اعتصاب غذای اجباری، ترفندی نو برای حفظ تشکیلات رجوی
هواداران سازمان که در امریکا و اروپا هم اکنون تبلیغات می کنند و شعار آزادی گروگانها (۷ نفر) را سر می دهند، آیا ۳۰۰۰ نفر ساکنین کمپ لیبرتی که گروگان تشکیلات رجوی هستند را نادیده می گیرند آیا نباید آنها نیز آزاد شوند؟ چند نفر باید قربانی شوند تا رهبری مجاهدین راضی شود و اجازه خروج نفرات را از کمپ لیبرتی به خارج از عراق بدهد؟ آیا ۳۰۰۰ نفر اعضای سازمان در کمپ انسان نیستند و گروگان به شمار نمی روند؟
حمایت سیاستمداران آمریکایی از مجاهدین جنجال ساز شد
جان گلسر در ادامه می افزاید اگر پال می خواست قانون بطور مساوی برای همه اعمال شود چرا تاکنون نشنیده ایم به خاطر حمایت از مجاهدین علی رغم ممنوعیت های قاونی، یکی از مقام های دولت بوش و یا اوباما را متهم کرده باشد. پس این یک ظاهرسازی سیاسی است. واقعیت این است که بودن در قوه مجریه و یا کنگره امریکا به معنای یک کارت برنده برای فرار از هرگونه اتهام و زندان است.
مجاهدین خلق – حمله تروریستی به مرزبانان ایران
امروز فرقه رجوی در شرایطی است که توان اقدامات مستقیم تروریستی را دارا نمی باشد اما به دلیل طینت وطنفروشانه و خیانتبار خود، اطلاعات مورد نیاز اربابان عربستانی و اسرائیلی را می تواند تأمین کند و به آنان مشاوره بدهد. با کمک این مشاوره ها و نقل و انتقال اطلاعات است که نیروهای تروریستی القاعده زیر نظر عربستان به مرزهای ما حمله می کنند و هموطنان عزیز حافظ کشور را به شهادت می رسانند.
بار کج به منزل نمیرسد!
مواضع رجوی و نتانیاهو عینا مثل هم است و پنداری در اینکه چطور موضعگیری کنند با هم مشورت میکنند اما اینکه رجوی که اسم خود را مجاهد خلق میگذارد تا کجا در رذالت و فرو مایگی فرو رفته است حقیقتا جای تعجب دارد! اینکه نتانیاهو هر اقدامی علیه ایران کند قابل فهم است.
فرقه رجوی و سیاست فشار و تهدید در آلبانی
اعضای جدا شده که از آزار و اذیت عوامل فرقه رجوی به ستوه آمده اند تاکنون چندین بار با مقامات دولتی برای خروج ازاین کمپ تماسهایی داشته اند ولی آنان به بهانه مسائل حفاظتی به اعضای جداشده پیشنهاد کرده اند که درصورت تمایل برای خروج از کمپ می توانند آپارتمان اجاره کنند که به دلیل گرانی اجاره بهای ساختمان آنها قادربه این کارنیستند. خانواده ها با اطلاع از وضعیت عزیزانشان درتلاش هستند تا به هرنحوی آنها را از دسترس عوامل فرقه رجوی خارج سازند.
کشتی هسته ای رجوی به گل نشست
روزپنجشنبه هفته گذشته مهدی ابریشمچی یکی از سرکردگان فرقه رجوی دریک کنفرانس مطبوعاتی برای خوش رقصی در نزد محافل صهیونیستی و تلاش برای به شکست کشاندن مذاکرات ژنو چنین ادعای دروغی را بیان کرده بود.ادعایی که همچون تف سربالا بدلیل اینکه از سوی هیچ یک ازمحافل سیاسی از جمله کارشناس هسته ای جدی گرفته نشد به صورت خودشان نشست.
رسوایی دیگر برای مجاهدین
وب سایت”بازفید” «BuzzFeed فاش ساخت که مجاهدین خلق قرارداد خود با روزنامه واشنگتن پست برای تلبغ این فرقه تحت نام یک انجمن پوششی را به اشتباه به دفتر نایاک (شورای ایرانیان آمریکائی تبار) مستقر در واشنگتن دی سی،ایمیل کرده است. در حقیقت مجاهدین خلق، با امضای این قرارداد و اشتباه در ارسال آن به آدرس نایاک که اتفاقا از مخالفان این فرقه است هویت خود را به عنوان گروهی که فعالیت های «انجمن ملی اساتید دانشگاهی ایرانی» را کنترل و مدیریت می کند، برملا کرد
شبکه جاسوسی مجاهدین و اسرائیل
مسلماً علی منصوری تنها عامل موساد-مجاهدین نیست که در این سال ها شناخته شده است. چنانچه پس ازحادثه ی ترور مصطفی احمدی روشن، مدیر سایت هسته ای نطنز،منابع موثق در دولت اسرائیل به روزنامه نگار سرشناس ریچارد سیلوراستاین گفتند” ترور دانشمندان هسته ای ایران عملیات مشترک موساد – مجاهدین خلق” بوده است.
وداعی دیگر در اوج حسرت یک دیدار
خانم ربیعی همانند دهها خانواده دیگر از سال 65 تا هنگامی که چشم از جهان فروبست توسط سران فرقه رجوی از شنیدن حتی یکبار صدای فرزندانش محروم شده بود. وی کینه زیادی از رجوی به دل داشت. و در ملاقاتی که درمنزل مسکونی ایشان با اعضای انجمن نجات داشت چنین گفت: من نمی دانم رجوی چه انسانی است که اجازه یک بار تلفن زدن به بچه های ما را نمی دهد؟ دین ندارد؟ آخرت نمی شناسد؟ ازآق مادران نمی ترسد؟
هشدار فرماندهان در لیبرتی و نشست مریم رجوی
مریم رجوی نشست هائی به صورت ویدئو کنفرانس با ساکنان لیبرتی گذاشت تا قدری از بحران بوجود آمده بکاهد و مقداری به نیروهای سرخورده روحیه و امید بدهد. مریم رجوی مانند گذشته و به رسم همه رهبران فرقه ای با فرار به جلو مدعی شد که بسته شدن خونین اشرف یک پیروزی برای فرقه رجوی بود و دستاوردهای زیادی کسب شد که ارزش آنهمه”شهید!” را داشت.
مسئول کیست؟
بعد از وقایع اشرف و به کشتن دادن ۵۲تن انسان های بخت برگشته و بیدفاع که حتی توان تصمیم گیری برای نجات جان خویش را نداشتند و اسیر در حصارهای فیزیکی وفکری سازمان بودند حال نوبت به کشتن دادن یک سری دیگر از اعضا با اعتصاب غذا می باشد. جای بسیار نگرانی برای اعضای باقیمانده در کمپ می باشد. سازمانی که هیچگاه و در هیچ دوره ای به فکر جان اعضای خود نبوده است.
ده هزار دلار برای خروج
هزینه ای برای دو و یا یک نویسنده بی طرف و متخصص که طی یک و یا دو مقاله و چند صفحه همه این ها و مابقی نکات تاریک را روشن خواهد کرد و النهایه در جمع بندی راه خروج را نشان خواهد داد. این هزینه ده هزار دلاری، برای کسانی که میلیاردها دلار بابت مبارزه و جنگ کسب درآمد داشتند، بسیار ناچیز است.