آیا کسی از حقوق خانواده ها حمایت می کند؟
در این شرایط عراق خانواده ها همدیگر را در شهرخود پیدا کرده و با دسته های 10 نفره به ملاقات فرزند خودشان رفتند و فرقه رجوی به آنها اجازه ملاقات نمی دهد , نباید از این حرکت خانواده حمایت شود. من به عنوان فردی که حدود 17 سال در فرقه رجوی قربانی بودم و از این تشکیلات خبر دارم که چطور نفرات را شکنجه و شستشوی مغزی می کنند
گزارشگران تقلبی در داخل اشرف!
سایت رسمی سازمان مجاهدین خبری تحت این عنوان”گزارشگران تقلبی در ورودی اشرف” در صفحه اصلی خود و به نقل از روزنامه الزمان عراق درج کرده است. این خبر با عکس یک مرد سالخورده که نشان می دهد در حال اعتراض به مسئولین قرارگاه اشرف و یک نیروی پلیس عراق او را به عقب می راند، ضمیمه شده است. سازمان مجاهدین خلق با درج این عکس می خواهد ادعای یک کمیته ساختگی و جعلی به نام کمیته بین المللی وکلا در دفاع از اشرف را که گفته است جمهوری اسلامی و تعدادی از خانواده های ساکنین اشرف در حال اجرای یک پروژه مشترک برای سرکوب قرارگاه اشرف هستند، ثابت کند.
رجوی دشمن نوروز و نوآوری
عید نوروز در قرارگاه اشرف همانند تمامی آداب و سنت های ملی و مردمی در بند تمایلات خود خواهانه رجوی همچنان اسیر است رجوی این دشمن قسم خورده نوروز و نوآوری و تغییر و تحول این زیباترین صفت ملی و یادگار به جا مانده از نیاکان کهن را نیز در تمامی این سالیان به سخره گرفته است
رجویها و شکستی دیگر
سران فرقه رجوی باید بدانند که با ایجاد موانع برای ملاقات خانواده ها با فرزندان خود و یا دعوت از جوانان برای غیر امن جلوه دادن داخل کشور در شب چهارشنبه سوری، نمی توانند هیچ جایی در بین خانواده هایی که فرزندان آنها در سازمان مخوف رجوی اسیرهستند داشته باشند واین خانواده ها خالصانه برای کشور ایران جان خود را فدا می کنند.
زنان در سازمان مجاهدین خلق چگونه روزگار می گذرانند
مسعود رجوی رهبر فرقه مجاهدین در ادامه فعالیت های تروریستی خود در ایران وعراق، با سوء استفاده وتبلیغات فریبنده، برای پیشبرد اهداف شیطانی خود صدها زن ایرانی را بدام انداخته، این زنان بر اساس آموزش های روانشناختی، مراحل شستشوی مغزی را گذرانده وبدون چون و چرا مانند کنیزان و بردگان مسخ شده رجوی در قلعه اشرف ودیگر زندان های فرقه بسر می برند.سالهاست که رجوی از زنان برای جلوگیری از ریزش نیروها استفاده می کند، زنان جدا شده با افشاگری های خود به موارد فاحش نقض حقوق زنان توسط رجوی اشاره کرده و گواه داده اند.
وقتی که در فرقه رجوی ارزشهای انسانی بخاطر مسائل شخصی از بین می رود
قطع رابطه ها امروز در فرقه طوری شده است که برای حل مشکل به خانواده هر فرد یک مارک می زند تا بتواند از این طریق اینها را نگذارد با خانواده خود ملاقات کند. چنانکه در پیام های خود فرقه رجوی از طریق شورای ملی مقاومت آمده خانواده را ماموران وزارت اطلاعات حکومت ایران معرفی کرده و می گوید: اینها خانواده این بچه ها نیستند و ماموران اطلاعات هستند , فقط می خواهم بگویم که آقای رجوی وخانم مریم هویت این خانواده نه رژیمی هستند و نه اطلاعاتی , اینها مثل شما بی مهر و محبت نیستند بلکه عاطفه پدری و مادری نسبت به فرزند در زنجیر خود دارند
مریم رجوی بازیچه غربی ها
مریم رجوی! به هر قیمتی که شده می خواهد رده قلابی ریاست جمهوری خودش را به اثبات برساند. اگر شده با مزدوری و بالا کشیدن پول مردم بی گناه عراق، خودش در بین غربی ها جا میاندازد!!! و از طرفی هم ژست سیاسی می گیرد که با شخصیتهای ارشد پارلمان اروپا ملاقات کردم!!! اگر دست سازمان باز بود در سایت خبری درج می کرد که تمام شخصیتهای غربی پشت درب اقامتگاه خانم رجوی صف کشیده اند که با این خانم ملاقات کنند!!!
آرمان شکست خورده رجوی ها
رجوی برای اثبات خیانت خود از هیچ دروغ و دجالیتی دریغ نمی کند و تلاش دارد که تمامی خیانت ها و جنایت ها و ضدیت خود از انقلاب و مردم ایران را که تا کنون مرتکب شده است را به حساب تضادهای ایدئولوژیک با رهبری آن بگذارد.علم کردن ضدیت آقای خمینی با جامعه بی طبقه توحیدی مجاهدین از قبل از انقلاب خود راهی برای گریز و فرار از شکست آرمان های فرقه ای مجاهدین است.
فرافکنی های سریالی شورای خارجه نشین فرقه رجوی
اگر اعتراض و سرو صدا و ضربه زدن به درب آهنی قرارگاه اشرف و اعلام درخواست برای ملاقات از طریق بلندگو توسط خانواده ها را جنایت علیه بشریت می نامید، پس له کردن افراد کرد عراقی(با دست بسته و به صورت جمعی) در انتفاضه سال 1991 که در منطقه عمومی کفری و روستاهای اطراف توسط تانکها و نفربرهای مجاهدین به دستور مستقیم مسعود و مریم قجر و به فرماندهی تعدادی از همین آقایان خارج نشین شورایی را چه می نامید
فرقه مجاهدین خلق و انتخابات آتی عراق
نظر به حضور اعضای فرقه خرابکار مجاهدین خلق در عراق، مسئولین این فرقه نیز که ادامه حضور غیرقانونی شان در این کشور با تردیدهای جدی مواجه شده،بیکار ننشسته و دست به تحرکات گسترده ای زده اند.مسلماٌ با توجه به همکاری های دیرینه این فرقه با حزب بغث، مسئولین فرقه تلاشهای گسترده ای را شروع کرده اند تا شاید بار دیگر حامیان سابق فرقه بتوانند در حکومت عراق جا و مکانی پیدا کرده و در نتیجه از حمایتهای این افراد برخوردار شوند.
حمایت مجاهدین از بقایای صدام، رویکرد اصولی یا فرصت طلبانه
با توجه به شیوه برخورد و استدلال های اینگونه رجوی و مجاهدین در تنظیم رابطه با بقایای سیستم های ضدخلقی ساقط شده، جای این سوال باقی است که حمایت آشکار مجاهدین و رجوی از بقایای حزب بعث و امثال صالح المطلک با کدام موازین و معیارهای ایدئولوژیک و سیاسی و همچنین عقلانی، عرفی و تاریخی سازگار است. آیا حمایت رجوی از امثال مطلک به معنی زیرپا گذاشتن اصول تلقی می شود؟
ممانعت رجوی ها از ملاقات اعضاء با خانواده، ادعا یا حقیقت
در بعضی اطلاعیه های فرمایشی که از سوی سازمان و با نام های جعلی از جمله حقوقدانان عراقی و الخ صادر شده، تاکید شده که حضور خانواده ها در اطراف اشرف باعث شکنجه و فشار روحی و روانی بر روی فرزندان خود می شوند. اینکه چطور حضور خانواده ای در نزدیکی اقامت فرزندش که به قصد دیدن او رفته، می تواند باعث شکنجه و آزار روانی و روحی بشود، این داعیه های روانکاوانه و رفتارشناسانه فقط در دستگاه رجوی قابل فهم و درک است و لاغیر.