قهرمان سازی قلابی فرقه مجاهدین چه هدفی را دنبال میکند؟
در جریان ورود پلیس عراق به مقر اشرف در ماه جولای گذشته، عده ای ازاعضای مجاهدین با نیروهای عراقی درگیر شده و تعدادی کشته و 36 نفر نیزدستگیر گردیدند. قهرمان سازی از دستگیرشدگان و توصیف دوران حبس به یک فضای انقلابی بهانه ای است که در جابجایی نهایی ارودگاه اشرف به نقاط دیگر عراق همه افراد باید این تصور را داشته باشند که در صورت مقاومت و درگیر شدن با نیروهای عراقی و حتی زندانی شدن حتما بعدا بصورت قهرمان به میان مابقی اسرا باز خواهند گشت و با این قهرمان سازی قلابی، مسعود رجوی بدنبال هدف شوم خود است
شستشوی مغزی در فرقه رجوی ادامه دارد
در جریان این تجمع که صدای آقای رجوی پخش می شد 36 نفری که توسط پلیس عراق بازداشت شده بودند را روی تخت بیمارستانی در جلوی جایگاه در سالن نشست اشرف قرار داده بودند وبقیه افراد نیز با کت وشلوار وخانم ها نیز با روسری سرخ به رنگ خون در تجمع حاضر شده بودند کما مثل سابق که برای نشست های رسمی آقای رجوی حاضر می شدیم.
آخر خط راه حل فرقه ای مجاهدین در عراق
اعتصاب غذای سراسری شماری از هواداران سازمان در شهرهای اروپایی و قرارگاه شرف به نوعی تداعی کننده واکنش های غیر مدنی و خشونت آمیز ژوئن 2003 است با این تفاوت که این بار به دلیل محذوریت هایی که گریبان سازمان را گرفته، از دست زدن به اقدامات انتحاری تا مواقع اجبار امتناع شده است. صورت مسئله موجود به نوعی شباهت های زیادی به دستگیری مریم عضدانلو توسط پلیس فرانسه دارد
انتظار بی پایان مریم قجر عضدانلو
خانم مریم قجر عضدانلو باید آرزوی رئیس جمهور شدن را به گور برده و بهتر است ایشان و شوهر یاوه سرایشان به جای سیر کردن در هپروت و رؤیاهای دست نیافتنی، فکری به حال اسرای پادگان عراق جدید کرده و اگر میتوانند از مرگ حتمی فرقه تحت امرشان جلوگیری کنند. در طول دوران حیات فرقه ننگین و خائن مجاهدین خلق حتی یکبار هم شاهد نبودیم که سرکرده و عمال این فرقه یک تصمیم عقلانی اتخاذ نموده و به اهداف مورد نظرشان برسند.
جابجایی اسیران اشرف وارد مرحله اجرایی گردیده است
هم اکنون سران گروه تروریستی رجوی در آخرین مرحله عقب نشینی و تسلیم در برابر تصمیمات دولت عراق قراردارند، شروع دوباره التماس و زاری و گریه و روضه خوانی های تبلیغی این گروه نشان می دهد که آخرین خشت های بجا مانده ازویرانی کامل وفروپاشی این گروه تروریستی بر سرسرکردگان این فرقه فروخواهد ریخت و درنتیجه افرادی که 24 سال دراین قلعه فراموش شده درسخت ترین شرایط اسارت ذهنی _ فیزیکی _ احساسی قرارداشته اند بزودی آزاد شده
مجاهدین و رئیس جمهور خود خوانده
جای تعجب دارد که مریم عضدانلو به خود جرات می دهد با اعمال جنایتکارانه ایی که در حق مردم ایران انجام داده و وطن فروشیهایی که در پیش اربابان غربی از خود نشان می دهد، این چنین گستاخانه کلمه رئیس جمهور را که بسیار پر محتوا و ارزشمند می باشد را به راحتی به خود یدک می کند و بدون توجه به رای و نظر مردم کشور ایران ادعای پوشالی ریاست جمهوری را که یک فکر بچه گانه می باشد را آشکارا به زبان می آورد
باز هم دم خروس سران مجاهدین بیرون زد
72 روز اعتصاب نمایشی با فریب کاری رهبران فرقه. عادت دیرینه رهبری فرقه فقط لب گود نشستن و گفتن لنگش کن است. تمامی عکس و فیلم مربوط به اعتصاب غذا در سایت منفور سازمان درج شده بود را مشاهده کردم.حتی برای نمونه هم یکی از سران سازمان در عکس و یا فیلم مشاهده نشد. بعد از تغییر سیاست عراق در قبال 36 اسیر فرقه و صادر کردن حکم آزادی آنها توسط دولت عراق سران سازمان از برادر رحمان گرفته تا صدیقه حسینی و مژگان و… مثل دُم خروس بیرون زدند ودر صحنه حاضر شدند
مجاهدین در مسیر فروپاشی قرار دارند
بی شک، واقعیت و موقعیت رو به اضمحلال کنونی مجاهدین زائیده ی محتوای تاریخی آنان است و باید به این امر مشهود و مهم اذعان نمود که از درون واقعیتی که مجاهدین در آن قرار دارند، تضادها خود به خود، پدید نیامده اند چرا که بین تحرکات تروریستی برای کسب قدرت و کوشش های راستین برای تحقق آزادی انسانها پیوسته تنازعی همیشگی جریان دارد و در این میان با در نظر گرفتن وضعیت اسفبار و شرایط تلاشی و فروپاشی مجاهدین، آن چه که می توان به آن اذعان نمود اینکه رهبری عقیدتی مجاهدین تلاش برای آزادی را فدای قدرت طلبی بیمارگونه کرد.
مارهای سمی اوورسوراوواز…!
برخی از نیروهای سیاسی ایرانی که در 30 سال گذشته به فرانسه پناهنده شده و از حقوق و مالیات دهندگان آنان ارتزاق می کنند،هیچ جایگاهی در بین مردم ایران ندارند.مردم ایران آنان را به چشم تروریست ها و فرقه های خطرناک نگاه میکنند.چرا که کارنامه 30 ساله آنان چیزی جز بمب گذاری،انفجار،عملیات انتحاری،ترور و مشارکت در ایجاد فرقه های خطرناک نیست! بیش از 16000 عمل تروریستی موفق در خاک ایران، کارنامه پربار سازمان مجاهدین خلق و تشکل سیاسی آن بنام”شورای ملی مقاومت” در 30 سال گذشته است.
سی مهر خواب تعبیر نشده مریم رجوی
اکنون 16 سال از ریاست جمهوری خیالی و مضحک مریم رجوی می گذرد ولی کماکان در خواب به قدرت رسیدن است و هرگز نتوانسته از این نقطه صفر قدمی به جلو گذاشته باشد.در انتخاب مریم به مقام ریاست جمهوری خیالی اعضا و بدنه اصلی سازمان هیچ نقشی نداشتند و هیچ انتخاباتی در اشرف انجام نگرفت و فقط بعد از فرار مریم به پاریس در سال 72 فیلم ویدئویی آن در نشست عمومی پخش شد و همه افراد متوجه شدند مریم توسط مسعود به ریاست جمهوری مادام العمری در فرقه انتصاب شده است.
آزاد سازی ۳۶ بازداشتی اردوگاه اشرف پیروزی یا شکست؟
نگه داشتن این افراد در بازداشت برای دولت عراق هیچ سودی نداشت زیرا عراقی ها پس از بازجوئی ها متوجه می شوند که این افراد خود از کسانی هستند که تمام عمر و هستی شان توسط این فرقه تروریستی به باد رفته و بر آنان عمری ستم شده، در ضمن در همان مواقع هم سران فرقه در برابر دولت عراق کوتاه آمدنند و تمام مواضع دولت عراق را با غلط کردم گوئی پذیرفتند.
تخلیه اشرف کماکان مسئله اصلی روی میز رجوی
مسئله اصلی که مدتها برروی میز رهبران فرقه رجوی مانده است تخلیه پادگان اشرف می باشد ولی آنان هر بار سعی دارند با به انحراف کشیدن افکار عمومی و بخصوص افراد اسیر اشرف از مسئله اصلی فرار کرده و مسائل جانبی را به مثابه یک پیروزی و پیشرفت تلقی نموده تا به گمان خود مدتی دیگر بتواند اذهان این افراد را بفریبد تا در شرایط پیش آمده خاص، اعضاء توان تعیین تکلیف خود را نداشته باشند و نگذارند کسی پایش به دنیای آزاد باز شود.