تلکس
هشدار عمار حکیم درباره حمایت اشغالگران عراق از تروریستها
دبیرکل مؤسسه شهید محراب و فرزند رئیس مجلس اعلای اسلامی عراق، با اشاره به اقدامات گروه تروریستی مجاهدین و حزب کارگران کردستان ترکیه (پ.ک.ک)، از اشغالگران خواست، از تبدیل عراق به پایگاهی برای فعالیت تروریستهای مورد حمایت آنان علیه کشورهای همسایه خودداری کنند. به گزارش فارس، سید عمار حکیم، دبیرکل مؤسسه شهید محراب و فرزند […]
نماینده سازمان ملل: هرگونه فعالیت سازمان مجاهدین درعراق غیرقانونی است
نماینده سازمان ملل در امور عراق روز یکشنبه در دیدار با سفیر کشورمان در بغداد ضمن تروریستی خواندن ماهیت سازمان مجاهدین ، هرگونه فعالیت این گروه در عراق را غیرقانونی خواند. به گزارش ایرنا از بغداد استفان دیمتسورا دراین دیدار که در محل سفارت ایران در بغداد انجام شد همچنین از نقش کشورمان در حمایت […]
کتاب اسیر در زنجیر دروغ
این کتاب حاوی مصاحبه هایی است راجع به سازمان مجاهدین خلق ایران که همگی برای اولین باراست که منتشر می شوند. این سازمان که امروزه به دست مسعود و مریم رجوی افتاده است، کارش را به عنوان یک گروه اپوزسیون با فعالیت های تروریستی بر علیه حکومت رضا شاه پهلوی آغاز کرد. بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، سازمان مجاهدین مدتی با آن همراه شد اما بعداً با حرکت هایی خونین ارتباط خود را با آن قطع کرد. اما پایان عمر مجاهدین زمانی بود که در سال 1983 به عراق رفتند و همدست صدام حسین شدند. سازمان امروزه به جایی رسیده است که تمام مشخصه های یک فرقه را به طور کامل دارد؛از طلاق اجباری گرفته تا جدایی فرزندان از والدین و خانواده هایشان و توسل به خشونتی کور. با این همه، همچنان مدعی است که تنها گروه اپوزسیون است که در برابر حکومت ایران قد علم کرده است.
مجاهدین یکبار در لیست تروریستی رفـتند و صد بار خارج شدند
مجاهدین بر اساس هر واقعیت و یا سناریویی که وارد لیست شده باشند مهم نیست ؛ مهم آن است که با زور جادو و جنبل ؛ تاکنون چندین بار از این لیست خارج شده اند و دست ِ برقضا هنوز هم در لیست هستند که اگر نباشند عملا ارزشی برای گروکِـشی ندارند (باید لولو باشند تا بتوان از آنها برای ترساندن طرف مقابل بهره برداری نمایند)
منطق ارتجاعی دفاع از قربانی را تهمت میخواند
من شعر شیرین و پر از ادب زری خانم از دنیا بی خبر را خواندم نمک به زخمهایم پاشید.زنان اسیر شده در اشرف همگی از باشرفترین و مقیدترین زنانمان یودند که به جرم همین آبرو و شرفشان در دام این فرقه کثیف گرفتار شدند. یک زن مقید میتواند حال و روز این عزیزان را درک کند. شما میگویید که این زنان مدافع حق اون زن ایرانی هستند که توی خیابون به خاطر حجاب آنچنانی و چنان آرایش غلیظی بهش تذکر میدن
حکم ذلتبار تاریخی برای باند ضدایرانی رجوی و استحاله تدریجی آن
مجاهدین بهتر از این نمیتوانستند حد و اندازهی پایگاه تودهای و عدم مقبولیتشان در میان مردم ایران را نشان دهند! و بهراستی که وقتی چنین حکمی در کنار احکام تاریخی مردم ایران مانند ملی شدن صنعت نفت و اعلام تجاوزکار بودن صدام قرار میگیرد، حضیض ذلت و خواری دار و دستهی ضدایرانی رجوی نمایان میشود که حتی با استناد به رأی دادگاه میخواهد ضدایرانی بودنش را به دولت فخیمه ثابت کند، اما باز هم مورد قبول واقع نمیشود!
قصه استقبال مردمی از پیامهای ملال آور رجوی
گویا دیدارهای سران عشایر جنوب عراق با کانون هابیلیان باعث شده تا باند رجوی تلاش نماید تا در این زمینه نیز عقب نماند. دغل بازان رجوی که از کمترین ضریب هوشی بهره مند می باشند به این مسئله فکر نکردند که چند سال پیش جُل و پلاسشان برای همیشه از جنوب عراق جمع شد و مردم این منطقه سالهاست که بدون دغدغه از اعمال تروریستی این فرقه روزگار می گذرانند
رای یک دادگاه انگلیسی، فیل رسانه ای تازه مجاهدین
واقعیت قضیه طبق آنچه آسوشیتدپرس منتشر کرده با آنچه مجاهدین مدعی هستند متفاوت و بعضا متضاد است. صورت مسئله این است که به دنبال درخواست چند تن از لردهای انگلیسی طرفدار مجاهدین از یکی از دادگاه های داخلی مبنی بر خارج کردن نام سازمان از لیست گروه های تروریستی انگلستان، دادگاه مورد نظر ضمن انتشار رای که عدم الزام در آن مورد تاکید قرار گرفته از دولت انگلستان درخواست می نماید
دولت عراق سریعاً مجاهدین و حزب بعث را مجازات کند
وی ضمن تاکید بر توجه به شکوائیه جمهوری اسلامی ایران علیه صدام و حزب بعث، تصریح کرد: دولت آمریکا به عنوان حامی اصلی صدام در جنگ 8 ساله علیه ملت ایران و همچنین قتل عام بسیاری از مردم عراق، نمیتواند داعیه دار تحقق صلح در عراق و خاورمیانه باشد.
یک «پیروزی » برای ادامه سرگرمی
علی رغم تلاشهای فراوان مجاهدین توسط گروههای لابی جنگ طلب واسرائیلی در آمریکا مجاهدین با تشریح و شدت بیشتری توسط آمریکا در لیست باقی ماندند. علت آنهم تفاوت نظر در هیئت حاکمه آمریکا میباشد که از یک طرف به این گرو ه علی رغم خوش خدمتی هایش اعتمادی نمیکند واز طرف دیگر نیز نمیخواهد بطور کامل بده وبستانها با رژیم ایران را متوقف کند
تشکیل و اعلام”شورای ملی صلح” خاری در چشمان رجوی
حمایت بی پرده مجاهدین از جنگ آمریکا علیه مردم ایران بار دیگر عمق عقب ماندگی تاریخی این جریان ضد مردمی را بیش از پیش به نمایش گذاشته است و پس از پیام 7 آبان 1386مسعود رجوی که به واضح ترین شکل ممکن پرده های ریا و دورویی مجاهدین مبنی بر” راه حل سوم!!” را درید، هیچ جایی برای شامورتی بازی مجاهدین باقی نگذاشته است.
این هم یکی دیگر از حامیان فرقه مجاهدین خلق در عراق
این شواهد نقش مجاهدین خلق را نیز در آشوبهای عراق برملا میسازد. مجاهدین برای ادامه دادن به استقرارشان در خاک عراق به شرایط و اوضاع بحرانی در عراق نیاز دارند و از طرفی با چنگ زدن به دامان افراطی ترین گروههای سنی مذهب و بازماندگان حزب بعث سعی در تشکل یک اتحاد ضد ایرانی دارد، که این امر باعث شده که این گروه نقش غیر قابل انکاری در نا آرامی های عراق داشته باشد