بازتاب بازدید دیپلمات های مقیم عراق از کمپ لیبرتی
اگر مجاهدین تا دیروز و با فریبکاری تمام دنبال تحمیل مواد شش گانه و هشت گانه و دهگانه و گذاشتن شرط و شروط به سازمان ملل متحد برای انتقال باقی مانده ساکنان از اشرف به لیبرتی بود حال باید در اوج استیصال و درماندگی تمام دنبال راهی برای به رسمیت شناخته شدن لیبرتی بعنوان یک کمپ پناهندگی با هدف تقویت بیشتر حصارهای تشکیلاتی در فراموش خانه ای بنام لیبرتی باشد. البته با احتساب اینکه هنوز هیچ چشم اندازی برای پذیرش اعضای مجاهدین بعنوان پناهنده در کشورهای ثالث نیز وجود ندارد.
سه خبر اساسی هفته در رابطه با مجاهدین خلق (فرقه رجوی)
در این هفته شاهد سه اتفاق اساسی در رابطه با سازمان مجاهدین بودیم که هر کدام به نوبه خود خوشحال کننده بودند. ابتدا خبر تعطیلی اردوگاه بهره کشی اشرف بود، همان اردوگاهی که در آن سالیان سال از کسانی که پاکبازانه با هدف آزادی پا در آن نهاده بودند توسط عده ای قدرت طلب و فرد پرست تا نهایت استثمار شدند، دارو ندار خود را که همانا عمر و جوانی می باشد به پای کسی به هدر دادند که برای رسیدن به قدرت و حکومت حاضر بود تمامی افراد خود را از دم تیغ بگذراند
ورود به دوران فروپاشی و اضمحلال نهایی فرقه سرگردان مجاهدین خلق
ابعاد شکست و بحرانی که بعد از تخلیه پادگان اشرف بر سر رجوی و همراهانش آوار شده است قطعاً به بررسی طولانی مدت احتیاج داشته وابعاد آن غیر قابل وصف و غیر قابل تصور است، سازمانی که همه چیز را از دست داده است و سرافکنده تاریخ ایران زمین باقیمانده، درست در زمانی که نیم قرن پیش در ایران متولد شده بود میرود که در خاک عراق به گور تاریخی اش سپرده شود.
شکلات خروج از لیست تروریستی!
بر طبق اظهار رضایت و روشن شدن چراغ سبز امریکا و خبر رسانی آن توسط مامور ویژه آقای کندی و نشان دادن بسته شکلات از طرف خانم کلینتون به مریم رجوی به هر حال اشرف تخلیه شد. مریم رجوی که نمی توانست پیشاپیش خوشحالی خود را کتمان کند حاضر به بازی شد و کارت خروج از اشرف را توسط جابجا کردن قربانیان خود بازی کرد تا نشان دهد که هر گونه بخواهد می تواند با این کارت انسانی بازی کند.
“حقوق بشر” نا مانوس با فرقه رجوی
سران جنایتکار فرقه رجوی علاوه بر جنایات فوق که گوشه ای از ان می باشد، با دزدیدن فرزندان این مرز و بوم و دور کردن آنها از پدران و مادران پیرشان چه جنایتهای هولناکی را که سبب شده اند که می توان به نمونه های بسیاری از آن در داخل پادگان نظامی اشرف در مدت 30 سال اشاره کرد و عواقب و نتیجه های آن را نیز به راحتی می توان در میان زندانیان آن مشاهده کرد که از نمونه های آن می توان به داشتن انواع و اقسام ناراحتی های اعصاب و امراض ناعلاج در میان بسیاری از زندانیان رها یافته اشاره کرد.
خروج مجاهدین خلق از لیست تروریستی آمریکا، شکست یا پیروزی؟
خروج از لیست تروریستی،اعطای پناهندگی غرب و روند تبدیل یک گروه شبه نظامی و مسلح در کنار مرز ایران که ترانه های خود را با صدای تفنگ و شلیک تانک می سرود و ۳۰ سال ادعای سرنگونی داشت، به گروهی که بدون سلاح و انبوهی مشکلات همه جانبه به جامعه ای دور از ایران سرازیر می شود،پیروزی نیست بلکه تقدیر تاریخی و سرانجام دفع یک ایده آنارشیستی،توتالیتری و سکت از زندگی اجتماعی است.
شکست مجاهدین در مقاومت بیهوده
در روزهای گذشته شاهد نقل و انتقال آخرین گروه از مجاهدین در شرایطی به کمپ موقت ترانزیت بودیم که سرکرده خائن و جنایتکار فرقه تروریستی و ضد بشری باند رجوی بارها و بارها قسم خورده و پیغام داده بود که ما حتی یک قدم از خاک اشرف عقب نشینی نمی کنیم و ان را به هیچ وجه به دولت عراق تحویل نخواهیم داد، ولی روزی رسید که وعده الهی تحقق پیدا کرد و دعاها و درخواستهای خانواده ها در پیشگاه خداوند بلند مرتبه به بار نشست
موش تو سوراخ نمی رفت جارو به دمش می بست
به هرحال باید به تو یاد آوری کرد (رجوی) که نه ایران و نه عراق ونه هیچ جای دیگر پذیرای تو و فرقه تروریستی ایت نیست وهیچ نقطه ای ازاین کره خاکی حاضرنیست که خاکش را به قدمهای تو نجس کند.تنها جایی که برای تو مناسب است واصلا جایگاه واقعی وحقیقی ات آنجاست،زباله دان است. زیرا که تاریخ وتجربه ثابت کرده است هرجریان ویا حکومتی که معتقد به خشونت وکینه ورزی وآدم کشی باشد درنهایت محکوم به فناست.
آخرین میخ بر تابوت استراتژی فرقه رجوی در قلعه اشرف
از نگاه کانون ایران قلم تاریخ منتظر خواهد ماند رجوی گام به گام زهر نابودی و متلاشی شدن را سر میکشد. از خلع سلاح تا ترک پادگان اشرف یک دهه به درازا کشید و مطمئناً از ترک پادگان اشرف تا ترک کل خاک عراق یک دهه به درازا نخواهد کشید و روزگار بر سران این جریان خائنانه و تروریستی بسا از گذشته تاریک و تاریک تر خواهد بود.
اشرف سقوط کرد!
همگان می دانند که اشرف و رهبران اشرفیان، بر پایه ای از خروارها دروغ و جهل و جنون و خیانت حکومت رانده و آنچنان مظلوم نمایی و سپیدسازی خود و سیاه نمایی دیگران را به پیش می بردند که اذهان ساده لوح باور می کردند که آنان هنوز مشروعیت دارند. اما همه تبلیغات کذب و دروغهای رهبران اشرف را قربانیان و شکنجه شدگان و فراریان، به بیرون درز داده و با پرداخت هزینه هایی چون عمر و جوانی و خانواده شان، در اختیار افکار عمومی قرار دادند و بدین سبب هر گونه مشروعیت رهبران اشرف را برای ویرانی درون و بیرون اشرف، زیر سئوال بردند.
تخلیه کامل اسارتگاه اشرف و فرار جداشدگان اخیر مبارک باد
بالاخره بعد از ربع قرن دروغ و استراتژی فریب رجوی و تشکیلاتش روز یکشنبه برابر با 26 شهریور و 16 سپتامبر دکان رجوی در اشرف پس از 9 ماه تعلل و مانع تراشی تخلیه شد. عجیب است که بعد از بسته شدن این دکان همچنان در تبلیغات این سازمان از کلماتی نظیر اشرف نشان و اشرفی ها یاد می شود. و دستگاه تبلیغاتی این سازمان همچنان واپسگراست و نتوانسته با واقعیتها خودش را منطبق کند.
اشتباه محاسبه رجویها کجاست؟
رجویها که خود را همیشه یک سر وگردن بالاتر و جلوتر ازدیگران میپندارند یک اشتباه محاسبه بزرگ دارند.البته هنوز ازخاطره ها نرفته که رجوی درشرایط فعلی وضعیت پادگان اشرف و لیبرتی و اوضاع پتال و بهم ریخته تشکیلاتی ومناسباتی فرقه، طی نشستهای طولانی و خسته کننده،بازهم دست به شیادی بزرگ دیگری زده و مثل همیشه شکستها و به سنگ خوردنهای خطی واستراتژیکی اش را پیروزی و فتح المبین می نامد.