نزاع در اپوزیسیون گاردین: نبرد میان مجاهدین و سلطنتطلبان در خیابانهای لندن
به بهانه خبر درگذشت زهره بنی جمالی در کمپ اشرف 3 گردباد مرگ در تشکیلات رجوی
احوالاتی از دورن شورای مقاومت
گفته دیگراز نزدیکان شورا این میباشد که اوضاع مجاهدین در عراق به شدت مشدد است وتعدادی از افراد بالای سازمان که امکان دستگیریشان بدلیل شرکت در سرکوب مردم عراق از طرف دولت میرود به اردن رفته ودرکنار مسعود رجوی پنهان شده اند.
سرنوشت صدام در انتظار مسعود و مریم رجوی
بنا بر آخرین اخبار، مسعود رجوی در کنار 28 تن از سران و عناصر کلیدی مجاهدین خلق، به عنوان اسرای جنگی تحت بازداشت ویژه نظامیان آمریکایی با درجه حفاظتی بالا هستند. با این حال، نظامیان آمریکا که این افراد را به همراه شماری از بازماندگان این گروه در قرارگاه اشرف تحت نظر دارند، مانع هرگونه دسترسی دولت عراق و ارتش این کشور به تروریستها شدهاند.
ایران چه برنامهای برای مجاهدین خلق دارد
سازمان مجاهدین خلق، که از سالها پیش در رسانههای رسمی جمهوری اسلامی از آن با عنوان «منافقین» یاد میشود، یکی از شاخصترین گروههای سیاسی – نظامی مخالف جمهوری اسلامیست که به زعم سران جمهوری اسلامی از اولین سال، صف خود را از انقلاب اسلامی جدا کرد و پس از مدتها کشمکش سیاسی که به سرعت به درگیریهای خیابانی تبدیل شد،
چرا فرقه پیر و مستهلک کماکان زنده است
سازمان مجاهدین که اکنون به فرقه و باند تروریستی بین المللی تبدیل شده دقیقاً مصداق واقعی مورد سوم هست. این گروه در سالهای اولیه انقلاب به مردم پشت کرد و خود را آویزان وجهه بنی صدر نمود تا از قدرت اجرایی وی اعمال هژمونی کرده و به قدرت برسند. این تاکتیک به فرار انجامید، به دنبال آن مجاهدین برای خفظ خود کماکان در اروپا رئیس جمهور فراری را رئیس جمهور خود معرفی کرد و چند صباحی هم با این وسیله خود را حفظ کرد.
بن بست های موجود مجاهدین و راه حل های فرضی
حالا سوال اینجاست با توجه به این مهم که چنین وضعیتی در گذشته نیز با تفاوت های کمی و کیفی مسبوق به سابقه بوده و بعضا در پاره ای از این وضعیت ها شما در مناسبات حضور داشته اید، مجاهدین با توسل به چه اهرم هایی به مقابله و خنثی کردن این بحران ها رفته و می روند. بحران مشروعیت پاشنه آشیل و دیرینه مجاهدین بوده است و زمان طولانی است که مجاهدین با محور کردن عنصر خارجی برای کسب این مشروعیت تلاش می کنند
نامه سرگشاده ابراهیم خدابنده به مسعود رجوی
“پیام تهنیت و تقدیر” شما”به هموطنان خارج از کشور” که در سایت”همبستگی ملی” به تاریخ جمعه 15 تیر درج گردیده بود را مثل همیشه با دقت هرچه تمام تر خواندم. طبق معمول مجبورم باز مهمترین و اصلی ترین ابهامات و سؤالات خود را در خصوص پیام مربوطه به این وسیله به نظرتان برسانم تا شاید حداقل در خصوص درصدی از آنها جوابی دریافت نمایم.
اضمحلال دستگاه تبلیغاتی فرقه رجوی آخرین مرحله نجات اسرای فرقه
باید هم از کسانی یاد کرد که این”شکست و اضمحلال آخرین نقطه قوت سازمان مجاهدین خلق” را به سکوت برگزار کردند و به تفکر برای یافتن”ابزاری قابل استفاده” افتادند (که ارتقاء عبدالمالک ریگی از”قاچاقچی و راهزن” به منصب”رهبر انقلاب ایران” که قبلا به رجوی تعلق داشت بی ربط به آن نیست) و هم معدود کسانی که با خشم و عصبانیت”استفاده از همین ابزار شکسته” را (شاید هم برای آخرین دفعه) فریاد زدند.
مسوولیت سنگین اروپا در مقابله با تروریسم
مجاهدین که متحدی نزدیکتر از”صدام” رییس جمهوری پیشین عراق و عامل تجاوز به خاک ایران و قتل صدها هزار بیگناه را نداشت، پس از سرنگونی بعثیها در عراق و اعدام خفت بار متحد پیشین خود در بغداد، در یکی از سختترین شرایط حیات نامیمون خود بسر میبرد.
آنها که رفتند آنها که ماندند
در جریان دستگیری مریم رجوی توسط پلیس فرانسه تعدادی مجبور به خودسوزی شدند و عده زیادی نیز مجبور به نوشتن تقاضانامه جهت انجام عملیات خودسوزی شدند. ندا حسنی و صدیقه مجاوری نیز در میان بیش از 10 نفر از کسانی بودند که خودسوزی کردند و رفتند تا در جهل و جمود سازمان قربانی هوا پرستی مریم رجوی شوند و آنها که در فروغ جاویدان رفتند کشته زیاده خواهی رجوی شدند.
دوستان مریم و مسعود به ته خط رسیده اند، مبادا در لجن بمیرید
دوستان برای کسی بمیرید که برایتان تب کند. رجوی ها به ته خط رسیده اند. آنان مانند تن فروشانی هستند که جوانی و زیبائی خود را نا اگاهانه بسرعت می بازند و برای یک تزریق حاضرند هر کاری بکنند. شاید تنها موساد برای آنان هزینه کند ولی قیمت آنان بسیار پایئن است. رجوی نیاز به تزریق دارد تا در صحنه سیاسی منطقه هر چند بیرنگ حضور داشته باشد بنابر این بستگی به سخاوت اسرائیلی ها دارد که د رازای تزریق چه از آنان بخواهند.
سازمان مجاهدین خلق «فرقه رجوی» رسما از صحنه حذف می گردد
همزمان با کمرنگ شدن روز افزون حضور فرقه رجوی در محافل جدی در خارج از کشور، در هفته های اخیر شاهد هستیم که فرقه رجوی از یک سو با برگزار کردن”جلسات بی شرکت کننده افشاگری های بی پایان هسته ای” و”افزایش چشم گیرجعل اخبار در سایت ها و تبلیغات فرقه” و از سوی دیگر با” افزایش چشم گیر خط و نشان کشیدن های پشت سر هم و صدور احکام جدید قتل منتقدین” سعی در مخفی کردن تلاشی قریب الوقوع فرقه از درون را دارد.
یک سؤال کلیدی و سکوت مجاهدین
این اعترافات اجباری، یعنی اینکه مجاهدین بهتر و زودتر از همه درک کردهاند که مذاکرات امریکا با ایران، در چشمانداز خود، برداشته شدن چتر حمایتی اشغالگران از این گروه را در پی خواهد داشت و این گروه بیریشه را که جز با حمایت خارجی قادر به ادامهی حیات نیست از بین خواهد برد و علت طفره رفتن آنها از اشارهی مستقیم به انگیزههای امریکا، جلوگیری از ریزش روزافزون نیروها در اردوگاه اشرف میباشد

