جمعه, ۵ تیر , ۱۴۰۵
خودکشی و خودزنی، دستور سرکردگان گروه مجاهدین 13 دی 1389

خودکشی و خودزنی، دستور سرکردگان گروه مجاهدین

خبرگزاری النخیل عراق اعلام کرد، پس از شکست نظریه مسعود رجوی سرکرده گروه مجاهدین برای خروج از بحران محاصره اردوگاه اشرف، سرکردگان این گروه تلاش جدیدی را آغاز کردند که بر اساس آن با شستشوی مغزی افراد، آنان را به خودزنی و خودکشی تشویق می کنند. در این اردوگاه فعالیت جدیدی شروع شده است که به موجب آن افراد مبتلا به بیماری سرطان یا بیماری های دیگر شستشوی مغزی می شوند تا خودسوزی، خودکشی یا خودزنی کنند.

چرا از مرگ احمد رازانی در سایت های فرقه رجوی چیزی نوشته نشده؟ 12 دی 1389

چرا از مرگ احمد رازانی در سایت های فرقه رجوی چیزی نوشته نشده؟

رهبران ناصادق، احمدها نمی خواستند در مناسبات شما بمانند ولی شما به جای اینکه ایشان را مثل جداشده های گروههای دیگر با تشکر از ایشان به کشور خواسته او بفرستید برای ایشان حکم اعدام صادر کرده و همان دم حکم را اجرا می کنید و نام آن را خودکشی می گذارید، از یک نظر شاید گفت حرف شما درست است چون همانطور که مسعود بارها گفته هر که با ما نیست علیه ماست و حکم کسی که علیه ماست مرگ می باشد و آنها با اعلام جدایی و انزجار از فرقه به رهبری مسعود با دست خود، خود را به کشتن می دهند و این با حرف جلادان فرقه درست در می آید

هشدار در مورد قتلهای انجام شده در فرقه رجوی و موارد مشابه آن در آینده‎ 04 دی 1389

هشدار در مورد قتلهای انجام شده در فرقه رجوی و موارد مشابه آن در آینده‎

در سالهای قبل شاهد کشته شدن افرادی در داخل فرقه بودیم که هیچ اطلاعی و یا وابستگی به این گروه تروریست و جنایتکار نداشتند که از آن جمله می‎توان به حنیف امامی و حمیدرضا زمانی و امثال آنها اشاره کرد که اینکار فرقه جنایتکار رجوی هم اکنون نیز ادامه دارد و آن ظالمان با کشتن احمد رازانی و مهدی فتحی در داخل فرقه این نقشه شوم خود را عملی می‎کنند و همانطور که سرکرده این جنایتکاران قبلا نیز اعلام کرده بود در صورتیکه هیچ راهی برای رسیدن به امیال خود پیدا نکند از راههای کشتار جمعی اعضاء خود استفاده خواهند کرد

تداوم جنایت مجاهدین در اردوگاه اشرف 04 دی 1389

تداوم جنایت مجاهدین در اردوگاه اشرف

مهدی فتحی یکی از اعضای گروه تروریستی مجاهدین در اردوگاه”اشرف” بر اثر ابتلا به بیماری سرطان و عدم معالجه به موقع جان خود را از دست داد. بر اساس این گزارش، فتحی عضو گروه مجاهدین، که دارای پناهندگی فرانسه بود، چندی پیش وارد اردوگاه اشرف شده بود. در سال گذشته بارها از سران مجاهدین در این اردوگاه خواسته بود تا به وی اجازه دهند، اردوگاه را برای معالجه ترک کند و به فرانسه بازگردد، اما مسئولان این اردوگاه با درخواست او موافقت نکردند

شکنجه افراد در اردوگاه اشرف 22 آذر 1389

شکنجه افراد در اردوگاه اشرف

یک عضو ناراضی مجاهدین پس از جدا شدن از این گروه با تاکید بر اینکه تصمیم به افشاگری و بازگشت به ایران گرفته است، از تجاوزات و شکنجه های افراد توسط این گروه در اردوگاه اشرف خبر داد. وی تاکید کرد: من در مدت 15 سالی که از سوی سران مجاهدین خلق در بازداشت بسر می بردم تحت شدیدترین انواع شکنجه قرار گرفتم.

شکنجه گری از فرقه رجوی که خودش را مظلوم نشان می دهد 01 آذر 1389

شکنجه گری از فرقه رجوی که خودش را مظلوم نشان می دهد

در شوی مسخره ارتباط مستقیم سیمای فرقه فردی شرکت کرد که سعی داشت چرندیات رجوی جنایتکار را در مورد خانواده ها دوباره نشخوار کرده و اینگونه سران ابله فرقه را مظلوم نشان دهد. وی ابوالقاسم رضایی با نام مستعار محسن می باشد.شنیدن کلماتی از جمله حقوق بشر، جنایت علیه بشریت و جنگ روانی علیه ساکنان اشرف از وی بسیار خنده دار است، شکنجه گری که تعدادی از اعضای خواهان جدایی از فرقه را شکنجه کرده و یا کشته است اکنون مدعی حقوق بشر و جنایت علیه بشریت می شود.

احمد رازانی از قربانیان فرقه رجوی 30 آبان 1389

احمد رازانی از قربانیان فرقه رجوی

درشروع نشست های طلاق اجباری، فرمانده محورهفتم زهرا رجبی صدایم کرد و گفت میخواهم یک حلقه ضعیف به تو بسپارم تا زیر تعلیمات تو نتواند برایمان دردسرآفرین باشد و وقتی خواستم از وضعیت آن حلقه ضعیف بیشتر بدانم با اندکی تندی و تلخی ادامه داد که مشخص است دیگر. وی اهل انقلاب نیست و پای طلاق نمی آید و با انقلاب!!خواهرمریم زاویه دارد.همان ایام شروع آشنایی من با مرحوم احمد رازانی بود ودرگذر زمان و بتدریج دیدم که ایشان مطلقا نه تنها اهل طلاق اجباری نیست

احمد رازانی از اعضای فرقه رجوی در داخل پادگان اشرف به قتل رسید 29 آبان 1389

احمد رازانی از اعضای فرقه رجوی در داخل پادگان اشرف به قتل رسید

یکی از اعضای سازمان مجاهدین خلق مستقر در پادگان اشرف در عراق بنام احمد رازانی در سحرگاه پنج شنبه 18/11/2010 توسط عناصر فرقه رجوی به قتل رسیده است. جنازه مقتول توسط چند تن از اعضای سازمان به بهداری درب خروجی پادگان منتقل گردیده و اعلام نموده اند که نامبرده خودش را بوسیله طناب در آشپزخانه حلق آویز کرده است. پزشک عراقی بیمارستان پس از معاینه اولیه اعلام داشته است که سبب فوت وی نمی توانسته خودکشی باشد

دومین پیام صوتی آقای محمد رزاقی به اسیران در بند فرقه رجوی 17 آبان 1389

دومین پیام صوتی آقای محمد رزاقی به اسیران در بند فرقه رجوی

دوست من علی یوسفی. آیا آنچه در مورد برادرانت گفتی واقعیت دارد؟ آیا به گفته هایت ایمان داری؟ میدانم که در عذاب وجدان هستی. میدانم که هر روز خود خوری، هر روز متناقض، هر روز و هر روز سران فرقه را نفرین می کنی که چرا شما را به پای این مصاحبه ها کشاندند. و همینطور تمامی دیگر کسانی که این مصاحبه ها را انجام دادند. میدانم که اکنون در درون شما نفرت و کینه عمیقی هست نسبت به سران فرقه در پادگان اشرف.

نامه سرگشاده علیرضا میر عسگری به آقای اد ملکرت 12 آبان 1389

نامه سرگشاده علیرضا میر عسگری به آقای اد ملکرت

بعدها که پا به دنیای آزاد گذاشتم و رابطه ام با خانواده وصل شد؛ متوجه شدم که خانواده ام بارها درخواست دیدار و تماس با من را داشتند که مسئولین سازمان مجاهدین مانع از این تماس شده و نه تنها نامه های نوشته شده توسط خانواده ام رابه من نداده بلکه از جانب من نامه هایی جعلی به خانواده ام نوشته که مبنی بر اعلام رضایت من از حضور در پادگان اشرف و عدم رضایت من برای دیدار یا تماس با خانواده ام بوده است.

سرکرده مجاهدین آماده قتل‌ عام اعضای پادگان اشرف 29 مهر 1389

سرکرده مجاهدین آماده قتل‌ عام اعضای پادگان اشرف

با شکست طرح‌‌های فرقه رجوی برای ماندگاری در عراق اعلام شد؛ سرکرده مجاهدین آماده قتل‌ عام اعضای پادگان اشرف سرکرده گروه تروریستی مجاهدین اعلام کرد، چنانچه راه برون رفتی از بن بست فعلی نیابد پایان به اصطلاح «عاشورا گونه» را برای اعضای خود رقم خواهد زد و مانند فرقه جیم جونز در گویانا و دیود کوروش در تگزاس همه اعضای فرقه خود را نابود خواهد ساخت. با گذشت 9 ماه از حضور و تحصن خانواده‌های اعضای گرفتار در پادگان اشرف در پشت درب‌های این پادگان، سرکردگان این پادگان همچنان مانع از دیدار خانواده‌ها با فرزندانشان می‌شوند.

فرار از پایگاه های مجاهدین، بدعتی برای آزادی اما نابخشودنی 17 مهر 1389

فرار از پایگاه های مجاهدین، بدعتی برای آزادی اما نابخشودنی

رجوی و سازمان مجاهدین نیز با فراری ها برخوردهایی تا حد مرگ داشته است. بسیاری از فراری ها سالیان زیادی در پادگان اشرف زندانی شده و دست آخر به زندان ابوغریب تحویل داده شده اند. برخی دیگر بدلایل نامعلوم سربه نیست شده اند.از نظر رجوی فردی که فرار میکند قبل از هر چیز به او و ایدئولوژی او خیانت کرده است. سزای این”خیانت”، زندان، شکنجه و مرگ است.

blank
blank
blank