تضاد میان شعار و عمل مجاهدین خلق؛ بقایای متعفن خیانت، بر پیکر انسانیت
خیانت در بالاترین سطح جرایم امنیتی خیانت و همکاری مجاهدین خلق با دشمن در زمان جنگ
فصل خونین خیانت بررسی انتقال مجاهدین خلق به دامان دیکتاتور
مدعیان مبارزه با تروریسم از تروریست ها حمایت می کنند
اما این عالی جنابان که از فرقه ای تروریستی حمایت می کنند اول باید بدانند که دلایل مستندی برای تروریست بودن فرقه از سوی سازمان های جهانی مدافع حقوق بشر ارائه شده که باعث ابقا نام آن ها در لیست های تروریستی بوده است. علاوه بر این، اسناد خیانت فرقه در حق مردمی که از آزاد کردنشان دم می زنند در طی جنگ 8 ساله و تجاوز صدام به ایران، همه جا انتشار یافته است
گزارش نشست اعضای بازگشتی انجمن نجات استان مازندران – قسمت اول
« یک شب متوجه شدیم تعدادی دوربین دید در شب پشت درب پایگاه جلال زاده بغداد، قراردارد و ما اطلاعی از آن نداشتیم که بعد از پیگیری متوجه شدیم که از کمکهای بی دریغ صاحبخانه است. » در ادامه مطرح کرده بود که در امر انتفاضه سال 1991(سرکوبی اکراد و شیعه شورشی عراقی توسط نیروهای سازمان) دولت عراق بیشتر از اینها به ما (رجوی) مدیون است.
جهت اطلاع اعضای قدیمی مجاهدین
این طیف از فرقه آقای رجوی مستمرا آنرا جزءِ شجاعت های متهورانه ی خود ثبت می کردند و اما از آنجائیکه روی هیچکدام از آن سوژه های شناسایی شده مجاهدین عمل مستقیم نمی کردند و یا ماگزیمم 5% آنرا عملیاتی می کردند و همچنین این سوژه های شناسایی شده در کادر و توان سیستم نظامی فرقه جا نمی شده، این طیف از اعضای مجاهدین همیشه متناقض بودند و نمی توانستند پشت صحنه آنرا درک کنند
روشنگری کانون آوا شکستن سکوت زبونانه مجاهدین ضد خلق پس از ۱۴ روز
آگاه باشید همین امروز هم مامورین سیا و سرویس های غربی برای روز مبادا از شما فیلم میگیرند و شما را بازیچه دست و امیال خود کرده اند ولی سرکرگردگان فرقه رجوی که همگی در آستانه 60 سالگی و بازنشستگی،آنچنان تشنه قدرت اید که هیچ چیز به چشم شما نمی آید.ولی مردم ایران هوشیار و بیدار تر از گذشته راه خود را برای رسیدن به آزادی و دمکراسی پایدار باز خواهند گشود.
نسل اژدها
بنابراین تا زمانیکه این بچه شترهای معتاد آن پنجاه میلیون و یا پنج تا عکس از شمارا در دست پمپ بنزین آتش زنهانبینند به سرعت مسئله دار میشوند،چون پیش خود خواهند گفت اون نقطه قوت رو که ما ندیدیم ولی این ضعف و پاشنه آشیل رو داریم میبینیم و آنقدر هم که”برادر” میگوید، سوخته شده و ناقابل هم نیستند وگرنه در شان رهبری نیست
آیا اشرف یک شهرعراقی است
این سازمان در اوج شعلهوری جنگ ایران و عراق به دامان صدام پناه آورد و در کنار حملهی بعثی وی قرار گرفت تا به نوعی از فشار جنگ علیه همپیالهی خود بکاهد. بدینخاطر صدام نیز با حاتمبخشی آنان را غرق در نعمت و موهبت خود کرد و در زمانی که مردم عراق در فقر و بیچارگی و فقدان خدمات ضروری بهسر میبردند آنان را مسلح کرد و رفاه و آسایش کامل را برای آنان فراهم ساخت.
دلالی که فصل دلالی اش گذشت
تا پیش از این از بزرگتر ها که می پرسیدی از شور و حال انقلابی مردم و جنایت سازمان از زمان جنگ کم و بیش خبر داشتند و هر کس به نوعی در مورد نحوه ترور پدر، مادر، همسر، فرزند و یا همسایه خود به دست شقی ترین مردم روزگار سخن می گفت.برای من که کمی از عمق درنده خویی سازمان و تظاهر پیشگی سران آن اطلاع دارم جالب بود تا واکنش مردم عادی در خصوص پخش مستند”گرگها” را از نزدیک ببینم.
رجوی با شبیه سازی پرچم حزب الله سعی در جلب توجه دارد
این تظاهرات تیر خلاصی بود به قلب سازمان فاسدی که سالهاست از پول خون مردم عراق که توسط صدام حسین به آنان تزریق می شد زنده بود. شرکت عناصر ضد دموکراتی نظیر احمد غزالی از عناصر سرکوبگر آزادی های دموکراتیک در الجزایر و باب فیلنر نماینده کنگره آمریکا نشان از ترکیب شرکت کنند گان دارد.
آیا خوش رقصی برای سرویس های خارجی بد است
بنابراین تنها چیزی که سازمان مجاهدین خلق در استراتژی به اصطلاح”راه حل سوم”، که توسط سازمان جهت اجرای پنتاگون طراحی شده، میتواند به غرب ارائه دهد و نظر مساعد آنان را جلب نماید اینست که عناصر محدودی از سازمان مجاهدین خلق نقش خبرچین و جاسوس را برای آمریکا ایفا کنند و همانطور که از طریق شنود بی سیمی و تخلیه تلفنی اطلاعاتی را در طول جنگ عراق با ایران از داخل کشور کسب کرده و به سرویس عراقی می فروختند
گرگ ها. مستندی از روابط فرقه رجوی و رژیم ساقط شده صدام
هفته گذشته شبکه اول در اقدامی تحسین برانگیز دست به پخش مستندی به نام”گرگ ها” از شبکه یک سیما زد. مستندی کاملا سیاسی و بسیار جذاب که تصاویری به واقع نفسگیر را از روابط پنهان و آشکار سازمان مجاهدین خلق با حزب بعث عراق در دوره صدام و جنگ تحمیلی عراق علیه ایران به تصویر کشیده بود.
واقعیت و حقیقت خاصه خرجی های مجاهدین
از طرفی اگر سازمان خود را بزرگترین آلترناتیو و دشمن شماره یک حکومت ایران می داند طبیعی است که با قرار گرفتن سازمان در لیست تروریستی یا به قول سازمان برچسب تروریستی، حکومت ایران باید خوشحالی کند سله هم بدهد نه اینکه دست به سرکوب مردم بزند. واقعا امان از منگولیسمی که در تمام تارو پود تحلیل های لشکر شکست خورده رجوی رخنه کرده است.
افشای اسناد تاریخی جدیدی از وطن فروشی مجاهدین
بی شک برای جوانان چت زده، ماهواره دیده و تکنولوژی دوست امروز کشورمان که پس از سال های 70 به دنیا آمده اند، موضوعاتی چون لو رفتن حمله، آمدن شهیدان به فاصله ختم تا هفت یکدیگر، ترور اعضای خانواده پای سفره افطار، انداختن سه راهی و بمب در منازل و مغازه های مردم، ترور افراد عادی جامعه از خیاط گرفته تا نانوا، موضوعی قابل درک نیست.

