دولت عراق دراخراج گروه مجاهدین قاطع است
عضو ائتلاف دولت قانون بر اصرار و قاطعیت دولت عراق برای اخراج گروه مجاهدین از این کشور تاکید کرد و گفت: دولت عراق تلاش کرده است به شیوه های انسانی عناصر این گروه را اخراج کند اما آنها سعی کردند چهره دولت را خدشه دار کنند لذا دولت عراق بیستم ماه جاری میلادی را به عنوان آخرین مهلت تخلیه اردوگاه اشرف و انتقال آنها به اردوگاهی دیگر تعیین کرده است تا به خارج از عراق منتقل شوند.
انتقال دو سوم مجاهدین تروریست به بغداد
یک مقام سازمان ملل با بیان اینکه دو سوم از اعضای گروه تروریستی مجاهدین از پایگاه اشرف به بغداد منتقل شده اند، تصریح کرد موضع دولت عراق درباره اردوگاه اشرف کاملاً مشخص است. نماینده دبیر کل سازمان ملل در عراق اعلام کرد دو سوم از اعضای گروه تروریستی مجاهدین در اردوگاه اشرف به بغداد منتقل شده اند تا زمینه خروج آنان از عراق فراهم شود.
عقب نشینی گام به گام آقای رجوی تا گورستان تاریخ
زمانی همین رجوی جنایتکار میگفت که ترک اشرف تیر خلاص به تشکیلات و سازمان ماست اکنون بایستی از این دجال بزرگ قرن پرسید از اینهمه مزخرف گویی خسته نشده ای؟! زمانی اعلام کردی که خارجه مرز سرخ نابخشودنی است و کسی که از عراق بجایی غیر از ایران برود از پاسدار و مامور وزارت اطلاعات بدتر و خطرناکتر است ولی هنوز حرفت تمام نشده بود مریم را بهمراه نور چشمی هایت به فرانسه فرستادی
عقب نشینی خفت بار مجاهدین از شروط اعلام شده
باقی مانده ساکنان در قرارگاه اشرف بهترین اهرم و وسیله برای گرفتن امتیازات هرچه بیشتر در لیبرتی محسوب شده و بعبارت دقیق تر برای رهبران مجاهدین استفاده دوگانه هم دارند. البته باید گفت تا اینجای قضیه رهبران مجاهدین همچنان بازنده اصلی بازی خطرناکی که تنها از جان انسانهای بی گناه در قرارگاه اشرف هزینه میشود هستند و عقب نشینی خفت بار از اصلی ترین شروط تخلیه قرارگاه اشرف خود گواه دیگری بر شکست نمایش مسخره و چند ملیتی ویلپنت پاریس هم هست.
سخنگوی هافینگتونپست: مطالب تروریستها را منتشر نمیکنیم
مقالهای با هدف بزرگنمایی حضور ایرانیان در گردهمایی اخیر مجاهدین در ویلپنت به قلم یکی از اعضای کمیته امور خارجه این گروه موسوم به شورای ملی مقاومت اخیراً در وبسایت خبری روزنامه هافینگتون منتشر شد که با اعتراضات گسترده روبهرو شده و مسئولین این روزنامه را مجبور به حذف این مقاله از سایت هافینگتون پست نموده است.
وزارت دارایی آمریکا پرونده جانبداری مقامات این کشور از مجاهدین را بررسی میکند
روزنامه آمریکایی واشنگتن پست گزارشی درباره تحقیقهای وزارت دارایی آمریکا درباره رایزنی برخی شخصیتهای سیاسی این کشور برای حمایت از گروه تروریستی مجاهدین منتشر کرد.بر اساس این گزارش، آمریکاییهای حامی مجاهدین طی سال گذشته از”باراک اوباما” رئیسجمهور کشورشان و”هیلاری کلینتون” وزیر خارجه خواسته بودند که نام مجاهدین خلق را از فهرست سازمانهای تروریستی حذف کنند.
سرورهای مراکز حساس و پارلمان عراق در چنگ مجاهدین
روزنامه عراقی”المستقبل” به نقل از یک منبع آگاه نوشت: سامانه ارتباطات تکنولوژیک و مدرنی که نهادهای کشوری عراق مانند، پارلمان و سایر مراکز حساس به آن مجهز شدهاند، از سوی یک شرکت وابسته به سازمان مجاهدین خلق ارائه شده است.این منبع افزود: این خدمات شامل اینترنت و سرورهای ویژه هستند که اغلب آنها از طریق یک شرکت خارجی ارائه شدهاند اما مالک این شرکت سازمان مجاهدین خلق است و با مجوز سه کشور از جمله استرالیا فعالیت میکند.
توافق مارتین کوبلر و نوری المالکی برای انتقال باقی مانده مجاهدین
نمایندگی دبیر کل سازمان ملل در عراق آقای مارتین کوبلر و نخست وزیر عراق آقای نوری المالکی توافق کردند که پرونده سازمان مجاهدین خلق بر طبق برنامه ریزی تعیین شده بسته شده و انتقال آنها در فرصت تعیین شده انجام پذیرد. در اطلاعیه صادره از سوی دفتر نخست وزیری عراق در روز سه شنبه دهم ژوئیه آمده است که” آقای نوری المالکی نخست وزیر عراق امروز در دفتر نخست وزیری با آقای مارتین کوبلر نماینده دبیر کل سازمان ملل متحد ملاقات کردند”.
۱۲۰ روز چشم براه و سینه چاک امپریالیسم!!
سازمانی که رهبری مادالعمری آن بر عهده رجوی است در این رؤیا پیوسته دست وپا میزند و برای سرپوش گذاشتن برروی سلسله شکست های سیاسی و نظامی و بستن دهان اعضا و هواداران خود، تلاش میکند آنرا به حضور در لیست گروههای تروریستی آمریکا ربط دهد. سازمانی که جز دروغ و فریب خلق و بالاتر از آن خود فریبی را راهنمای دیروز و امروز و فردایش کرده است خوب میداند خروج از لیست گروههای تروریستی اروپا مگر موفقیت چشمگیری را برایش به ارمغان آورد
دانیل بنجامین، لابی فرقه تروریستی مجاهدین را از دفترش بیرون کرد
دانیل بنجامین، هماهنگ کننده دفتر مبارزه با تروریسم وزارت امور خارجه امریکا و همچنین دانیل فراید، مشاور ویژه وزیر امور خارجه امریکا درباره پادگان اشرف با اشاره به وضعیت این پادگان به تبیین این موضوع پرداختند که چرا این وضعیت به تصمیم معلق خانم هیلاری کلینتون، وزیر امور خارجه امریکا درباره حفظ یا حذف نام سازمان مجاهدین خلق از فهرست تروریستی بستگی دارد. در جریان این گفتگو عنوان شد”شخصی با ملیتی خارجی یک بار موفق شده با « ادعاهای واهی » وارد دفتر بنجامین شود تا برای فرقه مجاهدین خلق لابی کند که بنجامین وی را از دفتر کارش بیرون می کند.”
چرا فرقه تروریستی رجوی دنبال خارج شدن از لیست تروریستی وزارت خارجه آمریکا هست؟
چندی پیش دادگاهی در آمریکا طی یک مهلت چهار ماهه از دولت آمریکا خواسته که در مورد باقی ماندن یا خارج شدن سازمان مجاهدین از لیست تروریستی وزارت خارجه آمریکا اعلام نظر نماید و از طرف دیگر مقامات وزارت خارجه آمریکا در این مدتی که پروسه خروج افراد از کمپ اشرف و انتقال آنها به کمپ موقت و ترانزیتی لیبرتی شروع شده است مرتبا از سران فرقه خواسته اند که در امر این جابجائی با مقامات عراقی و مقامات ذیربط سازمان ملل در امر این جابجائی همکاری نمایند
واکاوی اقدامات مجاهدین در چند روز مانده به مهلت تخلیه اشرف
با توجه به اضطراب و درهم ریختگی سیاسی، تشکیلاتی و فکری و روحی – روانی مسئولین و اعضای سازمان در اشرف و لیبرتی، رجوی در تعادل قوای خود هر اقدامی را به جلو ببرد از ناحیه دیگری ضربات مشخصی را خواهد خورد. اگر نفرات اشرف به کمپ ترانزیت بطور کامل منتقل شوند با بحران سرگرم سازی و عدم امکان کنترل فرقه ای علیه محفل زدن های افراد مواجه خواهد شد

