پنجشنبه, ۴ تیر , ۱۴۰۵
بستن اشرف، ضرورتها و پیامدها 25 آبان 1390

بستن اشرف، ضرورتها و پیامدها

آنچه امروز باید بعنوان یک ضرورت اجتناب ناپذیر و یک فرصت حیاتی ازطرف همه دست اندر کاران و طرفهای درگیربا کیس اشرف، غنیمت شمرده شود، گذاشتن نقطه پایان بر دفتر شوم و سیاه فرقه رجوی است. اگر رجوی از این بحرانی که گریبانگیرش شده، جان سالم در ببرد و از این محاصره سیاسی و اجتماعی که بنیاد و تشکیلاتش را نشانه رفته خارج شود، دیگر به این سادگیها نمی شود او و فرقه اش را جاکن کرد.

تروریست های تحت حمایت اسرائیل (مجاهدین خلق) و جنگ طلبان واشنگتن 25 آبان 1390

تروریست های تحت حمایت اسرائیل (مجاهدین خلق) و جنگ طلبان واشنگتن

ریموندو با اشاره به گذشته سیاه مجاهدین و جنایات آنان و با استناد به گزارش اف بی آی در سال ۲۰۰۴ درباره این گروه، می افزاید: «میچل ریس، مشاور ارشد رامنی در حوزه سیاست خارجی، اخیراً در نقش سخنگوی سازمان مجاهدین خلق ظاهر شده است.» او در ادامه به تلاش های میچل ریس برای خروج مجاهدین از لیست سازمان های تروریستی آمریکا اشاره می کند و این حمایت ها را ناشی از هزینه های زیادی می داند که این گروه تروریستی از طریق رشوه های کلان به طیف وسیعی از سیاستمداران آمریکایی می دهد.

حرکت تروریستی علیه خانم سلطانی را محکوم میکینم 25 آبان 1390

حرکت تروریستی علیه خانم سلطانی را محکوم میکینم

اخیرا در سایتی خواندم که چماقدران فرقه رجوی با مراجعه به محل زندگی خانم بتول سلطانی او را تهدید و برای ایشان مزاحمت ایجاد کرده اند. ضمن محکوم کردن این حرکت تروریستی از سوی فرقه به بن بست رسیده مجاهدین بیاد دارم در نشستی که سالیان پیش با رجوی در یکی از مقرهای سازمان واقع در بغداد داشتیم صحبت سر سرنگونی و… بود که رجوی گفت اگر سرنگون کردیم که پیروز شده ایم. اما اگر نتوانستیم سرنگون کنیم هر کدام از مجاهدین که باقی ماندند بایستی نیروهایی که از ما جدا شده اند را بهر قیمت از بین ببرند!

خیانت آشکار باند رجوی در تهییج جنگ بر علیه مردم ایران 25 آبان 1390

خیانت آشکار باند رجوی در تهییج جنگ بر علیه مردم ایران

از چند هفته پیش نیز که جنگ لفظی بین آمریکا و اسرائیل از یک طرف و ایران از طرف دیگر شدت گرفته،باند وطن فروش رجوی به دنبال بر هم زدن مناسبات و محکم کردن جای پای خود در این میدان است.تا بدین وسیله هم بستن پادگان اشرف در عراق را با تاخیر بیاندازد و هم اینکه رسما و علنا در”ارتش آزادیبخش ناتو” نام نویسی نماید.تا شاید با گر گرفتن آتش جنگ، بحران فروپاشی یک باند تروریست و خائن به مردم در محاق مانده و هزینه تاریخی آن از جیب مردم و آب و خاک کشوری مانند ایران پرداخت گردد.

آرزوی شکنجه گران فرقه رجوی برای تهران 23 آبان 1390

آرزوی شکنجه گران فرقه رجوی برای تهران

اگر می خواهید آینده تهران هم مثل اشرف باشد این شهر دیگر شما را نمی خواهد. چون فرزندان این شهر و شهرهای دیگر همین پایتخت آزادی شما را از نزدیک لمس کرده اند و خانواده ها 2 سال است تا بن استخوان آزادی شما را لمس می کنند و سالها شکنجه نفرات به خاطر عقایدشان که نمی خواستند ایدئولوژی شما را قبول کنند یا آنها را سربه نیست کردید ویا از روی فشار مجبور به خودسوزی و خودکشی کردید. آیا ایده شما برای آینده تهران همین هاست که در جلو چند نفر در ژنو صحبت کنید، این ایده دیگر مورد قبول نیست چون خیلی ها دیده اند که شما چطور مردم عادی را زیر پاهایتان له کردید.

دنیس راس، لابی اسرائیل از کار برکنار شد 23 آبان 1390

دنیس راس، لابی اسرائیل از کار برکنار شد

دنیس راس که یک چهره آشنا در سیاست خارجی آمریکا می باشد و سالها در سمتهای مختلفی کار کرده است. مهمترین منصب او مسئول سیاست خارجی آمریکا در امور خاورمیانه بوده و همچنین مشاور رئیس جمهور در امور خاورمیانه.یکی از اصلی ترین حامیان فرقه رجوی در دستگاه سیاست خارجی آمریکا نیز همین فرد بوده است. بطوری که رجوی و نوچه های او در آمریکا که برای جمع آوری کمک و فشار به دولت آمریکا برای خارج کردن آنها از لیست سیاه تلاش می کردند، یک از اصلی ترین حامیان خود را از دست دادند.

راه حل سوم خانم مریم رجوی!!؟ 22 آبان 1390

راه حل سوم خانم مریم رجوی!!؟

با اینکه هنوز هم جامعه جهانی با تاکید و اطمینان از تولید بمب هسته ای در ایران صحبت نمی کند، خانم رجوی پزش را میدهد که «مقاومت ایران» – که یکی از القاب شرمګینانه مجاهدین میباشد- مفتخر به جاسوسی برای بیګانګان ګشته و این اطلاعات را در اختیار آنها قرار داده است.مریم رجوی به وضوح میدانسته که آن کشورهایی که ایشان از آنها درخواست بکار ګیری راه حل مورد نظرش را دارد، به اندازه کافی بمب اتم و دیګر سلاح های اتمی و غیر اتمی را در اختیار دارند اما ایشان هیچګونه اشاره ای نکرده و مقایسه ای به عمل نیاورده است

سرنوشت پادگان عراق جدید (اشرف سابق) 22 آبان 1390

سرنوشت پادگان عراق جدید (اشرف سابق)

اینروزها بحث تعطیلی پادگان عراق جدید (اشرف سابق) بسیار در محافل و در مقالات اعضای سابق و منتقدین فرقه به چشم میخورد که همگی حاکی از یک نگرانی و تشویش میباشد که نکند بدلیل سهل انگاری و تصمیمات غلط رهبری فرقه مجددا خون و خونریزی در این پادگان بوجود آید. ولی واقعا چه اتفاقی روی خواهد داد؟ آیا این پادگان در پایان سال 2011 یعنی کمتر از 2 ماه برچیده خواهد شد؟

بچه های اشرف و” گل کویر” 22 آبان 1390

بچه های اشرف و” گل کویر”

دوستان اشرفیم همچنان منتظر معجزه ای هستند تا از جهنم اشرف رها گردند. رهبری نجات خویش را در قربانی کردن و ریخته شدن خون اعضا خود می بیند. لحظات انتظار و شمارش معکوس پیام آور یک مرگ تدریجی هستند. ایکاش می توانستم با باد پائیزی جرعه ای از جسارت و همت”بتول سلطانی” ها و” واریس دایری” ها را برایشان می فرستادم تا آن را که جام زهر رهبر فرقه است می نوشیدند و خود را می رهانیدند.

اشکال استراتژی فرقه رجوی در استارت چینی بود! 22 آبان 1390

اشکال استراتژی فرقه رجوی در استارت چینی بود!

بعد از کشف این حلقه گمشده یعنی « استارت » سرنگونی، علاوه بر مسعود و مریم، تمام شورای رهبری، مسئولین سازمان، اعضای خارجه نشین شورا و… در اروپا و آمریکا بسیج شدند که این استارت را از بازار تهیه کنند اما چون در بازار نایاب بود، در اجلاس فوق العاده شورا در پاریس طرح بسیار مهم « خرید استارت سرنگونی از بازار آمریکا » با رای تمام اعضا به تصویب رسید و بعد نفرات قسمت خرید سراغ بازار آمریکا رفتند اما چون طفلکی ها در این زمینه ناشی بودند یک « استارت » سرنگونی بُنجُلِ چینی (منظور دیک چینی«چنی» وزیر دفاع سابق آمریکا است که آن هم دست دوم در اختیار جان بولتن بوده) را خریدند!!!

و اما درخواست پناهندگی رجوی! 22 آبان 1390

و اما درخواست پناهندگی رجوی!

دولت عراق و هموطنان عزیز بایستی به این موضوع توجه داشته باشند که رهبری مجاهدین مدام در تلاش است با جاری کردن خونهای اشرف نشینان، از یکسو می خواهد هرچقدر ممکن باشد نیروهای معترض و یکبارمصرف را به کشتن دهد که فردا مدعی او نباشند، و از سوی دیگر هم تلاش بر این دارد که با خونهای ریخته شده هیاهوی جهانی براه انداخته و سازمانهای حقوق بشری را وادار به دخالت نماید و در این میان راه خروج خود و بخشی از سران فرقه را هموار سازد.

مجاهدین وخلاقیت دورویی! 22 آبان 1390

مجاهدین وخلاقیت دورویی!

سازمان دارای سیستم اخلاقی دوگانه بوده و همواره از اعضا خواسته درداخل تشکیلات ذره ای دروغ نگویند و در نشست های مغز شویی به همه چیز اعتراف کنند ودر همان حال همان افراد تشویق می شوند افراد عادی مستعد جذب را گول زده واز آنها سو استفاده نمایند. کلمه لیبرالیسم در تشکیلات عین دیدن شیطان بود ولی همین سازمان ودر راسش مریم عضدانلو در یکی از جلوه های بارز این اخلاقیات دوگانه با تمسک و تظاهر به ویژ گی های لیبرالیسم از جمله دمکراسی غربی و آزادی های اجتماعی و فردی، آزادی زنان، انتخابات آزاد و حتی فراتر از آن پذیرش حق تن فروشی برای زنان به یک فریب بین المللی دست می یازد.

blank
blank
blank