تلکس
احساسات جریحه دار شده
خانواده آقای محمد رضا فرجی پور مدت بیست سال است از دیدن ایشان و یا شنیدن صدایش محروم مانده اند، زیرا بر همگان آشکار است، محمد رضا نیز همچون سایر افراد به اسارت کشیده شده در قرارگاه اشرف از هیچگونه امکانات و یا اختیاری برای تماس با دنیای بیرون از قرارگاه اشرف ندارد و مسئولین فرقه مجاهدین اصولا از هر گونه تماس و یا ارتباط عاطفی انسانها بشدت آشفته شده و با تحلیل های بیمارگونه، احساسات و عواطف خانواده ها و افراد مستقر در قرارگاه اشرف را متاسفانه به هیچ می شمارند.
سینا نیاز به کمک داره – هر کس می تونه کمک کنه
ایستاده – مهدی افتخاری -فرمانده یگان- امیر وفا یغمائی)با پیراهن سفید فرزند اسماعیل وفا یغمائی شاعر که خوشبختانه توانست بعدا ز ۲ سال بیچارگی از اشرف به تیف به سوئد برود. وی تبعه سوئد بود ولی پدرش بدلیل اینکه در ان موقع با مجاهدین بود به وی هیچ کمکی نکرد.
سمیه و نامه جدید
بابام می خواست اونو بیاره کمپ امریکائی ها. اون خانمه گفت کمپ ما جای خوبی برای زنها نیست بذارید همونجا بمونه تا کارش درست شه. بابا م که فکر نمی کرد اینقدر طول می کشه. سمیه هم دیگه امیدش را از دست داده. بابا وقتی محمد رجوی که وضعش از همه بهتر بود نمی خواست در عراق بماند دیگه تکلیف سمیه معلوم است. سمیه می گه بابام منو بزور برگرداند آمریکا. تو نامه اش به دفتر سازمان ملل
به فکر پرونده گدایی با نام حقوق بشر در سوئد وبرلین باش!!
فرقه ی رجوی وقتی از همه جا وا می ماند دست به دامن حقوق بشر می شود. در طول یک ماه – آ ذر ماه 1386 – به هر چه تمسک جست تنوانست کاری از پیش برد. از ماجرای هسته ای وبمب اتم گرفته تا یادواره ی 16 آ ذر وروز دانشجو. وسپس سعی کرد […]
آخرین و جدیدترین خبر از تعدادی از افراد رها شده از کمپ تیف Tipf عراق
انجمن ایران سبز، پنجم ژانویه 2008انجمن ایران سبز در راستای پیگیری مستمر از افراد جداشده از مجاهدین خلق که جدیدا از بند مجاهدین خلق و کمپ تیف آمریکاییها رسته بودند، موفق شد طی تماسی که با یکی از شهرهای مرزی عراق برقرار شد، از آخرین وضعیت این افراد مطلع شود. اعضای جدا شده از سازمان […]
انگلستان: حکومتی حامی تروریسم
من شک دارم،… دولت انگلستان نگفته است که به خوبی می داند که این فرقه هنوز هم به نحوی فعالانه در عراق با تروریسم در ارتباط است، زیرا با آگاهی و کمک ارتش اشغال گر امریکا این کار را انجام می دهد، چرا که پناهندگی مجاهدین در عراق تحت حمایت امریکایی هاست. امریکا این تروریست ها را به دولت عراق تحویل نخواهد داد، هر چند که حکم پیگرد قانونی اینترپل نیز برای آن ها صادر شده است.
تغییردرالگوی تفرقه افکنی مجاهدین
امروز اما آنها سلاحی برای جنایاتشان ندارند و مجبورند خود را به نوعی دیگر معرفی کنند. آنها باید ظاهرا از حقوق ملت عراق دفاع کنند زیرا دستاویز دیگری برای عرضه ی خود ندارند. آنها باید خود را دوستدار آرامش و امنیت مردم عراق معرفی کنند تا بتوانند عوام فریبی کنند. امروز آنها برای تداوم خط نفاقشان از حربه ی ایجاد نا امنی توسط ایران در جنوب عراق استفاده می کنند. پول خرج می کنند و امضا جمع می کنند افراد نا آگاه رابا کمترین هزینه تطمیع می کنند و کارشان را نیز موجه جلوه می دهند.
بچه های گل با کلاشینکف های زورکی
پنجره آزادی به روی هممون باز است میدونم کجا نشستید میئونم کجا شکستید اسیر کدوم خاک شدید
ابقاء نام سازمان مجاهدین در لیست سازمانهای تروریستی اتحادیه اروپا
از نگاه سایت آوا برای مبارزه علیه نقض حقوق بشر و دستیابی به دمکراسی و آزادی جز با حقیقت و بیان بی طرفانه مشکلات هیچ راه دیگری وجود ندارد و هرگز کسی در مقابله با ریا و دروغ و بی عدالتی نمی تواند با نیرنگ و جلوه های کاذب موفق باشد و شکست های متعدد سازمان مجاهدین در زمینه های مختلف هنوز
یاد یارمهربان « الهام شواهد »
سعید نوروزی به تعبیر نازنین خواهرش سهیلا نوروزی « در آن روز جهنمی وشوم »! همراه 4 تن ناراضی دیگر: محمود رضا کاوندی، جواد طهماسبی، محمد رضا احمدی، علی مصطفوی، به طریقه یی مافیایی درقرارگاه بدنام اشرف، قلعه ی دیو رجوی، درون اتومبیلی به ضرب گلوله های ننگین به شهادت رسیدند، چرا که به گمان رجوی آرزوی فرار و دست شستن از فرقه ی جنایتکار در ذهن پریشان ودل پشیمان ومایوس از وعده های رجوی داشتند.
شبکه هشت پای پولشویی و مالی مجاهدین خلق درجهان
سازمانها وانجمن های پوششی خیریه ای سازمان مجاهدین دیگراین روزها رسوای خاص وعام شده است. در این مورد تمامی کشورهای اروپایی از سوئد، سوئیس، انگلیس، آمریکا وآلمان تماما بوسیله سازمانهای مسئول در این کشورها فریبکاری و کلاهبرداریهای مالی مجاهدین خلق از مردم خوش قلب وانسان دوست در سراسر جهان را بارها در رسانه هایشان رسوا کرده اند. ولی آنچه که هنوز شاید در ابهام مانده باشد
جداشدگان از سازمان مجاهدین در کمپ تیف را دریابیم
این افراد که بعضی از آنها بخاطر آزادی کشور ایران از دست رژیم دیکتاتوری اسلامی بخاطر تبلیغات زیاد مجاهدین خود را به آنها رسانده اند و بعضی از آنها نیز در کشورهای مختلف خارج از ایران که دچار مشکل پناهندگی بودند در دام مجاهدین که به آنها وعده بهبودی وضع پناهندگی شان را داده بودند، گرفتار شده اند. وقتی که این افراد وارد سازمان شدند،