پنجشنبه, ۴ تیر , ۱۴۰۵
برای تفکر در دخل و خرج مجاهدین خلق و جلوگیری از سوء استفاده هایشان 17 آبان 1390

برای تفکر در دخل و خرج مجاهدین خلق و جلوگیری از سوء استفاده هایشان

گرچه به نظر میرسد جمع آوری کمک مالی توسط اعضا به اسم خیریه و نیز جمع آوری کمک های ماهواره ای بیشتر برای سرگرم کردن افراد و نیز بستن ذهن و دهان آنها و بقیه از سئوال در مورد راههای کسب در آمد سازمان و بیشتر پولشویی و سفید کردن درآمدهای سازمان باشد, اما از آنجا که این روش با دروغ و دغل و شیوه های غیر انسانی همراه است همیشه روی اعضا و هوادارانی که آن را به کار میبرند نتیجه معکوس داشته و بیشتر آنها را متناقض کرده.

حمایت کشورهای غربی از تروریسم رجوی 17 آبان 1390

حمایت کشورهای غربی از تروریسم رجوی

درسالیان گذشته هرگاه اتحادیه اروپا و یا امپریالیسم می خواستند بر جمهوری اسلامی ایران فشار سیاسی وارد نمایند از بهانه های مختلف استفاده می کردند که نمونه آن بهانه جویی از تاسیسات صلح آمیز هسته ایی کشورمان است.بعد از دوران سیاه حکومت صدام ملعون نیز فرقه مخرب رجوی از دیگر ابزار زوار در رفته ای بود که حامیان تروریست از آن می خواستند بر علیه نظام جمهوری اسلامی ایران استفاده نمایند

سوء استفاده رجوی ها از عنوان خانواده 17 آبان 1390

سوء استفاده رجوی ها از عنوان خانواده

اگر سران فرقه خانواده مجاهدین در اشرف را به رسمیت می شناسد چرا مسعود رجوی عنوان می کند که خانواده های مان یا در زندان هستند و یا در قبرستان خاوران دفن شده اند و یا در اشرف زندگی می کند ما دیگر خانواده ای در هیچ کجا نداریم؟ اگر مریم قجر معتقد به خانواده می باشد پس جمله مسعود که عنوان کرد خانواده کانون فساد می باشد چیست؟

مرحله نهائی شمارش معکوس سران فرقه 15 آبان 1390

مرحله نهائی شمارش معکوس سران فرقه

سران فرقه و بطور خاص رجوی ها چون به پایان خود نزدیک می شوند دوباره شروع به تهدید و اقدامات تحریک آمیز کرده اند تا باز بتونند تعدادی از قربانیان بی گناه مستقر در این قلعه به عمر ننگین خود چند صباحی بیفزایند در این رابطه مریم رجوی رئیس جمهور ترشیده و مادام العمر پیام تهدید آمیز و تحریک کننده خطاب به نیروهای مستقر در اونجا فرستاده و اعلام آماده باش کرده و خطاب به آنان گفته ما به هیچ عنوان حاضر به خروج از اشرف نیستیم و تا آخرین قطره خون از اشرف دفاع می کنیم البته منظورش از ما همان قربانیان بی گناهی هست که باید بازم کشته بشوند

اشرف در آخرین دقایق 15 آبان 1390

اشرف در آخرین دقایق

رجوی انتظار نداشت دولت آمریکا از عراق خارج شود. یک مرتبه دولت آمریکا اعلام کرد که قبل از سال میلادی جدید نیروهایش از عراق خارج می شوند و به همین خاطر پادگانهای عراقی را یک به یک تحویل می دهند و آن دیوارهای بتنی از پادگانها برداشته می شود و این به معنای آن است که حصار اشرف هم باید در چند روز باقی مانده برداشته شود و این دست رجوی و… نیست و باید به قانون دولت مرکزی و رأی مردم احترام گذاشت

هراس مجاهدین خلق از خروج نیروهای آمریکایی از عراق 15 آبان 1390

هراس مجاهدین خلق از خروج نیروهای آمریکایی از عراق

واقعیت این است که خروج امریکایی ها از عراق مجاهدین را بار دیگر یتیم می کند درست مانند آنچه در سال 2003 پس از سقوط صدام برای آنها رخ داد و آنها پدر خوانده و بزرگترین حامی مالی و سیاسی و نظامی خود را از دست دادند.این همان موضوعی است که سران مجاهدین شدیدا از آن بیم دارند و این روزها زیر پوشش تبلیغات خود آن را پنهان می کنند.برای نمونه مریم رجوی در باره فاجعه انسانی که در صورت خروج آمریکایی ها از عراق رخ خواهد داد، هشدار می دهد!

مسعود رجوی و افکار شوم خونخواری از جان بیگناهان وگروگانهای اسیر در اشرف 15 آبان 1390

مسعود رجوی و افکار شوم خونخواری از جان بیگناهان وگروگانهای اسیر در اشرف

کانون ایران قلم بار دیگر نگرانی خود را از تصمیمات فرماندهی این جریان ضد ملی در عراق و پاریس که بدست مسعود رجوی و مریم قجر اجرا میگردد اعلام میدارد و تأکید میکند که این تصمیمات بوضوح مبین خونریزی های بیشتر و بهره برداری از خون های به ناحق ریخته شده قربانیانی است که در کسوت خود سوزی یا عملیات انتحاری در قرارگاه اشرف باردیگر اعمال خواهد شد و تصمیم آن به نظر میرسد پیشاپیش توسط فرماندهی جنایت کار این جریان گرفته شده است.

شمارش معکوس آزادی یا کشتاری مجدد؟ 14 آبان 1390

شمارش معکوس آزادی یا کشتاری مجدد؟

جدیدا در اشرف شعاری را به اجبار به دهان اسرا انداخته اند”بیا بیا” این شعار از همان دجال بازیهای رجوی است که دوباره دولت عراق را تحریک کند تا بتواند افراد را به کشتن بدهد تا شاید چند روزی بیشتر زنده بماند. اگر عراق طبق گفته خود عمل کند یعنی زمان نهایی باشد شروع 2012 و سران فرقه هم از موضع خود کوتاه نیایند، در این میان چه خواهد شد؟ آیا جز اسیران بیگناه کسی در این میان ضرر خواهد کرد؟

وقایع اخیر و سازمان مجاهدین 14 آبان 1390

وقایع اخیر و سازمان مجاهدین

روز 9 آبان وزیر خارجه ایران در یک دیدار رسمی ودر دیدار با نخست وزیر و وزیرخارجه کشور عراق متفقا بر اخراج گروه تروریستی مجاهدین خلق تاکید کردند. ضمن اینکه چند روز پیش آقای نوری المالکی از انتقال قطعی ساکنین اشرف درپایان مهلت داده شده به پایگاه اکو در مرز اردن خبر داده بود.

از ادعاهای واهی و دمکراسی طلبانه مریم رجوی تا مصادیق سرکوب 14 آبان 1390

از ادعاهای واهی و دمکراسی طلبانه مریم رجوی تا مصادیق سرکوب

. آیا خودسوزی نفرات اعضا در اشرف چه در زمان صدام حسین و چه بعد از آن بخاطر اعمال سرکوب علیه آنان و ضرب و جرح آنان امری توحیدی است؟ آیا اطلاعات مردم میهن تان ایران را به اجنبی و کشور عراق به ازای دریافت وجه فروختن امری سیاسی است و درعرف مبارزات در سایر مناطق تحت ستم جهان هم مبارزین چنین کاری می کنند؟. آیا جرات آن را دارید در همان شبکه ماهواره ای مربوط به مجاهدین میزگرد آزاد گذاشته و فقط و فقط به ازای 20 دقیقه دفاع شما از حیثیت سازمان فقط 10 دقیقه از نفرات جدا شده مودبانه حرفهای خودشان را بزنند؟

مجاهدین برای یک ماجراجوئی جدید و بکشتن دادن ساکنین اشرف آماده می شود؟ 12 آبان 1390

مجاهدین برای یک ماجراجوئی جدید و بکشتن دادن ساکنین اشرف آماده می شود؟

این فرقه بارها در مقابل خواست های قانونی دولت عراق مبنی بر تخلیه بخشی از خاک عراق بنام اشرف که مجاهدین از زمان صدام به اشغال خود در آورده اند مقاومت نموده و دست به ماجراجوئی زده و هر بار تعدادی از ساکنین اشرف را به دام مرگ فرستاه و با جنجال و عوامفریبی و انداختن تقصیر به گردن دولت عراق چند مدتی برای خود وقت خریده و هر بار خروج از عراق و ترک کمپ اشرف را به عقب انداخته است.

در فرقه رجوی گریه ممنوع است! 12 آبان 1390

در فرقه رجوی گریه ممنوع است!

سالها در اشرف یاد گرفته بودیم که گریه کردن یک ترفند و ردگم کنی است و نشان از تناقضات عظیم درونی دارد و نباید گریه کرد! اما با تعجب زیاد در صحنه های نمایشی تشییع 35 قربانی اخیر که رجوی گرفت، دیدیم خیلی از بچه های اشرف دستمال بدست گریه می کنند!! که البته این رنگ عوض کردنها از آقای مسعود رجوی تازگی ندارد

blank
blank
blank