دوشنبه, ۱ تیر , ۱۴۰۵
پیام خانم حمیرا محمدنژاد در مورد ادامه خط رهبری فرقه رجوی برای اعتصاب غذا 21 مهر 1392

پیام خانم حمیرا محمدنژاد در مورد ادامه خط رهبری فرقه رجوی برای اعتصاب غذا

عجیب اینکه طی ۳۰ سال گذشته می بینیم بیشترین لبه تیز سیاستهای رجوی به سمت اعضاء درونی خودش بوده و آنچه در این میان بی ارزش است جان و سلامت روح و روان افرادش می باشد و با مایه گذاشتن از آنها فلش توجه را از روی سیاستهای غلط خود برداشته و از روی موضوع اصلی منحرف کرده است که چه اصراری به ماندن در مهلکه ای به اسم عراق

ایندیپندنت: مجاهدین تحت حمایت مالی و تجهیزاتی موساد هستند 21 مهر 1392

ایندیپندنت: مجاهدین تحت حمایت مالی و تجهیزاتی موساد هستند

روزنامه‌ انگلیسی ایندیپندنت نوشت که گروه تروریستی مجاهدین پول و سلاح از سوی عناصر موساد دریافت می‌کنند که نتیجه این حمایت آنها ترور دانشمندان هسته‌یی ایران بود. این روزنامه به نقل از تحقیقاتی که سال گذشته از سوی شبکه ان.بی.سی. نیوز در آمریکا انجام شده، افزود که عملیات ترور دانشمندان ایرانی که از سوی اعضای گروه تروریستی مجاهدین انجام شده بود، به واسطه سرمایه، آموزش و تجهیزات موساد اسراییل بوده است نه آمریکا.

درماندگی مجاهدین و اتهامهای تازه 21 مهر 1392

درماندگی مجاهدین و اتهامهای تازه

در سال 2012، هنگامی که این گروه گفت شواهد دیگری از یک سایت هسته ای جدید در غرب تهران دارد، مقامات امریکایی گفتند که سال ها درباره ی این سایت می دانستند و دلیلی ندارد که هسته ای بودن آن را باور کنند. به نظر می رسد که شورای ملی مقاومت و مجاهدین خلق باید تحرکات خود را افزایش دهند. آنها به سطحی ازناکارآمدی رسیده اند که به سختی ارزش دوباره نویسی مردود نامه های استانداردی که رویترز درباره ی این پرونده دارد را داشته است.

بازی جدید رجوی 20 مهر 1392

بازی جدید رجوی

دستگاه دیپلماسی ایران در نیویورک ضربه سختی بر پیکر فرقه رجوی زد! شاید شخص رجوی هرگز به روی این موضوع حساب نمیکرد که روزی مقامات ایرانی با امریکایی صحبتی بکنند چه رسد به دیدار و دادن چشم انداز بهبودی روابط دو کشور. خصوصا اینکه رئیس جمهوری امریکا در صحبتهایش در مجمع عمومی به این موضوع تاکید داشت که ما بدنبال تغییر دولت ایران نیستیم! این جمله اوباما حکم آب سردی بروی رجوی خواهد داشت

علت سکوت و سپس فرمان خود کشی از سوی رجوی چیست؟ 20 مهر 1392

علت سکوت و سپس فرمان خود کشی از سوی رجوی چیست؟

رجوی در مقطع انتقال گروه ششم اسیران فرقه به کمپ ترانزیت لیبرتی اعلام کرد این شلیک موشک ششم است منتظر شلیک موشک های بعدی ازسوی رهبری باشید. البته این وعده هنوز ابلاغ نشده و موشکی هم که شلیک نشد هیچ، لال مونی رهبری هم به آن اضافه شد این ثابت می کند که رجوی دل خوشی به تحولات مقطعی عراق و منطقه داشت و تنها سرمایه اش هم عملیات های تروریستی امثال طارق الهاشمی بود که به خورد مریدانش میداد. اکنون کار از این وعده ها گذشته و رجوی بود و نبود خودش مطرح است.

وطن فروشی و خیانت به خلق 20 مهر 1392

وطن فروشی و خیانت به خلق

روزگار روزگار انتقام است و بس شما که در خاک عراق در زمان حکومت صدام از هیچ جنایتی دست بر نداشتید، از کشتار و به زیر تانک کشیدن مردم عراق تا از بین بردن مخالفان در درون تشکیلات خودتان و تا زندانی کردن افراد و تحویل دادن به ابوغریب، پس حالا باید کشته بشوید و زندانی بشوید و قرارگاه و تجهیزات تان هم به غارت برود وهیچ کاری نتوانید بکنید آری این است دست تقدیر روزگار بر شمایان

اعتصاب غذا در لیبرتی، به چه جرمی قرار است کشته شوند؟ 18 مهر 1392

اعتصاب غذا در لیبرتی، به چه جرمی قرار است کشته شوند؟

کبری میرباقری خواهر زهرامیرباقری (عضو پیشین شورای رهبری مجاهدین که سه سال قبل از اشرف فرار و دست به افشای جنایت رجوی علیه زنان زد) در میان اعتصاب کنندگان. دوسال قبل رجوی نامه ای جعلی به اسم این خانم علیه خواهرش که از اشرف فرار کرده بود انتشار داد. اکنون میخواهد کبرا را هم با اعتصاب غذا به کشتن بدهد…

اعتصاب غذا در لیبرتی! چرا و به چه منظور؟ 18 مهر 1392

اعتصاب غذا در لیبرتی! چرا و به چه منظور؟

سازمان تلاش میکند تا امیدها و روحیه های از دست رفته را بازگرداند. نکته قابل توجه اینست که افراد مستقر در لیبرتی به دلیل مشکلات جسمی و بیماریهای درمان نشده و سن بالا تحمل اعتصاب غذا را ندارند و چه بسا کسانی در این میان از بین بروند که در آن صورت هم به سود رجوی است و او از خدا میخواهد تا این وسط چند نفر هم به این شکل تلف شوند و از این طریق تنور ماشین تبلیغاتیش گرمتر شود.

چرا هیچکدام از سران فرقه رجوی دست به عمل مقدس خود سوزی و اعتصاب غذا نزدند؟! 18 مهر 1392

چرا هیچکدام از سران فرقه رجوی دست به عمل مقدس خود سوزی و اعتصاب غذا نزدند؟!

شخص رجوی رذل زنباره که در سوراخ موشی خزیده و تنها کارش حفظ جان خودش هست البته با پرداخت بها از عمر و جان اعضاء اسیر در کمپ لیبرتی و … با کشته شدن ۵۲ عضو فرقه رجوی و بسته شدن درب اردوگاه بد نام اشرف فرصتی بود که مریم قجر و دیگر سران فرقه با دست زدن به عمل مقدس خود سوزی و اعتصاب غذا یا حد اقل رفتن به اردوگاه اشرف و یا کمپ لیبرتی بزدلی و ترس و فرار خودشان از عراق را به یک طریقی لاپوشانی می کردند

مشکلاتی که مجاهدین برای ما در آلبانی ایجاد می کنند – سازمانهای حقوق بشری کجایند؟ 18 مهر 1392

مشکلاتی که مجاهدین برای ما در آلبانی ایجاد می کنند – سازمانهای حقوق بشری کجایند؟

قابل توجه اینکه سازمان خودش (جواد خراسان) به تک تک ما مراجعه کرده و میگفت که سازمان میخواهد به شما هر کدام ماهانه ۵۰۰ دلار بدهد و شما براى دریافت حقوق به کمیساریا مراجعه نکنید. هر کس که از کمیساریا پول میگیرد با رژیم مرزبندى ندارد و شما باید مرز خودتان را روشن کنید.کدام وجدان با انصافى نمیتواند بفهمد که این سازمان وقتى میبیند ما جدا شدگان هیچ گونه پشتوانه مالى نداریم

شعار جدید فرقه رجوی، توهم رجوی ها 17 مهر 1392

شعار جدید فرقه رجوی، توهم رجوی ها

فرقه تروریستی مجاهدین خلق که زمانی مدعی بود” کوه اگر بجنبد اشرف زجا نجنبد” حالا با تعطیلی این پادگان شعار جدیدی را تبلیغ می کند:”هزار اشرف دیگر می سازیم”. اما داستان پادگان اشرف چه بود؟ پادگان اشرف واقع در استان دیاله عراق در حقیقت یکی از پادگان های ارتش عراق به نام”معسکر خالص” بود که از سوی صدام حسین به فرقه رجوی هدیه داده شد. رفته رفته این پادگان مقر اصلی مجاهدین خلق و استقرار ارتش آزادیبخش ملی! شد.

اعتصاب غذا در لیبرتی بازی جدید تبلیغاتی رجوی ها 17 مهر 1392

اعتصاب غذا در لیبرتی بازی جدید تبلیغاتی رجوی ها

رهبران فرقه در اطلاعیه های خود تاکید دارند که کشتار اخیر در اشرف می توانست انجام نگیرد اگر آمریکا به وعده خود عمل می کرد. این عوام فریبی رجوی ها در حالی است که کمیساریای عالی پناهندگی و سفارت آمریکا در عراق و دولت عراق چندین مرحله اولتیماتوم به خالی کردن اشرف داده بودند و رهبران فرقه حاضر به این کار نشده و مایل بودند که تعدادی هم باز به کشتن داده تا بتوانند از غرب امتیازی بگیرند

blank
blank
blank