جمعه, ۵ تیر , ۱۴۰۵
  • تراژدی خانواده تیموریان در اسارتگاه مجاهدین خلق 01 تیر 1405

    از کنترل تا فروپاشی
    تراژدی خانواده تیموریان در اسارتگاه مجاهدین خلق

    سازمان مجاهدین خلق، در طول دهه‌ها فعالیت خود، بارها نه تنها به عنوان یک نیروی سیاسی، بلکه به عنوان عاملی مخرب برای بنیاد خانواده مطرح شده است. پرونده یزدان تیموریان، یکی از اعضای این سازمان، نمونه‌ای تلخ و گویا از این مدعاست. مرگ او در حالی که سال‌ها از دخترانش دور بوده و آخرین تلاش […]

این بچه مرشد رجوی حرف حساب نزده! 24 تیر 1396

این بچه مرشد رجوی حرف حساب نزده!

عباس مدرسی هم که ازمریدان رجوی است، دست به انشاء نویسی برده که اگر درمعرض قضاوت یک معلم انشاء قرار بگیرد، نمره ی قبولی نخواهد گرفت! چرا که معلم خواهد گفت تکراری است وقبلا ده ها نفر عین همین را نوشته اند و کار تو تقلب ورونویسی حساب می شود وصفر می گیری! نوشته ی” […]

دیکته رجویها منتسب به پیرترین”معترض و مساله دار” عباس مدرسی فر 24 تیر 1396

دیکته رجویها منتسب به پیرترین”معترض و مساله دار” عباس مدرسی فر

در نمایش ویلپنت بقولی از 5 قاره جهان”آدم” ازبرای هورا کشیدن با صرف هزینه گزاف ازپول بادآورده هزینه کردند ولیکن جای اعضای اصلی فرقه رجوی از مقیمان اسارتگاه اشرف 3 درآلبانی خالی بود.!! نگون بختهای مقیم اسارتگاه تیرانای آلبانی درهراس ازریزش وفرارلایق نبودند درنمایش ویلپنت حضورداشته باشند ولیکن لقمه خوبی هستند که ازبرای فرصت طلبی […]

سوء استفاده و دروغ های بیشرمانه فرقه رجوی درمورد مالک کلبی – قسمت پایانی 04 تیر 1396

سوء استفاده و دروغ های بیشرمانه فرقه رجوی درمورد مالک کلبی – قسمت پایانی

اگر مرحوم مالک کلبی بقول فرقه به مرگ طبیعی هم فوت کرده باشد چنانکه همه اعضا میدانند درچنین مواردی روی سنگ آنها از واژه فوت استفاده میشود.

مهدی ابریشمچی را بیشتر بشناسیم 11 خرداد 1396

مهدی ابریشمچی را بیشتر بشناسیم

یکی ازاین مسئولین فرقه مهدی ابریشمچی بود که با همان کارکتر دلقک گونه خود به صحنه تلویزیون فرقه آمد.وی علاوه برتبلیغ برای برگزاری شوی جدید فرقه در ویلپنت درصحبت های خود ادعاهایی در مورد آزادی خلق قهرمان ایران کرد و برای آنها اشک تمساح ریخت

یاد مانده ها- قسمت هشت 11 اردیبهشت 1396

یاد مانده ها- قسمت هشت

اصغر طی آن سال های طولانی نه نامه ای به کسی نوشت ونه درخواست ارتباط تلفنی- حتی درایام زلزله ی اردبیل – کرد. ما علت این طفره رفتن های اورا می پرسیدیم که درجواب میگفت، اگر چنین درخواست هایی از سازمان بکنم، آنگاه خودبخود زیر گزارش نویسی هم که میلی بدان ندارم، خواهم رفت!

جابرزاده انصاری بعد از آن همه جنایت در حق افراد اسیر فرقه به رجوی پیوست 08 اسفند 1395

جابرزاده انصاری بعد از آن همه جنایت در حق افراد اسیر فرقه به رجوی پیوست

جابرزاده از غلامان حلقه به گوش رجوی بود که خودسپاری و وفاداری خود را نسبت به رجوی در طول 50 سال جنایت و خیانت به اثبات رسانده بود، او یار و مددکار رجوی بود و در جفت و جور کردن واژه ها و جملات کلیشه ای که رجوی در سخنرانی هایش که آسمان و ریسمان به هم می بافت و افراد نگون بخت را تحت تأثیر قرار می داد نقش مهمی داشت.

مردم ایران به این نوع سرداران رجوی، احتیاجی ندارند! 03 اسفند 1395

مردم ایران به این نوع سرداران رجوی، احتیاجی ندارند!

او اگر در دهه ی 40 پیشتاز بوده، دردهه ی 60 با صحه گذاشتن بر اعمال ضد پیشتازی مسعود رجوی که طی پروسه ای کوتاه مدت، این” پیشتاز” را به دکان دونبش خصوصی اش تبدیل کرد، نشان داد که درکی از پیشتازی نداشته و زندگی دهه ی شصتی خود را به تباه وجنایت برعلیه بشریت کشاند وکمک کرد که رجوی این مغازه ی شخصی پر رونق خود را جایگزین سازمان مجاهدین مجاهدین کند وبا این حساب چه سرداری وچه کشکی؟!

جابرزاده انصاری هم فوت کرد! 02 اسفند 1395

جابرزاده انصاری هم فوت کرد!

به جرات می توان گفت که محمد علی جابرزاده انصاری با نام مستعار قاسم٬مغز متفکر و تئوریسین سازمان مجاهدین بود.او طی سالیان متمادی از مسئولین ارشد سیاسی سازمان بود و مشخصا مسئولیت تبلیغات سازمان که شامل نشریه ٬ رادیو٬ تلوزیون و بولتن های خبری و… بعهده او و ستاد تحت مسئولیت او بود! او کسی بود که هرگاه در نشستی مسعود از پس جمع و جور کردن بحث برنمی آمد یا به قول معروف حریف بحث نمیشد٬او با زیرکی پشت میکروفن می آمد و طوری که خیلی هم ضایع نباشد٬ بحث را جمع و جور می کرد…

تسلیت به خانم زهرا سراج از اسرای فرقه رجوی 28 بهمن 1395

تسلیت به خانم زهرا سراج از اسرای فرقه رجوی

حقیقتا حیف از شما و دیگر بچه هایی که عمر و جوانی و زندگی خود را به پای کسانی خودخواه مانند مسعود و مریم رجوی هدر دادید.

محمد علی جابرزاده هم مرد 27 بهمن 1395

محمد علی جابرزاده هم مرد

وی که درهنگام مرگ ۶۸ سال داشت از اعضای قدیمی سازمان دهه ۴۰ بود. وی از مسئولین ستاد تبلیغات (شامل نشریه و صدا و سیمای رجوی) بود ونقش اساسی در پیشبرد خطوط سرکوب گرایانه رجوی را درتشکیلات داشت.

ابریشم چی ملیجک فرقه رجوی و حرفهای صدمن یک غاز وی 26 مهر 1395

ابریشم چی ملیجک فرقه رجوی و حرفهای صدمن یک غاز وی

دم زدن از صلح و اینکه ما و رهبری فرقه هیچ وقت خواهان درگیر و جنگ نبودیم شعاری بیش نیست هنوز یادمان نرفته وقتی بین ایران و عراق صلح شد رجوی در برنامه تیم های عملیاتی که به داخل می فرستاد و یا در نشست های عمومی عنوان می نمود که باید عملیات های مرزی را بیشتر کنیم تا حکومت ایران دوباره با عراق وارد جنگ شود و ما بتوانیم از این موقعیت برای خودمان که همانا حمله به ایران می باشد استفاده نمائیم. پس چطور اکنون شعار صلح خواهی سر داده و بر سر و سینه خود می زنید که ما از ابتدا خواهان صلح بودیم.

نام ۶۰ عنصر خطرناک باقیماندۀ فرقه رجوی در کمپ آمریکایی 16 شهریور 1395

نام ۶۰ عنصر خطرناک باقیماندۀ فرقه رجوی در کمپ آمریکایی

به نظر می رسد که تا پایان ماه میلادی جاری تمامی اعضای این گروه، کمپ آمریکایی لیبرتی در بغداد را ترک کنند و وارد اروپا شوند. اما تا زمانی که اعضای این فرقه در عراق حضور دارند باید ماهیت عناصر باقیمانده این گروه در عراق برای تنویر افکار عمومی داخل ایران و مردم عراق و بالاخص گروه های انقلابی مشخص باشد تا در صورت لزوم اقدامی مناسب در برخورد با مجاهدین صورت بگیرد.

blank
blank
blank