چرا رهبری فرقه رجوی از جدا شدگان و منتقدین متنفر است؟
رجوی بخوبی میداند که تنها کسانی که یک زمان با او و فرقه اش بوده اند، تنها کسانی هستند که میتوانند مناسبات کاملا سرکوبگرانه و دیکتاتوری و فرقه ای او را افشا کنند، همین جدا شدگان با سوابق طولانی هستند. پس او ضروری میداند که با مارک زدن و تهمت و لجن پراکنی و حتی حذف فیزیکی، آنها را از صحنه حذف و دورکند، ولی رجوی باید بداند که جدا شده۲۰ الی ۲۵ ساله چیزی برای از دست دادن ندارد که خودش را از صحنه حذف کند چون او تمامی لذایذ زندگی و عمر مفید خود را از دست داده است.
تبریک به دوست قدیمی ام علی اردلانی
تبریک بعدی به خود علی است که امروز خودش را از آن غل و زنجیر ساخته ذهنی که سالها آن را درآن اسارتگاه نگه داشته آن را پاره کرده وخودش را نجات داده است. اما علی آن زمان که باهم برای رهایی صحبت می کردیم و قرار گذاشتیم که آن نامه را امضاء نکنیم واز دست مجاهدین خلاص شویم از آن تاریخ حدود 9سال می گذرد ویادم است که درآن زمان پدر و مادرت و همچنین برادر کوچک ات برای دیدن تو به عراق آمده بودند
فرقه رجوی و استفاده ابزاری از ماه مبارک رمضان
از آنجاییکه بکارگیری اهرم زور و فشار اصلی ترین کارکرد سران فرقه برای کنترل و مهار موج نارضایتی اعضا بود عملا این شیوه دافعه خاص خود را درمیان اعضا به وجود می آورد بطوریکه نیروهای معترض ازهرشیوه ای برای بیان مخالفت خود استفاده می نمودند. درماه مبارک رمضان کیفیت غذایی بشدت پایین بود واصولا هیچگونه مشورتی با پزشکان در زمینه چگونگی بکارگیری مواد حاوی ویتامینهای مختلف و پروتئینها رعایت نمی شد و اعضای روزه گیر از این بابت دچار مشکل می گردیدند.
وحشت مریم قجر و کشف سایت محرمانه هسته ای جدید
حقیقت این است به دست آوردن اطلاعات سری ایران توسط شما مرغ پخته را هم به خنده وا می دارد , این همان تلاش شما برای مطرح کردن و بزرگ کردن و از پشه فیل ساختن خودتان است که گویا شما از قدرتی برخوردار هستید که اطلاعات مخفی یک کشوری را می توانید به دست بیاورید , ولی تنها قدرت شما که حقیقتا در این سی و اندی سال به خوبی آن را نشان داده اید به حق مزدوری , خود فروشی , مردم فروشی , خیانت , فریب و …. بوده است.
تداوم جاسوسی مجاهدین از برنامه هسته ای ایران
این آخرین ادعا درباره سایت محرمانه جدید یک ماه بعد از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در ایران، و در حالی صورت گرفته که انتخاب حسن روحانی خوش بینی ها و امیدهایی برای حل و فصل برنامه جنجالی اتمی ایران به وجود آورده است.شورای بدنام رجوی با انتشار اطلاعیه ای مدعی شد جدیدترین پروژه هسته ای ایران در دماوند که از ۵۰ منبع اطلاعاتی گردآوری کرده، توسط آقای حسن روحانی حمایت می شود.
تاملی چند بر تناقض گویی های مریم قجر در ویلپنت
شما که می گوئید.قصد حکومت کردن را ندارید، نظر مردم را هم که الان باید فهمیده باشید، در مورد ایجاد دمکراسی در ایران هم که به واسطه کارنامه سیاهتان دراین زمینه نمی توانید ادعایی داشته باشید.پس چرا بیهوده عده ای را سالیان درعراق و اروپا برای پیشبرد اهداف و سیاست غلط خود گرفتار کرده اید و هنوز هم دست ازسر آنها بر نمی دارید؟ ولی آنچه که به واسطه کارنامه خیانت بارتان مشهود است طبعا نیت خیرخواهانه ای برای مردم ایران ندارید.
نهایت عقب ماندگی و درونگرایی میشود فرقه رجوی
اساسا تشکلهای فرقه ای دوست دارند نیروهای خود را بگونه ای پرورش دهند که شخص اساسا انگیزه برای زنده ماندن برایش باقی نماند. امیدی درش نباشد. تا هر لحظه که مسئولین فرقه بخواهند بتوانند از آنها برای انجام هرکاری استفاده کنند! رد پای این موضوع را در دیگر فرقه ها میتوان مشاهده کرد. الان با گذشت نزدیک به ده سال از سرنگونی صدام و اینکه آخرین امیدهای نیروهای رجوی به یاس و نامیدی بدل گردیده است این موضوع بشدت تشدید شده است.
خانم میر هاشمی: دلارهای رجوی را دریاب، همبستگی با کارگران را بی خیال
زینت میر هاشمی که داعیه چریک بودن!! و دفاع از طبقه کارگر را یدک می کشد وی طی مقاله ای در نبرد خلق سعی کرد به مانند گذشته باز هم قدمی به جلو نگذاشته و به تکرار حرفهای همیشگی این سازمان که تشکیل اتحادیه های کارگری و همبستگی با کارگران می باشد بپردازد تا بتواند با این گونه شعار های توخالی به جنبش طبقه کارگر کمک کند!!
سران فرقه از کدام خانواده هوادار حرف می زند
سران فرقه که همیشه داعیه هواداری خانواده های اعضای خود را در داخل ایران یدک می کشند سعی دارند باز هم با دروغ خیانتی که به خانوادها کردند را بپوشانند.اگر قدری به این جایگاه ارزش قائل بودند به خانواده هایی که برای دیدار فرزندانشان به اشرف آمده بودند مورد توهین و فحش و ناسزا و سنگ پراکنی قرار نمی گرفتند؟اگر مریم قجر در فرانسه پز طرفداری از خانواده های هوادار خود در ایران را می دهد خودش عامل نابودی خانواده بوده
علی خلخال زندانبان رجوی بصورت مخفی به نروژمنتقل شده!
بنا به خبرهای رسیده از درون اردوگاه بد نام اشرف و لیبرتی رجوی سعی می کند یک سری از اعضاء مورد اعتماد که در جنایتهای رجوی بر علیه اعضاء شرکت داشته اند و از خیلی اسرار فرقه رجوی خبر دارند بصورت مخفی و بدون اطلاع دیگران از عراق خارج کند. علی خلخال سالها از اعضاء مورد اعتماد رجوی که در سیستم پرسنلی رجوی در درون اردوگاه بد نام اشرف تحت مسئول محمد سادات دربندی (کاک عادل) ریئس زندانبانان و شکنجه گران رجوی بود.
شاخص خروج از یک فرقه مخرب و تروریستی به یک نهاد مدنی و مسالمت جو چیست!؟
اگر دست از تروریست برداشته اید و مدنی شده اید پس چرا همزمان رزمندگان سوری (بخوانید مشتی تروریست جانی که تصاویرجنایاتشان دراینترنت ویوتوب دل هرانسانی را به درد می آورد) را حمایت میکنید و نیروی کمکی میفرستید و اخبار جنایتاتشان را سوژه رسانه تان میکنید و انعکاس میدهید!؟اگربنا به ادعای شما تغیراتی یافتید و دیگر خشن و خشونت طلب نیستید خوب نیست یک بازنگری بفرمایید که در دهه شصت به بعد در داخل کشور چقدر انسان بیگناه را ترور کردید
مجاهدین در پاریس چه می کنند
“ژون آفریک” با ذکر این که مجاهدین حتی در میان مخالفین هم جایگاهی ندارند، می نویسد جای تعجب دارد که سیاستمداران غربی تا این حد به آنها علاقه مندند. به گزارش خبرگزاری مهر، هفته نامه”ژون آفریک” چاپ فرانسه، به مناسبت برگزاری کنفرانس مجاهدین در حاشیه پاریس، حضور آنها را زیر سوال برده است. نویسنده فرانسوی این سوال را مطرح می کند:”چگونه سازمانی به این مخوفی و منفوری می تواند باعث تجمع تعداد زیادی از افراد و شخصیتها شود؟”