فراخوان حمایت از خانواده های اسرای اشرف
رهبری سازمان مجاهدین تعدادی از فرماندهان مورد اعتماد خود در”پادگان اشرف” را به مصاف این خانواده ها فرستاده و نه تنها مانع ملاقات آنها با فرزندانشان شده اند بلکه علیه این خانواده ها شعار های توهین آمیز سر میدهند و آنها را پاسدار و بسیجی خطاب می کنند و رابطه خانوادگی آنها را انکار می کنند. این فراخوان از انسانهای دردمند و ایرانیان شرافتمند می خواهد که ازملاقات خانواده های اسرای کمپ اشرف با فرزندانشان حمایت نمایند و سازمان مجاهدین را بخاطر این بدرفتاری مورد سوال قرار دهند.
تضاد رجوی با خانواده ها کماکان اصلی و لاینحل است
نحوه برخورد و تنظیم رابطه رجوی و ابریشم چی و رسانه های سازمان با والدین و خانواده ها پیش از هر چیز بیانگر این حقیقت است که اساسا مجاهدین به جز منافع حزبی و شهوت قدرت و بقای نباتی خود به هیچ چیز اهمیت نمی دهند. این واکنش ها و به خصوص خط تعبیه شده رجوی میان فرزندان با والدین شان بیش از هر چیز دلالت بر مرزبندی هایی دارد که در تمامی فرقه ها مرسوم است.
چرا مجاهدین اجازه ملاقات خانواده ها با فرزندانشان را نمیدهد؟
در مورد خانواده ها سازمان مجاهدین خوب میداند که اگر اجازه ی ملاقات بدهد همه ی افراد که هم اکنون بیشتر از همیشه تحت فشارهای روحی و روانی افسرده شدند با دیدن خانواده ها حاضر نمی شوند لحظه ای دیگر در اشراف بمانند. و این برای سازمان یعنی اخر خط و هیچی.به همین دلیل سازمان به هر قیمت تلاش میکند مانع ورود خانواده ها به اشرف شوند.
هنگامه حاج حسن قداره بند – محصول دودهه تلاش ایدئولوژیکی فرقه تروریستی رجوی!
فرقه رجوی درنهایت ضعف ودرمانگی دست به یک اقدام تروریستی علیه خانواده دست زد ویکی از زنان شستشوی مغزی داده شده وناامید ودرمانده بنام هنگامه حاج حسن رابا قمه به جان پدرومادر اسیران انداخت _ هنگامه حاج حسن بایک قمه وجیغ وداد به سوی خانواده حمله کرد وخانواده ها دریک عمل دفاعی این قداره کش ایدئولوژیک رادستگیر وخلع سلاح نموده وتحویل نیروهای عراقی دادند.
عقب نشینی رجوی پس از بحران آفرینی ها
پـس از اقدامـات بی ثمـری کـه مجاهدین برای بحران آفرینی در ایران، چه به لحاظ نرم افزاری و تبلیغاتی و چه به لحاظ سخت افزاری و عملیاتی، انجام دادند راهی جز فرافکنی برای رجوی نمی ماند. وی خطاب به مخاطبیـن فرضـی (و حتـی تحلیلی) خود با تناقض گویی های پی در پی کلاف سردرگم مجاهدین و اندیشه هایشان را بیشتر به نمایش می گذارد. گاهی به تخریب شخصیتی افراد می پردازد و گاهی مشتاقانه از آن ها حمایت می کند و مخاطب خیالی را در حیرانی رها می کند.
نمایش پر خرج ۳۰ خرداد فرقه مجاهدین درماه آینده
هر سال طبق معمول فرقه مجاهدین با هزینه بی حساب وکتاب و با اجیر کردن مشتی پناهنده غیر ایرانی و بکار گیری سیاهی لشکر نمایشی اقدام به برگزاری 30 خرداد می نماید که حاصل آن بجز تبلیغ درون گروهی چیز دیگری نیست. البته بخاطر این هزینه هنگفت، فرقه مجاهدین ارقام نجومی و مضحک شرکت کننده را اعلام می نمایند که تنها منبع این اخبار و ارقام سایت های وابسته به این جریان می باشند.
خانواده ها؛ پیام آوران رهایی اشرفیان
حقیقت حضور خانواده ها در جلوی اشرف آنقدر روشن و واضح است که رجوی مجبور شده است تا با شیوه همیشگی خودش یعنی دجال گری طی پیام های چند ماه اخیر به ویژه پیام 24 بهمن 88 اعتراف کند که درست است که اینان بستگان و خانواده شما هستند ولی بر اساس مثال های تاریخی چون در داخل ایران زندگی می کنند از عوامل اطلاعاتی و مزدوران نظام هستند و بدین طریق سعی دارد با شستشوی مغزی، افراد و اعضای اسیر در اشرف را در مقابل خانواده قرار بدهد
فریاد خانواده ها و مواضع انفعالی رهبران مجاهدین
سران مجاهدین زمینه و شرایط دیالوگ سازنده را از دست داده اند.آنان خانواده های کادرهای تشکیلاتی فرقه ی مجاهدین را که صرفا بر اساس پاسخگوئی به عمیق ترین علائق و احساسات خانوادگی به دیدار فرزندان و بستگانشان به درب ورودی اشرف آمده اند دشمن و خائن قلمداد می کنند و در واقع هر کس را که همانند آنان نمی اندیشند ناچیز می شمارند و یا طرد و انکار می کنند.
رهایی آقای مهدی سجودی از فرقه رجوی به خودش و خانواده اش تبریک می گویم
اگر حرف های شما مسعود و مریم رجوی درست است برای چند ساعتی تمامی گشت های داخل اشرف را اعم: گشت ماشین، گشت موتوری، گشت پیاده سطح قرارگاه، کیوسک های کنترلی سر چهار راه ها،گشت امنیت، گشت هوشیاری داخل مراکز، انتظامات ورودی مراکز و هر گونه گشت در ستاد ها و مراکز دارید جمع کنید. اعلام کنید افراد در اختیار خود هستند تا حرف های شما ثابت شود. تا تمامی مخالفان شما بور شوند که ببیند آب از آب تکان نخورد و انقلاب مریم بدون صدام حسین هم جواب دارد
وقتی ابریشمچی خودش را به ابلهی میزند
آقای ابریشمچی در دنیای امروز همه به سایت ها و اخبارها دسترسی دارند , وقتی که می خواهید سر انتخابات عراق صحبت کنید اول به سایت بروید تا کمی به اطلاعاتتان افزوده شود و دیمی تحلیل نکنید و یا اینکه اگر می خواهید پای جمهوری اسلامی رابه میان بیاوری حداقل طوری بیاور که پیچیده باشد , آیا من از شما می توانم سوال کنم که آقای ایاد علاوی قبل از انتخابات برای چه تشکیل جبهه العراق را دادند؟
تکرار یک تجربه شکست خورده توسط مجاهدین
همین چند روز پیش بود که خبر ائتلاف حکیم و دولت قانون به رهبری نوری المالکی رسانه ها را اشغال کرد و ائتلاف کردی هم از نخست وزیری ائتلاف شیعی اعلام حمایت کرد و گفت که مورد پشتیبانی قرار میدهد. حال با این اوضاع سیاسی جدید و مختصات جدید نیروها جایی برای دوستان فرقه در دولت آینده باقی نمانده است. مگر اینکه از طرف نیروهای اشغالگر کاری صورت بگیرد و مداخله ای صورت بگیرد به نفع یکی از گروهها که این دیگر به فرقه هم مربوط نمی شود
یادداشت محمد باقرکشاورز حول مرگ نرگس لطیفی درتشکیلات فرفه رجوی
بمن گفته شده بود که فوت نرگس را هنوزکه هنوزه بدلیل بیماری پدرومادرش به آنها گفته نشده واحتمال سکته آنها هم میرود وازمن خواسته شد که این موضوع را به آنها نگویم. فی الواقع خیلی سخت است آخربا چه وجدانی بتوانم آنرا مخفی کنم وچگونه روزها درکنارپدرومادرپیری که سالیان درانتظاردخترش نشسته به آنها بگویم انشاء الله می آید!! درحالیکه بقیه خانواده اودرجریان هستند که نرگس لطیفی بدلیل بیماری سرطان درپادگان اشرف فوت کرده واین درحالی بود که حقیقتا من که پسردایی وی بودم وسالیان باهمدیگردریک قرارگاه بودیم بندرت اورا میدیدم