استفاده ابزاری مجاهدین از افغانها
گروه تروریستی مجاهدین دست به دامان برخی افغانهای نیازمند شده و با سوء استفاده از بعضی افغانهای مقیم اروپا، آنها را به عنوان ایرانی در تجمعات خود شرکت میدهند. روزنامه آرمان ملی افغانستان نوشت: گروه مجاهدین که پایگاه مردمی خود را در بین ایرانیان از دست داده، دست به دامان برخی افغانهای نیازمند شده و با سوءاستفاده از همزبانی بعضی افغانهای مقیم اروپا، آنها را به عنوان ایرانی در تجمعات خود شرکت میدهد.
افشای ارتباط طارق الهاشمی با مجاهدین
علی حسین نژاد در مصاحبه با خبرنگاران عراقی گفت: من به عنوان قدیمی ترین مترجم مسعود رجوی در بخش روابط خارجی این گروه تروریستی بودم و در حقیقت بخش عراق در این گروه تروریستی مهمترین بخش به دلیل حضور اعضای این سازمان به شمار می آمد که با حمایت مالی برخی از شخصیت های سیاسی مخالف با حکومت نوری المالکی تا چند ماه گذشته روبرو می شد و از این شخصیت ها می توان طارق الهاشمی معاون فراری نوری المالکی و صالح المطک نماینده پارلمان این کشور را نام برد.
گروه مجاهدین جنبشی دمکراتیک!
برای روشن شدن آن گونه از دمکراسی که رجوی ها مدعی آن هستند باید به نمونه ای از رفتارهای به اصطلاح دمکراسی خواهانه شان اشاره کرد. روز جمعه 22 ژوئن یک روز پیش از گردهمایی مجاهدین در ویلپینت پاریس، چند تن از اعضای جدا شده از مجاهدین تظاهراتی در میدان سنت میشل در حومه جنوبی پاریس به راه انداختند و انزجار خود را از فعالیت های تروریستی مجاهدین اعلام کردند به گزارش پرس تی وی، این افراد با حمله چندین عضو مجاهدین خلق مواجه شدند که با استفاده از تیغ و چماق و پنجه بکس آن ها را مورد ضرب و شتم قرار دادند.
طمع، ناآگاهی و قضاوت غلط از سوی حامیان امریکایی مجاهدین
چگونه این همه افراد سرشناس و بلند پایــــه می توانند به واقع درباره گروهی که مرتباً از آن حمایت می کنند چنین ناآگاه باشند. اگر آن ها به سادگی با انگیزه دشمنی با ایران اتحاد با یکی از نفرت انگیز ترین متحدهای ممکن را بــــــر می گزیدند، قابل درک تر بود. این از میزان ننگ و رسوایی معلق زدن آن ها با تروریست ها کم نمی کرد اما به طرز طعنه آمیزی معنی دار بود. آنچه اکنون معنی نمی دهد این است که چگونه همه این افراد سرشناس می توانند چنین تمام و کمال درباره سوابق گروهی که از هدفش پشتیبانی می کنند، ناآگاه باشند.
واقعیت تلخ سنگر گرفتن پشت نفرات اشرف
سران فرقه از این ترس دارند که بعد از پایان تخلیه اشرف به کمپ ترانزیت و حل و فصل آن دسته درعراق اینبار نوبت به خودشان برسد واین واقعیت باعث شده که سران فرقه درگیری خودشان را با جامعه جهانی در اشرف با سنگ اندازی ها حفظ کند و به همین خاطر است که این گروه حدود 1200 نفر در کمپ اشرف برای باج گیری از سازمان های بین المللی و حفظ خود در اور پاریس نگه داشته که با فدا کردن آنها آینده تاریک خود را درغرب بدست بیاورد
یک سازمان با یک دنیا تجربه تلخ
براستی چرا سازمانی که هسته مرکزی و بدنه اصلی آن از تحصیلکرده های جامعه بودند بایستی به چنین روزی بیفتد؟ راه را از کجا و چرا اشتباه رفتند که به چنین روزی افتادند؟ و درسی که میتوان از آن گرفت چیست؟ چون من معتقدم که اگر حتی رخدادهای چند دهه اخیر این سازمان را بدون یک جمعبندی و منصفانه ناتمام باقی بگذاریم چیز زیادی را نفهمیده ایم و چه بسا این اشتباهات درعرصه سیاسی و اجتماعی کشورمان باز تکرار و باعث تجربه ای تلخ دیگر شود!
گدایی ۱۲میلیون مارکی مجاهدین از مردم آلمان
برخی کودکان اعضای سابق مجاهدین که در سال ۱۹۹۱ به دستور مسعود رجوی از پدران و مادران خود جدا شده و به اروپا فرستاده شدند با افشای مناسبات این فرقه اعلام کردند به دستور رجوی از وجود آنها برای گدایی در خیابانهای آلمان استفاده شده است.آنها مجبور بودند در خیابانهای آلمان از مردم این کشور گدایی کنند و در صورتی میتوانستند به محل نگهداری خود بازگردند که رقمی بین ۱۳۰ تا ۲۶۰ مارک از مردم گدایی کرده باشند.
نقدی بر اطلاعیه ۱۷ تیر شورای به اصطلاح ملی مقاومت رجوی
سازمان تروریستی مجاهدین ادعا نموده که موضوع عدم تخلیه اشرف به لیست گذاری مجدد وزارت امور خارجه امریکا ربطی ندارد!!. این در حالیست که عملا از یکسال پیش مجاهدین با دفع الوقت تخلیه اشرف در صدد بودند به واسطه تغذیه مالی سخنرانان مواجب بگیر راه را برای خروج از لیست فراهم و حتی با مانور بر روی این ثمره سیاسی بر اصرار خود مبنی بر تروریست نبودن و ماندگاری در اشرف تاکید کنند.
اینبار هم پیام مجاهدین با نام شورای ملی مقاومت اعلام شد
رهبران فرقه (سازمان مجاهدین) آن قدر به شورایی ها بی اعتماد بودند که حتی بچه ها را نمی گذاشتند با شورایی ها رابطه بزنند واین دمکراسی مسعود و مریم رجوی برای اشرف نشان ها بود. یادم هست یک روز شورایی ها را دعوت کردند به قرارگاه قبل از آنها توجیه گذاشتند که فکر نکنید اینها مجاهد هستند و انقلاب کرده، بهتر است با آنها رابطه دوستانه نزنید و شب بعد از سرو شام یکی از نفرات می خواست نزد آقای هزار خانی برود صد نفر دورش را گرفتند و نگذاشتند با او ملاقات کند.
سازمانی که به افرادش اعتماد نمی کند، هیچ پایه و اساسی هم ندارد
آقای پایکار که سال هاست پیگیر دیدار با برادرش می باشد خیلی صمیمی به گفتگو با دوستان جدا شده ای که همدردان برادرش بودند نشست و وقتی صحبت از مناسبات فرقه ای و اختناق و سانسور حاکم بر قرارگاه اشرف شد، گفت: « در سال 82 که برای ملاقات برادرم به اشرف رفته بودیم، هنگامی که برادرم را برای ملاقات آوردند، چند نفر دور و بر ما نشسته بودند و حرف های ما را کنترل می کردند.»
اردوگاه اشرف درآستانه پاکسازی کامل از مجاهدین
البیاتی در خصوص اخراج گروه تروریستی مجاهدین از عراق اظهار داشت: ما با افرادی سروکار داریم که به طور غیررسمی وارد کشور شده اند و عراق به آنها حق پناهندگی سیاسی نداده است و قانون باید درقبال آنها اعمال شود.وی تاکید کرد: چیزی به نام”پادگان” در اینجا برای آنها وجود ندارد بلکه اردوگاه های اسکان موقت است و قانون عراق درقبال این عناصر اعمال می شود؛ همانطور که در قبال هریک از اتباع خارجی کشورهای اروپایی اعمال می شود.
دولت عراق دراخراج گروه مجاهدین قاطع است
عضو ائتلاف دولت قانون بر اصرار و قاطعیت دولت عراق برای اخراج گروه مجاهدین از این کشور تاکید کرد و گفت: دولت عراق تلاش کرده است به شیوه های انسانی عناصر این گروه را اخراج کند اما آنها سعی کردند چهره دولت را خدشه دار کنند لذا دولت عراق بیستم ماه جاری میلادی را به عنوان آخرین مهلت تخلیه اردوگاه اشرف و انتقال آنها به اردوگاهی دیگر تعیین کرده است تا به خارج از عراق منتقل شوند.

