ چرا مرگ تدریجی؟ و چرا خودکشی و اعتصاب غذا؟ مگر همه ی این سناریوها و فیلم ها برای پوشاندن شکست استراتژی آمدن به عراق نیست؟

از شعار”امروز مهران فردا تهران” تا کمپ موقت ترانزیت و خیابانهای آلبانی 08 آبان 1392

از شعار”امروز مهران فردا تهران” تا کمپ موقت ترانزیت و خیابانهای آلبانی

بیست و چند سال پیش شعار”امروز مهران فردا تهران” سر دادند الان هم میشود شعار داد امروز آلبانی یا آلمان یا هر کشوردیگر فردا یونان پس فردا اندونزی وهر کشوردیگر! واقعیت اینست که کف گیر فرقه تروریستی رجوی خورده به ته دیگ، طوری که ته دیگ رو سوراخ کرده و گند داستان بالا آمده است!

از کمک یک میلیون دلاری آمریکا به رجوی تا قتل عام مرزبانان ایرانی 08 آبان 1392

از کمک یک میلیون دلاری آمریکا به رجوی تا قتل عام مرزبانان ایرانی

حمایت رجوی از گروه هایی مانند”جندالله”- ریگی که تشابه زیادی با برادران جگرخوارشان در سوریه دارد، قابل دفاع نیست و اساسا این گونه حمایت ها در مسیر گسترش خون بازی مجاهدین است که به شدت آن را نهی میکنم. قتل عام ۱۷ مرزبان ایرانی که فرزندان مردم ایران به شمار می آیند،یک عمل تروریستی بوده و به هیچ شکلی اسم مبارزه یا چرندیات مشابه آن را نمی توان روی آن گذارد.

blank
blank
blank