پایان اعتصاب غذا: آزادی ۷ گروگان یا باز هم فاجعهای دیگر
باید هر کس از هر موضعی که دارد چه موافق و چه مخالف به فکر حل مسئله اعتصاب غذا کنندگان باشد تا این اعتصاب غذا تبدیل به یک فاجعه در کوتاه مدت و یک سنت پایدار در درازمدت نشود. بسیاری از افراد، تصور میکنند که این اعتصاب غذا برای رجوی صرفاً یک نمایش تبلیغی و صرفاً جلب توجه اذهان عمومی است. درحالیکه مسئله بسیار جدی تر از این حرفهاست. فوت هر کدام از اعتصاب کنندگان فضا را تغییر خواهد داد.
اعتصاب غذای لیبرتی، فرایندی کورکورانه
این رسم و رسوم رجوی است. سالیان است که انسانها را از خود بیخود کرده، تحت شدیدترین شیوه های مغزشویی تشکیلاتی قرار داده، و آنان را به ماشین هایی کوکی تبدیل کرده است. که فکر نمی کنند و فقط عمل می کنند. البته در اعماق درون ذهنشان می فهمند، هجو و تهی گشته اند، ولی قدرت ابراز وجود را ندارند. رجوی قدرت ابراز وجود را در آنها کشته است.
نفرین مادر
شکسته شدن دل مادران پیر اعضای فریب خورده در فرقه رجوی نمود پیدا کرد. مادرانی که با هزار امید و آرزو و تحمل سختی راه خود را به جلوی درب قرارگاه اشرف می رساندند، تا بتوانند دیداری با جگر گوشه هایشان داشته باشند، اما با فحش و ناسزا و سنگ پراکنی روبرو می شدند. این مادران پیر و سالخورده با هزار امید و آرزو فرزندانشان را بزرگ کرده اند تا در دوران پیری عصای دستشان باشند اما از آنها جوابی شنیدند که واقعا دل هر مادری رو به در می آورد
تسلیت به معصومه ربیعی عضو اسیر فرقه رجوی
کم کم که وارد بحث شدم در ادامه گفتند که ماه پیش وی را وارد انقلاب طلاق اجباری کردند و بی آنکه بخواهند حلقه ازدواج خود را به رجوی تحویل دادند ولی عملا نتوانستند که ازاین قضیه عبور کنند و همسرشان را از یاد برده و فراموششان نمایند. به هرحال وی کج دار و مریز وارد کلاس آموزش شد و به یکی از خواهران کلاس سپردم که هوایش را بیشتر داشته باشند. خودم نیزهمزمان مشکل حاد تشکیلاتی ایشان را در نشست تشکیلاتی به ژیلا دیهیم انتقال دادم
چرا پادگان اشرف با خشونت و خونریزی بسته شد؟
در این مدت چندین بار مردم عراق به صورت گسترده پشت حصارهای پادگان اشرف آمدند و با خشم شعار دادند و فریاد زدند و گفتند که باید از این محل برویم و رجوی می گفت اینها تماما مستخدمان وزارت اطلاعات رژیم ایران هستند. خانواده ها آمدند و چند سال پشت حصارها تحصن کردند و فقط میخواستند عزیزانشان را ملاقات کنند و رجوی میگفت که اینها خانواده نیستند بلکه همگی کارمندان وزارت اطلاعات هستند.
واشنگتن هرگونه احتمال تضعیف روابط با بغداد بخاطر مجاهدین را مردود شناخت
سفیر امریکا در بغداد دیروز مجبور به بیرون آمدن شد تا با تنش زدایی و اعلام عمومی و تاکید بر سیاست خارجی دولت این کشور در تقابل با خطوط تبلیغاتی مراکز لابی گری و با فاصله گرفتن از مشکلاتی که نفوذ اسرائیل در کنگره امریکا برای این کشور ایجاد می کند سعی در حفظ منافع کشورش امریکا (و نه اسرائیل و یا تروریستهای آن) در عراق کرده و جلوی صدمات بین المللی بیشتر به منافع امریکا را بگیرد.
پیام خانم حمیرا محمدنژاد در مورد ادامه خط رهبری فرقه رجوی برای اعتصاب غذا
عجیب اینکه طی ۳۰ سال گذشته می بینیم بیشترین لبه تیز سیاستهای رجوی به سمت اعضاء درونی خودش بوده و آنچه در این میان بی ارزش است جان و سلامت روح و روان افرادش می باشد و با مایه گذاشتن از آنها فلش توجه را از روی سیاستهای غلط خود برداشته و از روی موضوع اصلی منحرف کرده است که چه اصراری به ماندن در مهلکه ای به اسم عراق
ایندیپندنت: مجاهدین تحت حمایت مالی و تجهیزاتی موساد هستند
روزنامه انگلیسی ایندیپندنت نوشت که گروه تروریستی مجاهدین پول و سلاح از سوی عناصر موساد دریافت میکنند که نتیجه این حمایت آنها ترور دانشمندان هستهیی ایران بود. این روزنامه به نقل از تحقیقاتی که سال گذشته از سوی شبکه ان.بی.سی. نیوز در آمریکا انجام شده، افزود که عملیات ترور دانشمندان ایرانی که از سوی اعضای گروه تروریستی مجاهدین انجام شده بود، به واسطه سرمایه، آموزش و تجهیزات موساد اسراییل بوده است نه آمریکا.
درماندگی مجاهدین و اتهامهای تازه
در سال 2012، هنگامی که این گروه گفت شواهد دیگری از یک سایت هسته ای جدید در غرب تهران دارد، مقامات امریکایی گفتند که سال ها درباره ی این سایت می دانستند و دلیلی ندارد که هسته ای بودن آن را باور کنند. به نظر می رسد که شورای ملی مقاومت و مجاهدین خلق باید تحرکات خود را افزایش دهند. آنها به سطحی ازناکارآمدی رسیده اند که به سختی ارزش دوباره نویسی مردود نامه های استانداردی که رویترز درباره ی این پرونده دارد را داشته است.
بازی جدید رجوی
دستگاه دیپلماسی ایران در نیویورک ضربه سختی بر پیکر فرقه رجوی زد! شاید شخص رجوی هرگز به روی این موضوع حساب نمیکرد که روزی مقامات ایرانی با امریکایی صحبتی بکنند چه رسد به دیدار و دادن چشم انداز بهبودی روابط دو کشور. خصوصا اینکه رئیس جمهوری امریکا در صحبتهایش در مجمع عمومی به این موضوع تاکید داشت که ما بدنبال تغییر دولت ایران نیستیم! این جمله اوباما حکم آب سردی بروی رجوی خواهد داشت
علت سکوت و سپس فرمان خود کشی از سوی رجوی چیست؟
رجوی در مقطع انتقال گروه ششم اسیران فرقه به کمپ ترانزیت لیبرتی اعلام کرد این شلیک موشک ششم است منتظر شلیک موشک های بعدی ازسوی رهبری باشید. البته این وعده هنوز ابلاغ نشده و موشکی هم که شلیک نشد هیچ، لال مونی رهبری هم به آن اضافه شد این ثابت می کند که رجوی دل خوشی به تحولات مقطعی عراق و منطقه داشت و تنها سرمایه اش هم عملیات های تروریستی امثال طارق الهاشمی بود که به خورد مریدانش میداد. اکنون کار از این وعده ها گذشته و رجوی بود و نبود خودش مطرح است.
وطن فروشی و خیانت به خلق
روزگار روزگار انتقام است و بس شما که در خاک عراق در زمان حکومت صدام از هیچ جنایتی دست بر نداشتید، از کشتار و به زیر تانک کشیدن مردم عراق تا از بین بردن مخالفان در درون تشکیلات خودتان و تا زندانی کردن افراد و تحویل دادن به ابوغریب، پس حالا باید کشته بشوید و زندانی بشوید و قرارگاه و تجهیزات تان هم به غارت برود وهیچ کاری نتوانید بکنید آری این است دست تقدیر روزگار بر شمایان