گام مثبت پناهندگی ساکنان اشرف
بنا به نقل سازمان ملل و دیپلماتهای غربی در روز یکشنبه، در 31 دسامبر بیش از سه هزار نفر از معارضان جمهوری اسلامی مقیم اردوگاه اشرف عراق که از سوی دولت این کشور تهدید به اخراج شده بودند، از سازمان ملل درخواست پناهندگی کرده اند، حرکتی که می تواند به رفع یکی از آزاردهنده ترین مشکلات کشور عراق از زمان دیکتاتوری صدام حسین منجر شود. کمیساریای عالی پناهندگی سازمان ملل اعلام کرده است که به زودی به 3200 مورد درخواست پناهندگی رسیده از شبه نظامیان مجاهدین خلق ساکن در اردوگاه اشرف، واقع در شمال عراق، رسیدگی می کند.
فراخوان برای گسترش اعتراضات سراسری و بین المللی علیه مجاهدین خلق
رجوی در پیام خود از فاز جدید اقدامات سازمان از اول مهر خبر داد. براساس تجارب اعضای جداشده، بنظر می رسد این پیام بیشتر مربوط به قرارگاه اشرف و نفرات اسارتگاه بابت آماده سازی و آموزشهای فضا سازی جهت هرگونه درگیری های بعدی و احتمالا کشته سازی باشد. خانواده های مراجعه کننده اخیر تبریزی طی مشاهدات خود اظهار می کنند در بین نگهبانان مجاهدین اعضای دشنام گو و بی ادب و بی پرنسیب نیز قرارداده شده تا این دفعه خانواده ها یعنی مردان و زنان پیر و بچه ها را بنحوی از قرارگاه دور ساخته
رسوایی تکراری مجاهدین در حاشیه برگزاری مجمع سالانه و جهانی حقوق بشر
چماقداراران اندک ودارودسته رجوی که فقط مدام فحش و بد و بیراه برزبان رانده و سعی در کتک کاری جداشدگان داشتند، سعی می نمودند از تمامی نفرات جداشده فیلم تهیه نموده تا در عملیات بعدی برای مجازات و یا ترورشان مطابق رهنمود چندین سال گذشته رهبر فراری مجاهدین، مسعود رجوی و یا خطاب قراردادن مریم قجر در چند روز گذشته بانام مزدوران بارزانی و مالکی و رژیم ایران، مورد بهره برداری قراردهند. ولی این موضوع بخوبی برای اصحاب رسانه اروپایی نشان داد که سازمان مجاهدین تحمل حرفها و نظرهای اعضای سابقش را برای حداقل هم ندارد
وظایف ما در قبال گروه تروریستی مجاهدین خلق
مجاهدین در سال 1360 ودر تهران و بعضی شهرها همانند طالبان، که به کمر دختر بچه ها و پسر بچه های 10 ساله در افغانستان مواد انفجاری بسته و به آنان می گوید با فشار این دگمه شما با اسب وارد بهشت می شوید!!!، نارنجک به دست بچه های دانش آموز سال اول و دوم نظری می داد تا مامورین ایران را بکشند. مگر عینا با همین روشها در شهریور سال 1360 ودر تبریز، سازمان بدست فریب خورده ای بنام مجید نیکو نماینده رهبری را با ترفند نزدیک شدن به ایشان به شهادت نرساندند، پس تروریست تروریست است و خوب و بد ندارد
فرقه رجوی و فریب نیروها برای خود نمایی
مریم از سحرگاه تا شامگاه توسط مریدان خود به نیروها القا می کنند که رفتن به این کشور وآن کشور برای این گروه یک پیروزی است و توانستیم بعد از 8 سال مجدداً از لیست سیاه در آییم ولی باز هم نشد و به همین خاطر می توانم بگویم که تبلیغات فرقه و رهبران فرقه برای حفظ نیرو که به هیچ امکانات رسانه ای در آن کمپ دسترسی ندارند یک مدت کوتاه می باشد که بتواند جلو ریزش و فرار نیروها را با وعده های تازه بگیرد ولی در ماه های آینده که در پیش روی ماست خروج دست جمعی نیروهای اسیر شده در فرقه مجاهدین را شاهد خواهیم بود
محکومیت حمله به منتقدان تشکیلات رجوی در ژنو
باز هم مانند گذشته تشکیلات بی آبرو و درمانده رجوی در ژنو دست به کار احمقانه و برخواسته از ماهیت خشونت و ترور و دیکتاتوری تشکیلات دست زد آنهم در قلب کشور پناهندگان حقوق بشر متأسفانه من نتوانستم در این گردهمائی شرکت کنم و جائی بسی شرم برای این گروه دارد که حتی حاضر نیست صدای منتقدان خود را بشنود و در حسرت این است که کاش آنها را هم به گونه ای سر به نیست می کرد وگرنه چگونه اینها در یک کشور آزاد و اروپائی همچون سوئیس دست به چنین کاری می زنند.
چرا باید از طرح دولت عراق برای بستن اردوگاه اشرف حمایت کرد؟
این فرقه در داخل دیوارهای زندان اشرف، چنان فضای رعب و وحشتی ایجاد کرده اند که افراد شجاعت زیادی به خرج میدهند تا بتوانند از آنجا فرار بکنند، برای همین بایستی این زندان درهم بشکند و افراد بتوانند آزادانه و بطور فردی به مسائل فکر بکنند و تصمیم بگیرند. برای همین، بایستی از کمیساریای عالی پناهندگی برای مصاحبه فردی و به دور از زندان اشرف، حمایت کرد تا اسیران زندان اشرف بتوانند احساس امنیت بکنند
سرکردگان مجاهدین به دنبال خرید زمان هستند
واقعیت داستان اینست که مجاهدین فقط درحال خریدن زمان هستند و با تاکتیک همیشگی از این ستون تا آن ستون واز این تاریخ تا آن تاریخ روزگار میگذرانند و نیروهای خود را سرگرم میکنند! مجاهدبن قصد دارند اگر هم قرار باشد مجددا مصاحبه ای انجام شود تحت شرایطی که آنها میخواهند انجام شود. یعنی اینکه مصاحبه در قرارگاه اشرف و تحت نظارت آنها و در یک فرصت زمانی نا محدود این مصاحبه ها انجام شود و به مانند مراحل قبلی تمامی نیروها صحبت های دیکته شده توسط مسئولین سازمان را به مصاحبه کننده تحویل دهند!
اثبات شکست فرقه رجوی با حمله علیه فعالین حقوق بشر و جداشده ها در ژنو
سال 2011 رو به پاپان می رود و به همراه آن ضرب العجل دولت عراق جهت انحلال و برچیدن اسارتگاه اشرف درحال سپری شدن است. در همهمه فروپاشی کاخ پوشالی و خیالی فرقه رجوی و در میان این همه بدبختی هایی که از زمین وآسمان به دلیل سیاست های غلط و عدم تطبیق پذیری مسعود و مریم رجوی با واقعیت های سیاسی، اجتماعی، بر سر آنها فرو می ریزد ولی مسعود و مریم رجوی باز هم بجای حل مسائل و مشکلات و درد بی درمان خودشان، به دنبال جداشده ها و منتقدین خود راه افتاده و به پاچه گیری آنها مشغول می باشند
اشرف شیشه عمر رجوی ها یا جمهوری اسلامی ایران
از این شیاد پلید باید پرسید تا چند روز قبل که تو و همسر در سوراخ موش مانده ات مدعی پیروزی بودید مگر این قسمت از بیانیه را ندیده بودید؟ یا آنکه با شیادی و فقط برای خوراک داخلی در اشرف می خواستید آنرا وارونه جلوه دهید؟وی بار دیگر مجبور به اعتراف می شود که بخش اعظمی از دولت عراق از جناح های مختلف که میلیون ها تن از ملت عراق را نمایندگی می کنند به شدت مخالف حضور این فرقه در عراق هستند و به این ترتیب دروغ بودن تمامی دعاوی قبلی خود مبنی بر حمایت های میلیونی شیعیان و مردم عراقی از فرقه را بر ملا نمود.
نقدی بر پیام ۲۶ شهریور مسعود رجوی
بنظر میرسد سازمان در یک سراشیبی نزول و ازهم پاشیدگی تشکیلات سعی دارد با تمام دغلکاری ها اعضای خود را در بستری از ناآگاهی ها در خصوص مسائلی ساده همچون پناهجو شدن بفریبد. ولی شاید فرقه درمقابل اجتماع بیرون از اشرف جرات چنین اظهارنظرهایی نداشته باشد. که بگوید مشکلات ما تمام شد و کیفا و کیفا عراقی ها جرات نه گفتن به شما را بعد از این نخواهند داشت.
رجوی پناهندگی را قبول کرد
در پیام ویدیویی 26 شهریورسال جاری مسعود رجوی به ساکنان کمپ اشرف وی که پیروزیهای پی در پی مریم و خود را به رخ زندانیها و زندانبانان می کشید و مبارک باد می گفت واضافه می کرد که تلاش این 8 سال است که نتیجه داده و دروغ می گفت که همه ما در تلاش هستیم شما را به عنوان پناهنده سیاسی وآن هم به عنوان یک سازمان قبول کنند و پناهندگی بدهند.