تضاد میان شعار و عمل مجاهدین خلق؛ بقایای متعفن خیانت، بر پیکر انسانیت
خیانت در بالاترین سطح جرایم امنیتی خیانت و همکاری مجاهدین خلق با دشمن در زمان جنگ
فصل خونین خیانت بررسی انتقال مجاهدین خلق به دامان دیکتاتور
قصه گروه مجاهدین خلق
این گروه درسال 1965م توسط گروهی از دانشجویان طبقهی متوسط ایران با مرکزیت افرادی همچون محمد حنیفنژاد، سعید محسن و علیاصغر بدیعزادگان تشکیل شد. این گروه در آغاز با رژیم شاهنشاهی پهلوی مخالفت میورزید و بعد از گذشت چند سال از تشکیل، اصول و ایدئولوژی تندروانهای را که از فلسفهی مارکسیسم و اسلام برخاسته بود پیش گرفت. قبل از اینکه این گروه دست به حملهی مسلحانه علیه رژیم شاه بزند، سرویس جاسوسی سابق ایران (ساواک) طی یک عملیات، تعداد زیادی از رهبران این گروه و حدود نود درصد از عناصر آن را بازداشت کرد. تمامی رهبران این سازمان بهاستثنای یکی از آنان دستگیر شدند و تنها ده درصد از اعضای این سازمان توانستند از این عملیات جان سالم در ببرند و مخفی شوند. قبل از انقلاب اسلامی ایران و بهطور مشخص در ژانویه سال 1979، سرویس ساواک چند تن از اعضای این سازمان از جمله مسعود رجوی را آزاد کرد.
موساد منشاء اطلاعات مجاهدین
یک منبع مطلع خبر داد سرویس جاسوسی اسراییل موساد بسیاری از اطلاعات پیرامون فعالیتهای ایران در عراق را در اختیار سازمان مجاهدین خلق قرار میدهد. منبع مزبور انتشار لیست سیهزار عراقی که ادعا شده بود با ایران همکاری میکنند را از جملهی این اطلاعات بهشمار آورد که توسط موساد به مجاهدین خلق منتقل و سپس منتشر گردیده است.
ارتباط مجاهدین با استخبارات اردن
اردن روابط امنیتی خود رابا سازمان مجاهدین خلق گسترش می دهد.وامیربندربراساس تصمیمی که اتخاذ کرده از این گروه و جندالله بلوچستان حمایت می کند. ماموران امنیتی فرودگاه بین المللی” أمان” بخشنامه ای را از وزیرکشوراردن تحویل گرفتند که از آنها خواسته شده تسهیلاتی را به اعضای سازمان مجاهدین خلق که دارای پاسپورت عراقی یا دیگر کشورها هستند ارائه دهند،این تصمیم در اواسط ماه گذشته اتخاذ شد، پس ازاین که هماهنگی و همکاری نزدیکی بین این سازمان و استخبارات اردن در خصوص مسائل عراق و ایران بوجودآمد.
جنگ طلبان به سیم آخر زده اند
شکی نیست که ناامنیهای اخیر و حرکتهای تروریستی در مرزهای شرقی و غربی کشور عزیزمان ایران، با تحریکات خارجی انجام میشود. این را خود امریکاییها اذعان دارند و با اختصاص بودجههایی علیه ایران و تشکیل دفاتری برای جاسوسی و استخدام نیروهایی که بتوانند منافع امریکا در ایران را تأمین کنند، سعی در گسترش دخالتهای خود در ایران دارند.
همه چیز فدای انتقام گیری
فرقه تروریستی مجاهدین تحت رهبری رجوی ها سه سال پیش در عراق خلع سلاح شدند آنها از طرفی صدام و شرایط ایده آل اقدامات تروریستی خود را باخته اند، این را از چشم ملت ایران می بینند چون این مردم از مجاهدین نفرت دارند و به آنها اجازه ورود به میهن خود را نمی دهند. به همین دلیل رجوی تشنه به خون این ملت بوده و هست لذا بعد از شکست و به بن بست رسیدن استراتژی های کهنه اینک دشمنی های خود را در قالب ها و اشکال دیگری علیه مردم ایران بارز می نماید، ابتدا با جاسوسی های هسته ای علیه منافع ملی ایران وسپس با مزدوری هر چه تمامتر به تحریم علیه مردم از طریق بیگانگان مبادرت ورزید. این فرقه برای نشان دادن محتوای ضد ایرانی خود از آمریکا می خواهد علیه ایران وارد عملیات نظامی شود و به ایران حمله کند.
بی اعتباری رجوی و شورای وابسته در جریان هسته ای
روزنامه سیدنی مورنینگ هرالد در سر مقاله 24 فوریه خود نوشت” سازمان انرژی اتمی، گزارش منابع اطلاعاتی آمریکا را بی پا به خواند.” روزنامه کریستین ساینس مانیتور در مقاله خود به اینکه آژانس اتمی د رمورد غیر نظا می بودن فعالیت ها و درستی اطلاعات داده شده ؛ صریحا ذکر کرده است ؛ اشاره می کند. این در حالی است که کاندولیز ا رایس وزیر امورخارجه جنگ طلب بارها به مجاهدین به عنوان منبع اصلی امریکا در این مورد اشاره کرده است.
مجاهدین، دلال اطلاعاتی اسراییل
سازمان مجاهدین خلق زمینهی دیدار دو نمایندهی هیأت سنی عراق با اسراییلیها را در بروکسل فراهم آورده است. برخی روزنامهنگاران غربی در بروکسل از سطح و حجم هماهنگی و همکاریای که بین مجاهدین خلق ایران و مخالفان سنی دولت عراق مشاهده کردهاند شگفتزده شدند. این روزنامهنگاران اظهار داشتهاند که قبلاً گزارشهایی دریافت کرده بودند که مخالفان سنی، از خطر صفویان عراق و تهدید آنان سخن گفته بودند و زمانی که از آنان میپرسیدهاند که منظور شما از صفویان کسیت؟ میگفتند صفویان همان ایرانیان و شیعیان عراقی طرفدار آنان هستند، ولی چیزی که باعث تعجب ما شد این است که رهبران سنی عراق در بروکسل حضور یافتند و مسؤولیت هماهنگی حضور آنان را نمایندگان و مسؤولان سازمان مجاهدین خلق بهطور کامل بر عهده داشتند.
مجاهدین خلق و چلبیهای ایرانی
مجله اشپیگل در مقاله ای در شماره پنجم فوریه خود با عنوان «عراق دوم»، به مساله حمایت آمریکا از اپوزیسون تبعیدی ایران یعنی مجاهدین خلق برای مقابله با دولت جمهوری اسلامی اشاره می کند راکفلر رییس کمیته اطلاعاتی سنای آمریکا اشاره شده که اخیرا از احتمال اقدام آمریکا علیه ایران و تکرار ماجرای عراق ابراز نگرانی کرده است. اشپیگل با اشاره به مواردی از جمله حکم جورج بوش برای شلیک به ماموران ایرانی و سوری در عراق، تاکید پنتاگون که ماموران ایرانی عامل مرگ پنج آمریکایی در کربلا هستند و نیز اعزام دومین ناو هواپیمابر آمریکایی به منطقه می نویسد با همه آین ها، کاخ سفید تلاش برای سرنگونی حکومت روحانیان را تکذیب می کند
گزارش اشپیگل از افزایش همکاریهای مجاهدین و دولت آمریکا
هفتهنامه آلمانی اشپیگل در گزارشی به همکاری نیروهای مخالف ایران و مجاهدین با آمریکا پرداخت و نوشت: این نیروها از هفتهها پیش در سالنهای کاخ سفید و دفتر ویژه ایران در واشنگتن در رفت و آمد هستند. این هفتهنامه آلمانی در شماره روز دوشنبه خود افزود که این گروهها درمورد فعالیتهای ایران در عراق به آمریکا گزارش میدهند.
درواشنگتن چلبی های ایرانی در راهند
اینها مردانی هستند که –مانند احمد چلبی محکوم شده ورشکسته و کنگره ملی قبل از جنگ عراق- که کوشش میکنند که درگیری که بهر روی خطرناک است را برایش آتش بیاری کنند. آنها گردانندگان دولت بوش را با اطلاعاتی که اغلب قابل تردید وغیر قابل بررسی است تغذیه میکنند. آنها برای یک رفتار سخت تر در مقابل تهران تبلیغ میکنند وقول میدهند چیزی را که دیگر هر گوشی به آن عادت کرده است مانند ستایش و دسته گل برای آمریکائیهای آزاد کننده. اینها مردانی هستند مانند امیر فخر آور که لنگان لنگان مهمانان خود را از در آسانسور مورد استقبال قررا میدهد.”زانوی من از شکنجه درد دارد” این را دانشجوی سابق پزشکی در خوش آمدگوئی میگوید و بصورت سختی بر عصای سیاهی تکیه میکند. او خود را دبیر جنبش دانشجوئی مستقل ایرانی مینامد و او ستاره جدید اپوزیسیون ایرانی در واشنگتن میباشد.
سناریوی مضحک استفاده از یک گروه ورشکسته
“مایکل مک فال”،”عباس میلانی” و”لاری دایموند” با درج مقالهای در فصلنامهی واشنگتن، با نقد سیاستهای فعلی امریکا در قبال مسألهی هستهای ایران، به نارساییهای این سیاستها پرداخته و در قسمتی از آن مینویسند: « آخرین و بنیادیترین راه که برخی مطرح کردهاند تغییر رژیم با توسل به زور است، چه از طریق تجاوز به خاک ایران و چه از راه حمایت از نیروهای مسلح مخالف دولت که مانند مجاهدین خلق که خارج از ایران ساکناند و شعارشان سرنگونی جمهوری اسلامی است. مجاهدین خلق در 1960 در تهران تاسیس و بعد از انقلاب از کشور تبعید شدند؛ گروهی تروریست که در برههای محبوب بودند و تئوریشان گزیدهای از ایدئولوژی اسلامی و مارکسیسیتی بود. در طول جنگ ایران و عراق با صدام حسین همکاری کردند و مرکز فرماندهیشان از 1980 در عراق بوده است.
ضرورت افشای نقش مجاهدین در جنایات صدام
دادگاه جنایتهای رژیم سابق عراق که اکنون بدون صدام برگزار میشود، پرده از مسایل بسیار مهمی برمیدارد که یکی از آنها تصمیم و اقدام دیکتاتور معدوم عراق برای نسلکشی اکراد، به هر وسیلهی ممکن بوده است. در این چند جلسهی دادگاه فاش گردید که دستور کشتار اکراد توسط شخص صدام صادر شده و بنا به پیشنهاد علی حسن المجید، نابود کردن اکراد بهوسیلهی بمباران شیمیایی در دستور کار رژیم بعث قرار گرفته است و متعاقب آن سران جنایتکار رژیم صدام، جنایت حلبچه را رقم زدهاند. در این میان آنچه حائز اهمیت است اظهارات علی الحسن المجید (علی شیمیایی) دربارهی استفاده از مجاهدین برای تحت تعقیب و هدف قرار دادن اکراد (حتی در داخل خاک ایران) است.

