برکناری بنی صدر رأی مجلس شورای اسلامی درباره عدم کفایت بنی صدر خرداد ۱۳۶۰
به مناسبت درگذشت یزدان تیموریان یزدان تیموریان از قربانیان رجوی بود
مهدی ابریشمچی، قاتل و شکنجه گر یا مدافع صلح و آزادی!؟
ابریشمچی حتما فراموش نکرده است که تابستان سال ۱۳۸۰ شمسی، چگونه پس از فرار و دستگیری ام،روزها مرا در زندان پادگان اشرف زیر شکنجه برده،استخوان سینه ام را در زیر وحشیانه ترین شکنجه ها و با نوک پایش شکست.با حسن نظام الملکی و مهوش سپهری به قصد کور کردنم،چگونه در گوشه چشم هایم خودکار فرو کرد.در حالیکه دست هایم را با دستبند بسته بودند و پاهایم را به زنجیر، چگونه از لاله های دو گوشم گرفته و بالا می کشیدند که در نهایت منجر به پارگی و خونریزی گردید.
آیا رجوی، نفر شماره ۳ خود، محمد سید المحدثین را از کار برکنار کرده است؟
پس از استعفا و اعلام جدایی آقایان کریم قصیم و محمد رضا روحانی از شورا در پانزده خرداد ۱۳۹۲، تنش شدیدی در تشکیلات سازمان و شورا ایجاد می گردد.مریم رجوی بلافاصله جلسه اضطراری برگزار می کند و همراه با مهدی ابریشمچی بقیه افراد را زیر تیغ می برند که ندانم کاری های شما باعث شد آن دو از ما کنده شده و به سمت”رژیم” بروند.
دولت عراق مانع خروج معصومه ملک محمدی از سران مجاهدین شد
طبق آخرین خبرهای رسیده از عراق، قرار بوده که ۱۰۰ نفر از کمپ موقت لیبرتی به کشور البانی فرستاده شوند. سازمان مجاهدین از فرصت می خواسته استفاده کند و خانم معصومه ملک محمدی را که از مسئولین رده بالای شورای رهبری است، برای بار دوم به این طریق از عراق خارج کند. ولی دولت عراق مانع خروج خانم معصومه ملک محمدی از عراق شده
من توسط علی منصوری مامور دستگیر شده رجوی (مجاهدین) در اسرائیل عضو گیری شدم
شخصی که برای انجام این ماموریت در نظر گرفته شد شخص علی منصوری بود. او به اسرائیل فرستاده شد تا بتواند در انجا برای سازمان لابی هایی پیدا کند و مانند همیشه از این ماموریت سربلند بیرون بیاید اما این بار در تل آویو دستگیر شد و سازمان برای اینکه دستش رو نشود او را وابسته به رژیم ایران معرفی کرد تا روی این موضوع سرپوش بگذارد و پاسخگوی نیروهایی تشکیلاتی اش نباشد.
خانواده طاهرلو: لعنت بر رجوی که جان برادرم را قربانی مطامع خود کرد
علیرضا طاهرلو که در داخل یک خودرو در کنار فرمانده اش کیانوش صلاح پور نشسته بود به صحنه آمد. خودرو ایستاد و علیرضا که در تمام مسیر به حرفهای فرمانده اش گوش میداد از خودرو پیاده شد و خود را در مقابل نیروهای عراقی به آتش کشید و در گذشت. مشخص شد که او را از قبل به لحاظ ذهنی نسبت به این کار کاملا آماده کرده بودند
شهردار اشرف یا باغبان اشرف!؟
اینهمه دجالیت و تبهکاری درعصر تکنولوژی برتر و فوارن علم و آگاهی بشریت خوبیت ندارد و اطمینان داشته باشید دیگرحنای دروغگویی تان کمرنگ و بی رنگ شده است و خریداری ندارد. جالب بود که درهمان کلیپ یاد شده صحنه هایی ازحمل درخت و گل وگیاه و کاشت آن بتوسط قربانی یادشده ابراهیم اسدی هم به نمایش گذاشته شده بود وسوال اینست که لابد ابراهیم اسدی درجهان کنونی نمونه شهرداری است که به تنهایی با کاشت و داشت گل وگیاه ودرخت ؛ مدال هم باید بگیرد!
آشنایی مختصر با مفقودین پادگان اشرف و طرح چند سئوال
شخصا تمایل دارم این افراد زنده باشند و صحیح و سالم در فرداهای روزی خوش یمن به آنچه در سازمان مجاهدین انجام داده اند، پاسخ بدهند. بگویند؛ چه مسئولیت هایی داشته اند؟ طراحی چه عملیات هایی را بعهده گرفته و فرمانده کدامیک از جنگ های مرزی یا داخلی ایران بوده اند؟ از چه کسی فرمان پذیرفته و بر چه کسانی فرمان می راندند؟ شخصا در کدام عملیات ها حضور پیدا کرده، و در کشتن ایرانیان و به کشتن دادن اعضای مجاهدین چه نقش تاثیر گذاری داشته اند؟
علیرضا جعفرزاده، حتی به دختر خود هم رحم نکرد
گروه تروریستی مجاهدین در آمریکا سه عضو اصلی و فعال دارد که بعد از خروج نام این گروه از فهرست سازمانهای تروریستی فعالیت آشکار خود را آغاز کردهاند. به گزارش فارس، سه عضو اصلی مجاهدین در آمریکا که تاکنون در پوششهای نویسنده و روزنامهنگار فعالیت میکردند، بعد از خروج نام گروه مجاهدین از فهرست سازمانهای […]
افشاء یکی از چهره های مجاهدین که میخواهد از قانون عراق به البانی بگریزد
سران سازمان مجاهدین تصمیم گرفته اند که معصومه ملک محمدی، یکی از معاونین مژگان پارسائی را با البانی بفرستند. مهمترین هدف سازمان مجاهدین این است که تلاش می کنند وی را از پیگرد قانونی عراق فراری بدهند.معصومه ملک محمدی ازجمله کسانی است که نام وی در لیست سران سازمان که پیگردد قضائی در عراق دارند می باشد.
آقای فیلابی: سرپوش گذاشتن بر جنایات رجوی ها جوانمردی است؟
اگر اینقدر دلتان برای افراد لیبرتی می سوزد چرا رجوی اجازه خروج افراد از لیبرتی به کشورهای خارجی را نمی دهد؟ چرا برای انتقال افراد کارشکنی می کند؟ چرا مایل است که افراد در عراق بمانند و کشته شوند؟ چرا با دریدگی خاص خودش باز عنوان می کند که باید در عراق بمانید و کشته شوید؟ اگر قرار بوده همه در عراق بمانند چرا ابتدا مریم را فراری داده است؟ چرا وی جرات این را ندارد که خودش را نشان بدهد؟ و هزاران چرای دیگر…
پسرخوانده نا شریف و توجیه قتل عام فروغ
مهدی ابریشمچی که در تشکیلات از طرف اعضا به دلقک دربار رجوی و یا مرد ناشریف معروف است با تکرارهمان خزعبلات رجوی بعد از عملیات گفت که ما با انجام عملیات فروغ ارتش آزادیبخش را بیمه کردیم ونشان دادیم برخلاف تصورهمگان زاییده جنگ ایران وعراق نیستیم.
فراخوان انجمن زنان ایران برای آزادی خانم شیرین معینی از تشکیلات رجوی
ماه گذشته شیرین معترض به تشکیلات توسط سازمان به آلبانی می آید و علیرغم کنترل تشکیلاتی و نارضایتی تشکیلات برای خود موبایلی تهیه می کند و با خانواده ارتباط برقرار و درخواست کمک می کند و نارضایتی خودش و اینکه تصمیم دارد از این تشکیلات خارج و آزاد برای خودش زندگی و تشکیل خانواده بدهد وقتی که خواهر شیرین از او می خواهد که آیا ایمیل دارد که به خواهرش بدهد، متوجه می شود که اصلا اینها دسترسی به اینترنت ندارند

