چهارشنبه, ۳ تیر , ۱۴۰۵
پیام تبریک به اسیرانی که از قفس رجوی پریدند 02 تیر 1392

پیام تبریک به اسیرانی که از قفس رجوی پریدند

وقتی خبر رهایی تان از لیبرتی و زندان رجوی را شنیدم خیلی خوشحال شدم. از اینکه بالاخره توانستید بر ترس و ذهنیتی که رجوی سالها تلاش کرده در ذهن و ضمیر ما بکارد فائق آیید و نه بزرگی به سردمداران فرقه تروریستی رجوی بگویید و توانستید سران فرقه را به زانو زدن در برابر خواسته مشروع و به حق هر عضو اسیری که در زندان رجوی به سر می برد وادار نمایید. جای بسی تبریک و تهنیت دارد.

مهدی ابریشمچی و باز هم تکرار شعار مسخره سرنگونی 02 تیر 1392

مهدی ابریشمچی و باز هم تکرار شعار مسخره سرنگونی

مهدی ابریشمچی که مدعی است با گرفتن جان 50 نفر می توان رژیم ایران را سرنگون ساخت، مگر فراموش کرده که در جریان عملیات تروریستی و انفجارات دهه 60 صدها نفر از مردم بیگناه را قربانی کرد؟ ولی نظام ایران از جا تکان نخورد؟ مهدی ابریشمچی به یاد ندارد که چگونه درعملیات موسوم به فروغ جاویدان اشتباه فاحش و مرگبار استراتژیک رهبر به سوراخ خزیده اش، جان 1200 نفر از اعضا را در تنگه موسوم به چهار زبر گرفت؟

گذری به نامه ۲۳۰ صفحه ای ایرج مصداقی به مسعود رجوی 02 تیر 1392

گذری به نامه ۲۳۰ صفحه ای ایرج مصداقی به مسعود رجوی

اردیبهشت ماه امسال فضای تشکیلاتی سمپات های سازمان تروریستی مجاهدین به یکدفعه با بیرونی شدن نامه انتقادی 230 صفحه ای فردی بنام ایرج مصداقی از زندانیان سیاسی دهه 60 که ده سال از عمر خود را در زندان سپری نموده است، بهم خورد. چند ساعت بعد از انتشار آن همه هواداران سازمان در اروپا و در صفحات فیس بوکی خود به یکباره ایشان را عامل وزارت اطلاعات قلمداد نموده و در چرخشی باور نکردنی اعلام نمودند که از قبل می دانستند سرانجام این نادم و تواب قبلی سازمان این چنین خواهد شد!!؟

سی خرداد، نماد سرانجامی غم انگیز 02 تیر 1392

سی خرداد، نماد سرانجامی غم انگیز

نتایج چنین رویکردی برای فرقه مجاهدین از آن زمان تا کنون همواره منفی و نکوهیده شده از سوی جوامع سیاسی کشور و حتی بین المللی بوده است. وقوع چنین اقدامات نظامی در آن سالها، زمانی صورت می گرفت که میهن عزیزمان از سوی دشمن خارجی، دولت صدام حسین مورد تعرض و تجاوز قرار گرفته بود.

انتخابات ایران، عقب نشینی لابی ضد ایرانی و ورود سازمان مجاهدین خلق به فاز سقوط آزاد 02 تیر 1392

انتخابات ایران، عقب نشینی لابی ضد ایرانی و ورود سازمان مجاهدین خلق به فاز سقوط آزاد

با توجه به نتیجه انتخابات اخیر در ایران، مسعود رجوی امیدوار است که این دفتر لابیگری واشنگتن بتواند محل تمرکز بیشتر محافل ضد ایرانی در غرب بشود. پیروزی اخیر یک رییس جمهور اصلاح طلب و یک مذاکره کننده پراگماتیک طبعا خبر بسیار بدی برای مجاهدین خلق و دیگر جنگ طلبان است ولی همه امیدشان هم از بین نرفته است. مطبوعات خبری غرب و سرتیتر ها بیشتر به واکنش عصبی اسرائیل توجه می کنند تا به خواسته های انتخاب کنندگان ایرانی و نظراتشان.

پاسخگوی اصلی سی خرداد ۶۰ کسی نیست جز رجوی 01 تیر 1392

پاسخگوی اصلی سی خرداد ۶۰ کسی نیست جز رجوی

. وقتی مسیر یک جریان سیاسی از نقطه‌ای به یکباره از مسیر اصلی جدا و منحرف می‌شود و درمقابل مسیر اصلی قرار می‌گیرد، الزاما قوانین خاص دیگری را بر خودش می‌خرد. رفتن رجوی به فرانسه و بعد رفتن او به عراق، هم داستان شدن او با صدام، مگر نه در ادامه همان مسیری است که از سی خرداد منحرف گردید. سقوط دیکتاتوری صدام، بمباران و خلع سلاح و تغییر حکومت در عراق و بعد این همه دربدری و آوارگی و این همه سختی و رنجی که برای نیروها به وجود آمد. و نهایتا وضعیتی که الان در لیبرتی با آن مواجه هستیم.

فرقه رجوی و بازهم سوء استفاده رذیلانه از خون قربانیان 01 تیر 1392

فرقه رجوی و بازهم سوء استفاده رذیلانه از خون قربانیان

انجمن نجات خوزستان بار دیگر سوءاستفاده رذیلانه فرقه رجوی از خون قربانیان را محکوم نموده واعلام می دارد که سران این فرقه با سنگ اندازی و ایجاد موانع در مقابل اقدامات بشردوستانه دولت عراق و آقای مارتین کوبلر نماینده ویژه دبیرکل سازمان ملل سعی دارند که مانع از خروج اعضا از خاک عراق گردند و با پا فشاری روی شعار بازگشت به پادگان اشرف در نظر دارند برای یک برهه دیگر این اعضا را که دیگر از دست جنایات رجوی به ستوه آمده اند را به بند بکشند.

جشن خشونت و ترور مجاهدین با طرفداران اجاره ای 30 خرداد 1392

جشن خشونت و ترور مجاهدین با طرفداران اجاره ای

در هر حال سی خرداد آغاز اقدامات مسلحانه تروریستی مجاهدین خلق است که در نهایت بیش از 12 هزار قربانی بر جای گذاشته است. رهبران فرقه بعد از گذشت بیش از سه دهه هنوز به مناسب بزرگداشت این روز جشن می گیرند. برگزاری جشن به مناسبت سی خردا ماه نشانه ادامه مشی و روش و اهداف خشونت طلبانه فرقه تروریستی مجاهدین خلق و در عین حال غیر واقعی بودن ادعاهایی است که مریم رجوی در خصوص طرفداری از دموکراسی و صلح دارد.

مضحکه رجوی در وارونه نمایی و دروغپردازی فاحش و تهوع آور 30 خرداد 1392

مضحکه رجوی در وارونه نمایی و دروغپردازی فاحش و تهوع آور

همینطور که خبرهایش! را دنبال کردم نوشته بود که نه فقط در تهران بلکه در سایر شهرها از جمله رشت هم مردم به خیابانها ریختند و ضمن سردادن شعارعلیه حکومت با ماموران انتظامی درگیرشدند و شعارسرنگونی سر دادند!! تف بر رجوی خائن که چشم دیدن شادمانی هم میهنانمان را ندارد و به رای خویش تعبیرکرده و با دروغپردازی وارونه نمایی مینماید تا دردید بیگانگان خوشتر آید و از حمایتشان تا رسیدن به شهوت و قدرت در ایران! بی بهره نماند.

منطقه ممنوعه 29 خرداد 1392

منطقه ممنوعه

در قرارگاه اشرف که آدمها همه همدیگر را مثل یک خانواده می دانستند, ظاهر امر این بود ولی در همین محوطه نقاطی بود که برای آدمهای آنجا نقطه ممنوع به حساب می آمد و نفرات خاصی مجاز به رفت و آمد به آنجا بودند. مناطقی بود با دیوارهای بلند و خاکریزهای چند متری که ماشین های گشت اطراف ان می چرخیدند و این شده بود تناقض افراد و کسی نمی دانست پشت این دیوارها چه می گذرد که اینگونه محافظت می شود البته این فقط تنها جائی نبود که ممنوع بود از نظر تشکیلات دیدار افراد با یکدیگر ممنوع بود

حماسه ملت 29 خرداد 1392

حماسه ملت

پیشاپیش گفته بودیم که برغم شیطنتهای دشمنان و خلاف خواست ضد ایرانی شان در مقطع انتحابات ریاست جمهوری ؛ مردمان ایران زمین با درایت وموقع شناسی خود بسا پرشورتر از قبل دراین آزمایش به صحنه خواهند آمد و الحق که مافوق تصور خوش و زیبا درخشیدند طوریکه ابتدا به ساکن دشمنان ما امکان انکار حضور حماسی ملت ایران را نیافتند و بر این حقیقت محض مهر تایید و تاکید گذاشتند و انعکاس دادند که حضور مردم در تعیین سرنوشت خود بسیار چمشگیر بوده و البته قابل احترام میباشد.

دوستان شورایی تا کی جیره خوار رجوی ها 29 خرداد 1392

دوستان شورایی تا کی جیره خوار رجوی ها

من در مناسبات سازمان بعد از تغییر سازماندهی مدتی برای آوردن و بردن اعضای شورا از اردن به عراق و بلعکس از نزدیک با شما در ارتباط بودم و اکنون می خواهم شهادت بدهم که بعد از برگشت از ماموریت مسئولین فرقه نشست گذاشته و باید تمام برخوردهای شما را گزارش می کردیم و مسئولین فرقه در نشست های درونی این فاکت ها را مانند چماقی بر سر شورایی ها زده و عنوان می کردند که بله ببینید ما با چه کسانی در حال مبارزه برای سرنگونی هستیم

blank
blank
blank