رابطه راه حل دمکراتیک مریم عضدانلو با مسلح شدن دوباره مجاهدین
نیابتی هر چند در لفافه اما اذعان می دارد که سیاست تغییر با گزینه نظامی در ایران توسط آمریکا و اسرائیل در نهایت با اتکا به عنصر داخلی یعنی سازمان مجاهدین صورت تحقق به خود خواهد گرفت. این رویکرد باز به تأکید نیابتی که از طریق گفتمان ویژه یا همان تغییر لحن آمریکا نسبت به مجاهدین و اجماع آمریکا و اسرائیل در گذاشتن تمام تخم مرغ های شان در سبد سازمان یا به تعبیری عنصر داخلی محقق خواهد شد.
برگزیده ای از کتاب فرقه ها در میان ما – قسمت بیست و سوم
… زمانی که یک فرد با نفوذ روانی و گروهی که توسط فرقهای القا میگردد، جذب شود، فرد یاد شده پنج موردی که من در زیر میآورم، تجربه مینماید: فریب دادن: این کار در طول مرحله جذب و در طول مدت عضویت ادامه دارد. تضعیف جسمی: به دلیل ساعتها کار متوالی و میزان بالای تعهد کاری، فشار روانی و محدودیتهای داخلی و عدم تطابق جسم با همه اینها به وجود میآید.
یأس و اختلاف عمیق در شورای رجوی
نشست میان دوره ای شورا به ریاست مریم رجوی در روزهای 24 و 25 دیماه گذشته برگزار شد.اما خبر آن با 5 روز تاخیر روی سایت های مجاهدین قرار گرفت.اخبار منتشره در حواشی این جلسه حکایت از شرکت بی رغبت اعضای غیر مجاهد آن را دارد. بسیاری از اعضای شورای رجوی بر این عقیده بودند که این نشست ها بی نتیجه، تکراری و خسته کننده است. یاس و سرخوردگی اعضای قدیمی شورا در برابر تحولات ایران و بی نتیجه بودن تداوم کار با مجاهدین عمده وقت این جلسه را پر کرده بود.
فرقه رجوی و استراتژی تیر کمان
دیدن فیلم جدیدی از اسارتگاه اشرف از یک مرد در حال پرتاب کردن سنگ به طرف هموطنش بود توجه مرا به خود جلب کرد. همان مرد و مردانیکه بخاطر ازادی و دمکراسی به دنبال اقای رجوی به راه افتادند و بدون انکه بدانند چه سرنوشت غم انگیزی انها را دنبال میکند. عمر خودشان را در کنار ایدئولوژی اقای رجوی فدا کردند و نتیجه کار این شد که اقا با خانمش فرار را بر قرار ترجیح داد و به فرانسه گریختند و بازماندگان را با مشتی سنگ در بیابانهای دور افتاده در کشور عراق با استراتژی جدید سنگ پرانی رها کردند.
فرو پاشی، در سرنوشت فرقه رجوی دیده می شود
این روزها فرقه مافیایی – تروریستی رجوی در شرایطی قرار گرفته که از واکنشهای تهدید امیز و لمپنی مسعود رجوی وادا اطوارهای مریم قجر درمحافل خود ساخته و نوشتن سوزش نامه در سایتهای فرقه تا حرکتهای جنون وار در اسارتگاه اشرف میتوان به راحتی دریوزگی، بن بست و فرو پاشی را در سرنوشت فرقه رجوی دید. ین دریوزگی، بن بست و فروپاشی نتیجه ظلم و خیانتها و جنایتهایی هست که سران فرقه در حق مردم ایران و اعضاء اسیر خود کرده
برگزیده ای از کتاب فرقه ها در میان ما – قسمت بیست و دوم
دلیل ساده دیگری که افراد فرقهها را ترک نمیکنند، این است که آنها میترسند.بسیاری از گروهها جداشدگان را تعقیب میکنند، آنها را تهدید میکنند، تنبیه میکنند، وآنها را بازداشت خانگی میکنند. اگر اعضا سعی نمایند جدا شوند، توسط فرقه بازداشت میشوند؛ اگر آنها این اشتباه را مرتکب شوند که به کسی بگویند که به فکر ترک گروه افتادهاند، از فعالیتهای گروه منع شده، منزوی و سپس تنبیه میشوند.
آه و فغان سران فرقه رجوی از زبان اسیران دربند
بفرمایید این همه عجز و لابه، اظهار درماندگی واستیصال چیست؟ که با آمدن چند نفر از افراد بازگشتی امثال علی مرادی، علی اکرامی، حمید دهدار حسنی و مکی رفیعی اینقدر قافیه را باخته و فلفلی میشوید و تا فیها خلدون از سوزش درون هرانچه لایق خود و رهبرانتان است نشخوار میکنید مگر همین افراد بیش از 15 سال از دوستان شما نبودند که با تمام صداقت عمر خود را در کنار شما گذراندند.مگر همین مزدوران امروز گوهران بی بدیل خواهر مریم نبودند که از قبل آنها افتخار کسب میکردید
قیام جنبش های اسلامی در منطقه و سوزش رجوی ضد دین
سوزش شدید رجویِ ضد دین از رشد جنبش اسلامی است و می خواهد اینگونه وانمود کند که این جنبش ها اسلامی نیستند. این در حالی است که تصاویر مخابره شده توسط خبرگزاری ها از مصر و تونس و موضعگیر ها و نگرانی های دنیای غرب بویژه آمریکا و اسرائیل از روی کار آمدن اسلامگرایان در این کشورها به خوبی نشانگر اسلامی بودن این جنبش هاست.در این پیام رجوی ابله سوزش پایان ناپذیر خود را از پیشرفت های علمی در ایران بخوبی نمایان می کند
کینه شتری رجوی با بی.بی.سی و التماس های وارونه وکالتی
بی.بی.سی تاکنون به جد و تفصیل درباره این اپوزسیون مدعی یعنی سازمان مجاهدین برنامه نداشته و انگار نه انگار که رجوی سه دهه است برای براندازی و سرنگونی دست به هر ناکرده ای زده، و اصلاً او را نه تنها به عنوان تنها اپوزیسیون و آلترناتیو که اصلاً در موضع یکی از چند اپوزیسیون هم به رسمیت نمی شناسد، حالا هر کاری هم در جهت تقویت و اطلاع رسانی سایر جریانات کرده و بکند، به همین دلیل در راستا و اهداف جمهوری اسلامی و بقا آن عمل می کند.
آیا تشکیلات مجاهدین به فرانسه باز می گردد؟
پس از حمله پلیس فرانسه به پایگاه های سازمان مجاهدین در پاریس و اوور، شبکه نیرویی آنان متلاشی شده و همزمان با دستگیری مریم رجوی و تعدادی از سران مجاهدین، افراد زیادی از آنان به سایر کشورهای اروپایی و آسیایی فرار کردند.17 ژوئن 2003 میلادی روز از همگسیختگی تشکیلات مجاهدین در فرانسه بود. اما از سال2010 میلادی پس از رای اتحادیه اروپا و خارج کردن مجاهدین از لیست تروریستی، مریم رجوی دستور تجمع مجدد تشکیلات مجاهدین در اوور و استان والدواز را صادر کرده است.هم اکنون شبکه های مالی و نیرویی سازمان مجاهدین در قالب ها و چهره های جدید به فرانسه بازگشته و مجددا برای فعالیت های تروریستی و ارعاب ایرانیان سازماندهی شده اند.
روزهای سقوط فرقه رجوی
از طرفی فرقه هر چه قدر که به اعضاء اغفال شده خود فشار می آورد از طرف دیگر افرادی همچون علی عبدی(جلیل) و یا احمد جعفری که پی به ماهیت پلید این فرقه آدمکش و تروریستی برده اند و با سعی و تلاش توانسته اند خود را رهانیده و آزاد نمایند و مانند دیگر اسیران که در اولین فرصت خود را به خانواده های متحصن جلوی درب قلعه مخوف و به خصوص خانم عبداللهی که زحمات بسیاری را در طول 11 ماه برای آزادی فرزندان ما از دست خونخواران رجوی می کشد تبریک بگوئیم
ثریا عبداللهی مقاومی سرسخت در برابر مجاهدین!!
جدیدا خانواده ها از دید فرقه تبدیل شده اند به: مزدوران قمه کش!! چندین ماه است که خانواده ها کنار درب پادگان اشرف تحصن کرده اند. برای نمونه کدام خانواده دست به قمه کشی و برای فرزندان اسیرشان چاقو کشیده اند. این اراجیفی که فرقه در رابطه با خانواده ها در سایت فحشاگرش به مقاله می کشد ناشی از چیست. معلوم می شود مادر مقاومی مثل خانم عبداللهی بدجوری به سران فرقه زده.عادت دیرینه فرقه است که هرموقع اساسی به بُرجک آنها می خورد جنون وار شروع می کند به اراجیف گفتن.