فرقه رجوی و تور مجانی پاریس
فرقه رجوی هرساله در30 خرداد با تجمع در شهر پاریس سعی میکند خاطره 30خرداد 1360 سرآغاز مبارزه مسلحانه و جنایتکارانه خود را که منجر به کشته شدن و ترور صدها انسان بیگناه در داخل ایران گردید زنده کند. با نزدیک شدن مراسم گردهمایی، اعضا ماموریت می یابند که به میان پناهجویان ایرانی و خارجی رفته و نسبت به جذب آنها با دادن وعده هایی نظیر تور سیاحتی و یا بازدید از بناهای تاریخی اقدام کنند.
قرارگاه اشرف آیینه تمام نما و محک ادعاهای مریم قجر در ویلپنت پاریس
مریم قجر طوری از اقلیت های مذهبی سخن می گوید که گویا فراموش کرده است در اشرف و در تشکیلات فرقه ای اش، قانون وضع کرده بود که در تشکیلات فقط باید به زبان فارسی صحبت شود و چنانچه افرادی با هم به زبان محلی صحبت می کردند مورد برخورد قرار می گرفتند.و به آنها اتهام خرابکاری می بستند. و یا فراموش کرده است که در نشستهایش به کرارت لهجه های اقوام مختلف و به خصوص کردی را به تمسخر می گرفتند.
لوموند: شو مجاهدین خلق به سبک آمریکایی
بی آنکه بخواهیم به مشارکت و حضور ۷۲ درصدی مردم ایران در روز رای گیری اشاره ای بکنیم، همین انتخابات به راحتی خلاف تحلیل های اپوزیسیون رژیم ایران که معتقد است” رژیم تهران در آستانه سقوط قرار دارد” را نشان میدهد.شگفتی آفرینی روحانی به قدری” اثر بد” بر روی مجاهدین دارد زیرا مجاهدین خلق تازه و به تدریج بهره برداری ها از حذف نام این سازمان در سپتامبر ۲۰۱۲ از فهرست سازمان های تروریستی در آمریکا را آغاز کرده بودند. به نظر می رسد که پول در این میان به شدت در جریان است
حضور باب فیلنر شهردار سن دیگو در جشن مجاهدین برای وی دردسر ساز شد
فیلنر همچنین با انتقاداتی در خصوص عملکردش در دریافت اعانه های مشکوک به شهر سن دیگو مواجه است. فیلنر پیشتر نیز با هزینه گروه های وابسته به شورای ملی مقاومت سفرهایی داشته است. وی در ژوئن ۲۰۱۱ به عنوان یکی از اعضای کنگره آمریکا به پاریس سفر کرده بود. مدارک دولت فدرال نشان می دهد که در ژوئن ۲۰۰۷ نیز سفر مشابهی داشته است.
زندانبان آلبانی، فرزانه میدان شاهی را بهتر بشناسید
در ۱۹ فرودین سال ۱۳۹۰ در حمله دوم نیروهای عراقی، فرزانه میدانشاهی که مسئول اف ام ۱۵ بود جزو پر تلفات ترین اف ام ها بود تعداد کشته ها و مجروحین اف ام وی به حدی بود که همه نفرات باقی مانده در اف ام۱۵ عزیزی و دوستی را یا از دست داده بودند یا مشغول پرستاری یا مداوای جراحات وی بودند در یک کلمه همگی دچارشوک بودند. از آن جمله بهروز ثابت را بایستی نام برد که بسیار مظلومانه جان خود را از دست داد
رجوی مات و مبهوت
رجوی می گفت هر یک نفری که از ما جدا شود یعنی وارد جبهه مقابل می شود و این یعنی تضعیف رجوی؛ چون او همواره خودش را یک طرف و ایران را یک طرف طیف می بیند و وسطی وجود ندارد باید گفت آقای مسعود خان اصلا شما قد و قواره این صحبت ها نیستید و خودت را تنها آلترناتیو می خوانید در صورتی که این رویای شماست که انتظارش را می کشید.
نامه ای به مسعود رجوی
تو سالهای درازی است که برای در بند نگاه داشتن ما با وعده های دروغین خود مبنی بر سقوط رژیم ایران دراین سال و در آن سال دراین شش ماه و در آن شش ماه ما را فریب داده. تو با این همه جنایت، روی خون و اجساد این جوانان سواری و برای ادامه هوسرانی های خودت ما را در بیابان گرم و سوزان عراق سرگردان و اسیر نموده ای.
محصول عدم صداقت رجوی
محصول عدم صداقت با ملت ایران، با نیروها و مریدان خودت، خود و فرقه ات را در یک سرفصل در کنار دشمن قدار یعنی صدام قرار داد و در ماکزیمم سطح به کشتن ایرانیان مجبور کرد و اکنون هم همان عدم صداقت لاجرم و اجتناب ناپذیر تو را به سگ زنجیری امپریالیزم تبدیل کرده و حتی برای حفظ این زندگی سگی در درگاه امریکا، اسرائیل وعربستانی ها خود کشی می کنید.
استخر شنای رجوی با یونیفرم نظامی
وارد محوطه استخر که شدم لباس شنای تایید شده شورای رهبری همان یونیفرمی بود که تنمان بود و لاغیر. لب به اعتراض گشودم این که نمیشود!!؟ شنا با لباس فرم زمخت که نمیشود!!توی زمین فوتبال مجبوریم با یونیفرم نظامی بازی کنیم تا خانم های شورای رهبری نکند که با دیدن صحنه های……. دچار لحظه جیم شوند اینجا که شورای رهبری نیست که باید با یونیفرم نظامی شنا کرد!!؟
هفتم تیرماه، بنی صدر و فرقه مجاهدین خلق (مسعود رجوی)
انفجار حزب جمهوری اسلامی و بدنبال آن انفجار مقر نخست وزیری و کشته شدن رئیس جمهور و نخست وزیر وقت، آغاز راهی بی سرانجام و خونین بود که نتیجه آنرا می توان بعد از سی و دوسال مشاهده کرد: دهها هزار کشته از دو طرف که می توانستند نقش کلیدی در پیشرفت و تعالی ایران داشته باشند، به خطر افتادن موقعیت کشور در آن شرایط بحرانی، دور شدن کشور از مسیر رسیدن به دمکراسی، اسیر شدن هزاران نفر از اعضای فرقه در میان آتش اشرف و لیبرتی و انتظار کشیدن آنان برای مرگ
مجاهدین خلق (فرقه رجوی) و بحران بی اعتباری
بررسی تحولات سی و دو سال گذشته نشان میدهد مجاهدین بیمارگونه تنها در پی کسب قدرت سیاسی در ایران بودند. طی این مدت مجاهدین تلاش کردند نشان دهند که شرایط دو قطبی بر جامعه ایران حکم فرماست و گروههای اجتماعی از سیستم سیاسی حاکم جدا شده و در مقابل آن ایستاده اند. به عبارت دیگر می خواستند بگویند جامعه ایران با نوعی دوآلیسم (ثنویت) قدرت مواجه شده و تضاد بین سیستم سیاسی حاکم و توده های اجتماعی به تعارض بی بازگشت رسیده است.
مریم رجوی؛ عروسک کوکی مسعود
دیدار با چند زن خارجی و مهمانی دادنها و کادو دادن به آنها دردی را حل نخواهد کرد.جالب اینکه نفرات سازمان با خواهش و تمنا می رفتند در کشور های اروپائی از فلان شخصیت حزبی که در اروپا از این افراد بسیار هست می خواستند تا با مریم رجوی دیدار کند و در رسانه های مربوط به سازمان اعلام کنند که خانم مریم رجوی به دعوت حزب فلان با آنها دیدار و گفتگو کرد که این ملاقات ها نه جنبه رسمی داشت و نه اعتباری و داخل مناسبات هم همه دلشان خوش بود که خواهر مریم سکان دار مبارزه سیاسی می باشد