تبلیغات بی مورد فرقه رجوی
فرقه رجوی بدنبال حکم دادگاه موضوع را با صد و هشتاد درجه چرخش بگونه ای اعلام کرد که به شنونده و بیننده این اخبار اینطور القاء میشد که گویا دادگاه دستور خروج فرقه از لیست سیاه وزارت خارجه را داده است. حال آنکه اینگونه نبوده است. و داستان همان ارائه شواهد و مدارک به خود فرقه و فرصت دفاع کافی مطابق شرایط آمریکا بوده است. دستگاه دیپلماسی فرقه ولی باز دچار محاسبه اشتباه شد و با عجله و شتابی غیر قابل تصور وارد صحنه شد و از پیروزی صحبت کرد و سران فرقه پشت سرهم بیانیه و اطلاعیه صادر کردند
مجاهدین و خوشرقصی برای بیگانگان
روزگاری سازمان در لیست تروریستی ایالات متحده و اروپا جا گرفت گفتند بیا و کمی برقص و…! اما سازمان آنقدر دارد این کار را ادامه می دهد که اوق همه در آمده! سر مسئله اتمی ایران بقیه کوتاه میآیند سازمان کوتاه نمیآید. سر مسائل تحریم بقیه کوتاه میآیند سازمان نمی آید و کاسه داغ تر از آش شده راستش نمیدانیم اینهمه بی پرنسیبی سازمان برای چسبیدن های مشمئز کننده به این و آن از کجاست؟
تفرقه افکنی جزء ذات پلید فرقه رجوی
در گوشه ایی از مباحث مطرح شده توسط سران شکست خورده سازمان، نیروهای ارتش عراق را ورود سربازان سنی ضعیف و فاقد وجاهت می دانند و حتی به ورود 20 هزار سرباز و افسر با حضور یک فرمانده کرد سنی در ارتش عراق اظهار می کنند و می خواهند با این توضیحات بین شیعه و سنی بطور عملی اختلاف ایجاد نمایند و با اینکار نیز دوباره ارتش عراق را ناتوان در اداره کشور می دانند.
پیام مریم رجوی و همیاری با سیمای دورویی و سانسور
مریم رجوی پیامی هم می دهد کهکشانی از زنان و مردان و جوانان در گلریزان همیاری با سیمای آزادی شرکت کردند در این رابطه کمک های مادی کردند. مردم ایران بیکار نشسته اند که فقط به شما جانیان کمک مادی بکنند! در پیام مریم رجوی آمده است جوانی که بعد از مدتها بیکاری اولین در آمد خود را هدیه می کند و همینطور پناهندگان بخشی از ماهانه خود را تقدیم می کنند و هموطنی که خانه مسکونی خودش را در طبق اخلاص می گذارد. لعنت بر آن پدر و مادرت مریم رجوی که یک روده راست در تمامیتت وجود ندارد همش دروغ پشت سر دروغ.
مجاهدین و جنایات هدایت شده
17 ژوئن 2003، روزی بود که مریم رجوی یکی از رهبران مجاهدین در پاریس دستگیر و روانه ی زندان شد. اما واقعیاتی تلخ در پشت چهره ی مهربان و سیمای خندان این زن فریبکار وجود داشت که همگان را بر جای خود میخکوب کرد و صحنه های تکان دهنده ای در پشت این وقایع تا آزادی مریم رخ داد. مریم رجوی چهره ی محبوب سازمان مجاهدین خلق که لقب رئیس جمهور برگزیده را یدک می کشد، به طرزی ناباورانه جنایاتی حیرت آور برای آزادی خودش انجام می دهد.
رقص رهایی، مسعود رجوی و زنان شورای باصطلاح رهبری فرقه
“رقص رهایی” که خانم سلطانی از آن اسم برده؛ برایم کلمه ای آشناست.مسعود رجوی در نشست سی نفره جمعبندی تیمهای عملیاتی گفت: بدانید که”رقص رهایی” را شهدا بربالای چوبه های دار سردادند و این خواهران شورای رهبری در پای خواهر مریم (اشاره به تعدادی از زنان که آنجا بودند مثل رقیه عباسی ,ژیلا دیهیم و زهره قائمی) و از ما خواست که قبل از هر عملیات و ماموریتی یگانه شویم و ریزترین مسائل جنسی ذهن و ضمیرمان را بازگو و بازنویس کنیم که شایسته دستور گرفتن از آن خواهران باشیم.
فرقه رجوی همچنان درلیست گروه های تروریستی وزارت امورخارجه امریکا
پاسخ صریح وروشن دولت امریکا اما دررابطه باخواست قاضی اسرائیلی دادگاه کلمبیا این بود” پیشنهاد را مورد بررسی قرار می دهیم ولی همچنان معتقد هستیم این سازمان یک گروه تروریستی می باشد. و چند روز پیش (5 آگوست 2010) گزارش سالیانه وزارت امور خارجه امریکا نیز منتشر گردید که طی آن فرقه تروریستی رجوی درکنار سازمان القائده همچنان بعنوان یک گروه تبهکار معرفی می گردد که وجودش امنیت امریکا را به خطر می اندازد _ واین هم جواب آن چهل نماینده طرفدار اسرائیل در مجلس نمایندگان امریکا بود.
حمایت از تروریست های مجاهدین به قیمت نادیده گرفتن حقوق بشر
افراد جاه طلب و از خدا بیخبری که از خشم الهی خبر ندارند، به واسطه مواجبی که توسط متکدیان فرقه رجوی جمع شده دریافت میکنند به دنبال خروج نام کثیف فرقه از لیست تروریستی امریکا میباشند که حرکات ضد بشری قاضی کلمبیایی از آن جمله است که چون داغ خانوادهها و گریه و زاری پدران و مادران و بیچارگی عوامل فریب خورده سازمان را از نزدیک ندیدهاند به این حرکات رو آوردهاند و خواسته اند از این طریق که همخوانی با حقوق بشر و حمایت از خانواده های متضرر از تروریست را ندارد اقدام مینمایند.
از انسانهای دردمند منتظر تا انسانهای اسیر در اشرف
داشتم عکس های خانواده ها را در پشت دربهای بسته زندان اشرف در سایت انجمن نجات میدیدم که بسیار تحت تاثیر قرار گرفتم. نمیدانم چرا احساس کردم سازمان دارد با یک خلق و با یک مردم در تمامیت آن لج بازی کرده و در مقابل آنها ایستاده است از این ماجرا سالها میگذرد اما متاسفانه هیچکدام از سازمانها و دیگر اداره ها و وزارتخانه های حقوق بشری راهی را برای حل این ماجرا باز ننموده اند
مجاهدین و فروغ آدم کشی
با پذیرش قطعنامه، رجوی ابله از آنجایی که در توهمات خودش غرق بود و می خواست یک لقمه گنده تر از دهانش بردارد بدون در نظر گرفتن نیروهای نظامی ایران و نداشتن پایگاه اجتماعی در ایران دست به عملی زد که هیچ احمقی چنین تصمیمی به ذهنش نمی زند: حمله نظامی بصورت ستونی!!! که هزاران نفر از اعضای خودش را به کشتن داد.
نقش دولت ها در شکل گیری و بقای گروه های تروریستی
در حال حاضر تنظیم رابطه با گروه تروریستی سازمان مجاهدین رفته رفته به یک امر ایجابی در راستای تأمین منافع دولت ها تبدیل می شود. از این نظر می توان ادعا کرد که دولت ها سوای آن ادعاها و داعیه های مبارزه علیه تروریسم خود عامل بقای گروه های بالفعل تروریستی و شکل گیری گروه های بالقوه خشونت گرا هستند.
نمایش مشمئز کننده سیمای فرقه رجوی
واقعیت اینست که فرقه رجوی در عراق در تنگنای مرگباری قرار گرفته که حتی از خانواده های سالمند اعضای خود به شدت وحشت دارد. اما رجوی باید بداند که این ترفند ها و این نمایشات مشمئز کننده تلویزیونی و وادار کردن افراد جهت دشنام و ناسزا گفتن به خانواده های خود هرگز مشکلی را از وی حل نخواهد کرد. خانواده ها ایستاده اند و اتفاقا وقتی این نمایشات چندش آور را می بینند بیشتر به قربانی بودن عزیزان خود پی برده و در عزم خویش برای نجات آنان مصممتر میگردند.