پنجشنبه, ۴ تیر , ۱۴۰۵
جلوگیری از قتل عام اسیران فرقه رجوی 12 آبان 1390

جلوگیری از قتل عام اسیران فرقه رجوی

حال با این مکر و حیله سران فرقه رجوی به خصوص مریم عضدانلو شیطان صفت، به تمامی خانواده ها و نهادها و صلیب سرخ جهانی و حقوق بشر و دبیرکل سازمان ملل فراخوان می دهیم که مبادا اسیران گرفتار فرقه رجوی همانند جنایتهای ضد بشری رجوی فاشیست کشته بشوند و لذا تمامی انسانهای آزاده برای رهایی اسیران درمانده و نیز حمایت از خانواده های چشم انتظار این اسیران در جلوی قرارگاه رجوی بپا خیزند

خواست درونی بچه های اشرف 12 آبان 1390

خواست درونی بچه های اشرف

اغلب بچه های داخل اشرف انتظار ذره ای مردانگی و یک انتقاد بسیار کوچک از تو دارند، آقای مسعود رجوی شما که اینهمه دم از”انتقاد” و”انتقاد از خود” میزدی و اصلی ترین اصل تشکیلات خود را”عملیات جاری” می نامیدی، پس چرا خودت وارد گود عملیات جاری نمی شوی، فکر نمی کنم معصوم از گناه باشی و دامنت از همه ما رنگین تر و خونین تر است و ای بسا که از آن سر طیف یعنی اوج ناپاکی و انتهای طیف رذالت و پستی در حال سقوط هستی، عمر همه ما را تلف کردی

فراخوان به رهایی از تشکیلات مخوف رجوی 11 آبان 1390

فراخوان به رهایی از تشکیلات مخوف رجوی

در آستانه بسته شدن کمپ اشرف و پایان ضرب العجل دولت عراق، انتظار نمی رود تغییری در دیدگاه رجوی بوجود آمده باشد.چرا که همزمان با کنفرانس مطبوعاتی هوشیار زیباری، یکی از اعضای پارلمان اروپا(استروان استیونسون) با تکرار تهدیدات مریم رجوی و به نمایندگی از این گروه تروریست هشدار داده است ؛”بیم آن می‌رود که یک فاجعه انسانی رقم بخورد.” آریا ایران،ضمن محکوم نمودن موضع گیری خصمانه رهبران مجاهدین و با فراخوانی کاملا مستقل،خواستار کمک جوامع حقوق بشری ساکن اروپا و آمریکا به اعضای دربند سازمان است.

از پیام مریم قجر بوی مرگ و خون می اید! 11 آبان 1390

از پیام مریم قجر بوی مرگ و خون می اید!

خانم مریم قجر خود به همراه همپالگی هایشان در اوور پاریس و در جای امن زندگی اشرافی خود را دارند برای اعضاء اسیر تصمیم گیری می کنند و می خواهند با ایجاد درگیری بین اعضاء اسیر و ارتش عراق مستقر در کمپ اشرف و خون و خونریزی راه بیفتد و ایشان برای خودشان خوراک تبلیغاتی درست کنند و از قبل ان بتوانند برجنایتهای خود سر پوش بگذارند.

لابی اسرائیل در حمایت از رجوی و دستور کشتار گروگانها 10 آبان 1390

لابی اسرائیل در حمایت از رجوی و دستور کشتار گروگانها

در بیانیه پارلمان اروپا آمده که «در صورت تعطیلی این اردوگاه، ممکن است از آن به عنوان زمینه‌ای برای کشتاری گسترده استفاده شود.» در این بیانیه همچنین آمده آست نیروهای عراقی دست به جنگ روانی با ساکنان اردوگاه اشرف زده و با بلندگو آنها را تهدید می‌کنند و دسترسی دارو و سوخت به آنها را محدود کرده‌اند. در این بیانیه همچنین قید شده است در ماه‌های اخیر، ۱۲ تن به دلیل فقدان دارو در این اردوگاه جان سپرده‌اند…”.لابی اسرائیل و وابستگان رجوی توضیح ندادند که چرا باز شدن دربهای کمپ توسط مقامات عراقی باعث”کشتار گسترده” خواهد شد.

چرا مجاهدین در رابطه با اعضاء اسیر در عراق فقط آیه یأس می خواند 10 آبان 1390

چرا مجاهدین در رابطه با اعضاء اسیر در عراق فقط آیه یأس می خواند

چرا نمی خواهید یک بارهم که شده به قوانین بین المللی گردن بگذارید، اسیران درکمپ اشرف را آزاد بگذارید که طبق قوانین پناهندگی کارشان پیش برود. اگر شمایان و دیگرسران بلحاظ قانونی مشکلی ندارید، برای یک بار هم که شده به مجامع بین المللی و رسانه ها اعلام کنید که آن افراد آزاد هستند.در این دو سال گذشته چرا فقط در بلندگو مرگ،از قتل عام اسیران، از کشته شدن و کشتار آن اسیران فقط حرف زده اید.

اتهامی دروغ، که فقط تروریستهای واقعی (مجاهدین) را شاد کرد! 10 آبان 1390

اتهامی دروغ، که فقط تروریستهای واقعی (مجاهدین) را شاد کرد!

سیاست دو پهلوی دولت امریکا در مواجهه با تروریسم باعث شده است که این سازمان با قرار گرفتن در این شکاف و سوء استفاده از این موضوع سیاستهای خود را پیش ببرد! از طرفی امریکا این فرقه را در لیست گروههای تروریستی قرار داده اما از طرفی نمایندگان آنان در کشور امریکا آزادانه به فعالیت خود ادامه میدهند و بنوعی برای خود مشروعیت سیاسی می خرند!

جای مادران و پدران ۳۵ قربانی که رجوی گرفت، خالی بود 10 آبان 1390

جای مادران و پدران ۳۵ قربانی که رجوی گرفت، خالی بود

مسعود رجوی به زعم خود با تشییع پیکراین 35 فرزند ایران که گناهشان افتادن در دام این فرقه بود، فکر می کند به مقصود خود رسید ولی بنظر بنده که 10 سال در اشرف بودم و به قضاوت هر بینندۀ عادل و آگاهی که این صحنه ها را شاهد بود یک رسوائی عظیم و یک نمایش مسخره و بازی با خون 35 انسان پاکباخته بود. صحنه های مسخره”بیا بیا” گفتن ها!! درود، درود گفتن های مشمئز کننده، دل هر انسان آزاده ای را به درد می آورد، و همه از خود می پرسند: چرا هنوز جسد سرد و خاموش بچه ها را توی خاک نگذاشتند اینچنین اعضای سازمان کف می زنند و شاد هستند؟؟

سیمای آزادی مجاهدین؛ سیمای مدعیان دروغین! 10 آبان 1390

سیمای آزادی مجاهدین؛ سیمای مدعیان دروغین!

سالهاست که مسئولین سازمان مجاهدین خلق در تبلیغات رسانه ای خود در” سیمای آزادی”.صحنه هایی از رژه ها و حرکات جمعی و موزون را به تصویر می کشند و اعضای ارتش؟؟ خود را، افرادی زبده، جوان و منظم نشان میدهند. یکی از باصطلاح فرازهای این رژه ها، رژه سال 71″ارتش آزادی بخش” دراردوگاه اشرف (خیابان 100) در عراق بود. تمامی کسانی که در آن سال در آن رژه بودند بخوبی بخاطر دارند که چندین هزار کیلو رنگ، صرف رنگ زدن به بدنه زرهی های درب و داغون”مسعود رجوی” شد.

مریم قجر را با چنگ و دندان می بریمش به تهران 10 آبان 1390

مریم قجر را با چنگ و دندان می بریمش به تهران

در پادگان اشرف و در مقر مخوف باقرزاده وقتی رجوی نشست های جمعی را برگزار می کرد در بالای سن کنار مریم قجر ژست ابلهانه می گرفت. معمولا در نشست های جمعی، رهبران فرقه بالای سن در جیب همدیگر می ریختند و ما هم روی صندلی ها نشسته بودیم بایستی کف می زدیم اگر متوجه می شدند که کسی کف نمی زند در نشست عملیات جاری پوست آن را می کندند و به او می گفتند که تو با بُردن خواهر مریم به تهران مخالف هستی. به رهبری فرقه شیاد باید گفت همیشه لقمه به اندازه دهانت بردار لقمه بزرگ احتمال دارد در گلویت گیر کند و خفه ات کند.

گذری بر نه سال پایفشاری مریم عضدانلو بر ماندگاری اشرف 10 آبان 1390

گذری بر نه سال پایفشاری مریم عضدانلو بر ماندگاری اشرف

خانم رجوی طرح جنایتکارانه جابجایی اجباری را یک اعلام جنگ و تدارک برای یک جنایت دیگر علیه بشریت به دستور خامنه‌ ای خواند و اعلام کرد: « مقاومت ایران پس از قبول طرح پارلمان اروپا برای انتقال ساکنان اشرف به کشورهای ثالث هرگز به جابجایی اجباری در داخل عراق تن نخواهد داد. این همان نقشه‌ ای است که دولت عراق در ماههای گذشته تلاش کرد آن را از طریق یک مقام آمریکایی پیش ببرد اما با محکومیت گسترده بین ‌المللی مواجه شد».

چرا به رجوی جانی اجازه میدهید باز گروگان بکشد؟ 10 آبان 1390

چرا به رجوی جانی اجازه میدهید باز گروگان بکشد؟

در جواب به موضع گیری دولت عراق در رابطه با جابجایی و بستن قلعه اشرف، بار دیگر مریم عضدانلو سر دسته تروریستی فرقه رجوی، برای اسیران در قلعه آماده باش جنگی اعلام کرد و خطاب به آنها گفت، ما به هیچ عنوان حاضر به خروج نیستیم و تا آخرین قطره خون از اشرف دفاع میکنیم. این یک طرح قتل وعام توسط مریم رجوی برای اسیران دربند رجوی است. چرا کسی به کمک این اسیران نمی شتابد.

blank
blank
blank