نزاع در اپوزیسیون گاردین: نبرد میان مجاهدین و سلطنتطلبان در خیابانهای لندن
به بهانه خبر درگذشت زهره بنی جمالی در کمپ اشرف 3 گردباد مرگ در تشکیلات رجوی
اخراج مزدوران فرقه رجوی از صفوف تظاهرات
بنابر گزارشات واصله از لندن، شرکت کنندگان در تظاهرات ایرانیان در این شهر عوامل رجوی که قصد”سرقت حضور مردم” داشتند را از صفوف تظاهرات خود بیرون کردند. مزدوران رجوی قصد عکس گرفتن از تظاهرات به همراه پلاکارد هایی از آرم خفت بار مجاهدین خلق و عکس رهبر مفقود الاثر فرقه که به همراه آورده بودند را داشتند.
پیامد های استقرار پلیس عراق در اسارتگاه اشرف
با استقرار یگان هایی از پلیس استان دیالی دراسارتگاه اشرف، سرکردگان فرقه رجوی که این اقدام را در راستای جمع شدن بساط بیش از دوهه شیادی خود درعراق را پیش رو ودرآستانه می بینند _ دریک اقدام ملتسمانه وتبلیغی ضمن جیغ وداد و فریاد مواجب بگیران خود درپارلمان های اروپایی را درنهایت ناامیدی به صحنه آورده اند تا شاید مسکنی برای دردهای بیدرمان خود فراهم نمایند.
آرزوی های بر باد رفته مجاهدین
مجاهدین حال در باتلاق عراق و بن بست آمریکا و سراب اور در فرانسه گرفتار شده اند، و شاید دیگر آرزو و امیدی برایشان نمانده که روی آن سرمایه گذاری کنند و یا به آن دل ببندند. و این در حالیست که در ایران هیچ نوع مشروعیتی در میان مردم برایشان باقی نمانده و فقط تعداد معدودی آنها را می شناسند و همه دستاورد های آنها مانند کف روی آب از بین رفته و پراکنده شده است و در حال حاضر بعنوان فسیل های سیاسی و محتضرهای ایدئولوژیک فقط اسمی از آنها در اپوزیسیون ضد رژیم موجود است
تسلیم تنها راه پیش روی فرقه تروریستی رجوی
با تصمیم قاطع دولت عراق مبنی برجمع نمودن اسارتگاه اشرف و شروع تسریع دراین مورد دردوماه گذشته و فرار تعداد دیگری از اسیران از مناسبات ضدانسانی حاکم براین فرقه و به جریان افتادن پرونده های قضایی علیه گرداندگان این اسارتگاه درعراق بنظر می رسد دریکی دوماه آینده این پایگاه تروریستی کاملا برچیده شود_ درچنین راستایی تحت تعقیب قرارگرفتن ودستگیری مسئولان این پایگاه ومحاکمه آنها درمراجع قضایی عراق بی شک به مخفی گاه سرکرده فرقه منتهی خواهد گردید
دنیای کوچک تروریست ها
… اگر چه درجه حماقت مجاهدین بسیار بالاست اما مطمئنا این را می دانند که حکومت عراق برآمده از انتخاباتی بوده که توسط مردم عراق گزینش شده، یعنی همان چیزی که اگر قرار بود مسعود و مریم رجوی بر اساس آن انتخاب شوند، تا به حال سال ها بود که در زباله دان اندیشه و رای نیروهای خود فرقه ریخته شده بودند. چقدر حقیر و بزدل و وارفته اند نیروهایی که قرار است مریم رجوی را به تهران بیاورند و در میدان آزادی جشن پیروزی بگیرند؛ وقتی که با احتمال رفتن تنها یک چهره سیاسی از عرصه سیاست در عراق تا این اندازه از خود بی خود و خوشحال می شوند…
شکست های روز افزون مجاهدین
روزهای اخیر روزهای بسیار پراضطرابی برای مسعود و مریم رجوی و تمام سران باند جنایتکار رجوی و البته فریب خوردگان باند اشرف بوده باشد اما با دقت در رویه چند دهه گذشته این باند تروریستی، باید به این نکته اذعان نمود که مجاهدین هر گاه که رو به سوی ضعف و سستی بوده اند، اینگونه تبلیغ کرده اند که پیشرفت و بالندگی آنها بیش از گذشته است. با این تفسیر باید شاهد ادعاهایی باشیم که مجاهدین در مورد موفقیت های خود سر می دهند!
قرارگاه اشرف، ناکامی منطق تروریستی
بسیار مضحک به نظر می رسد که روابط فرقه ای در قرار گاه اشرف بتواند در شرایط نوین جهانی پایدار بماند. زیرا از نظر تاریخی دوران دگماتیسم فرقه ای و تحرکات تروریستی به پایان رسیده و گفتمان مدرن وضعیت مضحک و روبه زوال مناسبات فرقه ای را عیان می کند. این وضعیت مصداق عینی اصل تاریخی است که در تکرار حوادث تاریخی این گونه فرقه ها در بار اول به صورت تراژدی و بار دوم به صورت مضحکه رخ می نمایند.
دستپاچگی رهبری مجاهدین در آستانه فروپاشی
سماجت رهبری مجاهدین مبنی بر اینکه تحت هیچ شرایطی از قرارگاه اشرف تکان نخواهد خورد نیز در نوع خود حائز اهمیت و حاکی از این است که مقوله پناهنده گی و شهر اشرف از اساس برای سران مجاهدین جز حربه ای برای بقا ظرف ایدئولوژیک آنها یعنی قرارگاه اشرف نبوده و نیست. والا اگر چنانچه مجاهدین ادعا می کنند که می خواهند حقوق پناهده گی شان به رسمیت شناخته بشود، دلیلی ندارد که این حقوق تنها با ماندن و استقرار در اشرف حفظ بشود.
سیاست سران فرقه در قبال فروپاشی
همانطور که رهبران این فرقه و در راس ان خانم مریم رجوی نزدیک به یک هزار تن از جدا شدگان خود را در بیابانهای عراق و در کمپ نیروهای ائتلاف رها کرد و هیچ کمکی به این نفرات که برخی از انان سالیان عمر خود را در همین فرقه سپری کرده بودند، نکرد ودر نتیجه ان خیلی از این نفرات بالاجبارراهی ایران شدند و تعدادی حدود 200 تن از جمله خود من مدت 4 سال در این کمپ در شرایط طاقت فرسا زندگی کردیم
پایان اندیشه پوشالی رجوی
سران فرقه رجوی بدلیل ماهیت ضد انسانی خود به هر دروغ ونیرنگی متوصل می شوند وبا هر دسیسه ای تلاش می کنند که این دکان دجالیت دیرتر پایان پذیرد.انچه که به دروغ ونیرنگ در تلاش هستند تا در ذهن اذهان جا بیاندازند این است که بسته شدن این دکان یعنی اشرف مصادف است با نقض حقوق بشر وجنایات جنگی و…
دلایلی بر عمق فرو پاشی فرقه مجاهدین
استراتژی مسلحانه مجاهدین نیز طوری شکست خورده که خود مسئولان این فرقه سعی دارند تا با ارائه مدارک و شواهد به غربی ها نشان بدهند که دیگر مسلح نیستند. مردان لباسهای شبه نظامی را در آورده و با پوشش رسمی و کراوات در تجمعاتشان ظاهر میشوند. در رسانه هایشان مطلقا از ارتش آزادیبخش، توپ و تانک خبری نیست. دیگر نه تنها توان حمل خمپاره به داخل ایران را ندارند بلکه به جائی رسیده اند که از صدای یک طرقه هم میترسند.
عید شما مبارک!
در سال گذشته”تعهد دوساله” به پایان رسید و هر چند که مسعود رجوی به قول خود وفا نکرد ولی سرنوشت این سازمان وبخصوص قرارگاه اشرف رقم خورد و اکنون عواقب این سرنوشت اجتناب ناپذیر گریبانگیر سازمان مجاهدین شده است. جای تعجب است که بیشترین فشار از طرف دولت عراق بروی فرقه مجاهدین اعمال میشود که مسعود رجوی قبلا اعلام نموده بود که خونش با عراقیان یکی شده است و همخون می باشد.

