خواهان محاکمه رجویهای مزدور هستیم – قسمت چهارم

رجوی دیکتاتور این افراد را به زور و جبر تشکیلاتی به صحنه می آورد تعدادی از کسانی که در این درگیری ها کشته شدند کاملا افراد مسئله دار بودند مثلا محمد رضا پیرزادی که جزء کشته های این درگیری بود از افراد مسئله دار بود که اصلا مسئولین به زور او را در جلسات انقلاب ایدئولوژیک شرکت می دادند و یا تعداد دیگری نیز که در این درگیری کشته و زخمی شدند نیز همین گونه بودند.

ما رجوی های مزدور و وطن فروش را قاتل فرزندان مان در عراق می دانیم و خواهان محاکمه آنها هستیم.
آقای باباپور که برادر اسیرش علی اصغر باباپور در درگیری 19 فروردین از ناحیه پا زخمی شده است نیز در این نشست به گوشه هایی از جنایت رجوی جلاد پرداخت و بیان داشت:
بعنوان کسی که برادرم اسیر رجوی جلاد در عراق است و در این درگیری از ناحیه پا زخمی شد مقصر اصلی را رجوی می دانم او با مغزشویی و زدن حصار و سیم خاردار و… برادرمان را به زور در آنجا نگه داشته است من فیلم مصاحبه برادر زخمی ام را به همراه آوردم تا همه قضاوت کنید که در حال مصاحبه حرکات نرمالی نداشت انگار که به زور از او خواسته باشند تا مصاحبه کند زبانش می گرفت من از رفتار و حرکات برادرم می فهمم که رجوی با مغزشویی و زور او را در آنجا نگه داشته است برادرم یک سرباز در حال خدمت در جنگ بود که اسیر صدام شد و تحویل رجوی وطن فروش گشته است امروز از او به عنوان سپر بلا استفاده می کند و از ناحیه پا او را ناقص کرده است حالا با پر رویی تمام ما را عامل کشتار اشرف می خواند بعنوان خانواده هرگز دست از سر او بر نخواهیم داشت و خواهان دستگیری و محاکمه وی می باشم.
* آقای باباپور در ادامه اظهار داشت: بعنوان خانواده به خانم مریم قجر می گویم هواپیما را برای شوهر فراریش به عراق بفرستد، ما نه هواپیما را می خواهیم و نه هزینه سفر آنان را، بچه های مان را بدست مان بسپارید ما خودمان همه مسائل شان را حل می کنیم و از عراق بیرون می بریم.
باند رجوی در اشرف نفرات زخمی ها را به بهانه این که دولت مالکی قصد تحویل دادن آنان به جمهوری اسلامی ایران را دارد از بیمارستان های بغداد به اشرف برگرداند تا مبادا نفرات در محیط خارج از تشکیلات تصمیم دیگری بگیرند.
* او هم چنین در پایان سخنانش در رابطه این شگرد رجوی گفت: ما خانواده ها به رجوی جلاد می گوئیم اگر عراقی ها در درمان بچه های زخمی سنگ اندازی می کنند اگر گرمی در شما صداقت است فرزندان مان را به ما بسپارید تا با هزینه شخصی خودمان آنان را در بهترین بیمارستان های عراق درمان کنیم.
*آقای ایرج صالحی از اعضای سابق سازمان در ادامه سخنان آقای باباپور در رابطه با ایستادگی خانواده ها بیان داشت:
شما باید بایستید، شما باید مجامع بین المللی، دولت عراق، سازمان های بین المللی و آمریکا و… مجبور کنید تا به رهبران فرقه فشار بیاورند تا حاضر به تن دادن به خواسته های بر حق شما شوند وگرنه رجوی هرگز حاضر به خروج قرارگاه و ترک از عراق نیست حتی اگر بگویند همان شرایطی که شما (فرقه) گفتید این تشکیلات همین جور برود در اروپا چون خوب می داند که رفتن نیروها به اروپا و… یعنی پاشیدن و تمام شدن سازمان.
* ایشان در ادامه در رابطه با جو حاکم و فشار سرکردگان باند رجوی بر اعضاء و تشکیلات قرارگاه اظهار داشت:
رجوی دیکتاتور این افراد را به زور و جبر تشکیلاتی به صحنه می آورد تعدادی از کسانی که در این درگیری ها کشته شدند کاملا افراد مسئله دار بودند مثلا محمد رضا پیرزادی که جزء کشته های این درگیری بود از افراد مسئله دار بود که اصلا مسئولین به زور او را در جلسات انقلاب ایدئولوژیک شرکت می دادند و یا تعداد دیگری نیز که در این درگیری کشته و زخمی شدند نیز همین گونه بودند.

  • برچسب ها

    مادران، منتظران بدرود یافته – قسمت سی و یکم 02 تیر 1405
    به یاد مادر زهرا حسینی

    مادران، منتظران بدرود یافته – قسمت سی و یکم

    خیانت و جنایت رجوی در حق ملت ایران و اعضای اغفال شده اش گستره و پهنای زیادی دارد که زبان و قلم از بیان تمام عیار آن قاصر و ناتوان است. در این میان خانواده های اعضای گرفتار در تشکیلات بدنام رجوی خاصه مادران از قربانیان اصلی خباثت رجویها محسوب می شوند که در این […]

    ملاقات اعضای انجمن نجات مازندران با برادر راضیه احمدیان 02 تیر 1405
    خواهرم قربانی شده است

    ملاقات اعضای انجمن نجات مازندران با برادر راضیه احمدیان

    اعضای انجمن نجات استان مازندران در شهرستان بابل؛ شهر بهار نارنج با مرتضی احمدیان دیدار کردند. وی همانند همه خانواده های چشم انتظار اولین جمله ای که بعد از سلام و احوالپرسی گفت این بود: که “از خواهرم خبری دارید؟ آیا او هنوز زنده است؟” خواهرش راضیه احمدیان سالیان طولانی است که گرفتار تشکیلات مخوف […]

    نامه مرتضی بلالی به برادرش رضا بلالی در کمپ آلبانی 02 تیر 1405
    مدام اخبار کذب به شما می دهند

    نامه مرتضی بلالی به برادرش رضا بلالی در کمپ آلبانی

    نامه مرتضی بلالی به برادرش رضا بلالی در کمپ آلبانی برادرم رضا سلام امیدوارم که خوب باشی. چند سال است از شما خبری ندارم و نمی دانم به لحاظ جسمی مشکلی داری یا خیر. امیدوارم مشکلی نداشته باشی. چرا با برادرت تماسی نمی گیری؟ ما با هم برادریم من که به شما بدی نکردم. آیا […]

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.