30 خرداد سالروز اسارت حسن شعبانپور می باشد. ایشان در در عملیات چلچراغ اسیر شد و با فریبکاری او را به اشرف بردند و تحت پروسه مغزشویی قرار گرفت و تا به امروز نتوانسته خودش را نجات بدهد . برادرش نامه ای برای ایشان نوشته است: حسن جان سلام. امیدوارم که خوب باشی. حسن جان […]
30 خرداد سالروز اسارت حسن شعبانپور می باشد. ایشان در در عملیات چلچراغ اسیر شد و با فریبکاری او را به اشرف بردند و تحت پروسه مغزشویی قرار گرفت و تا به امروز نتوانسته خودش را نجات بدهد .
برادرش نامه ای برای ایشان نوشته است:
حسن جان سلام.
امیدوارم که خوب باشی.
حسن جان در این سالها رجوی سعی نمود با دروغگویی تو را در بند تشکیلات نگهدارد. او حاضر نیست ذره ای آزادی به تو و بقیه بدهد و تو را از تماس با خانواده محروم کرده است. آیا این چیزی می باشد که در بیرون از مناسبات تبلیغ می کنند؟
حسن جان اکنون 38 سال است که چشم انتظار کشیدیم و خون دلها خوردیم اما هنوز امید داریم روزی تو را به دور از تشکیلات جهنمی رجوی ببینیم .
برادرم پدر و مادرمان در فراق تو فوت نمودند. تو عزیز دلم ما هستی و همه برادران و خواهران چشم انتظار دیدار با تو هستند. تو هیچ وابستگی به آن فرقه جهنمی نداری و تو را با فریبکاری به بند کشیدند. پس خودت را نجات بده چون ما خیلی دوستت داریم و منتظر آمدنت هستیم.
برادرت کرمعلی شعبانپور
شهرستان آمل – مازندران















