آیا کسی صدای گروگان های محصور در لیبرتی را می شنود؟!
دراین میان اما صدای ساکنین لیبرتی به گوش کسی نمی رسد. کسانی که نه رهبران شان تمایلی به شنیدن صدای شان دارند و نه مجامع بین المللی و کسانی که سنگ همین ها را به سینه می زنند، گوش شنوایی برای شنیدن حرف هایشان. در واقع ساکنین لیبرتی بازیچه معادلات سیاسی سرانشان با اربابانشان می باشند
انقلاب ایدئولوژیک درونی مجاهدین در چند جمله – قسمت دوم
زندان انفرادی بود بمدت دو سال برای از بین رفتن اطلاعاتش و بعد از آنهم تحویل مقامات امنیتی عراق شدن و رفتن به زندان ابوغریب بجرم ورود غیر قانونی به عراق و زندانی شدن بمدت هفت سال! یعنی تا انیجا شد 9 سال! حال هرکدام از خوانندگان عزیز در دنیای فرض و خیال اگر شما جای یکی از این نیروهای سازمان بودید بصورت شکلی و ظاهری هم که شده تن به شرکت در این خیمه شب بازی سازمان میدادید یا اینکه حاضر میشدید سر از زندانهای سازمان و عراق در آورید؟
عاقبت ۴۶سال نوشتن مشق غلط و غلوط
رجوی خشت کج را در روز اول ورودش به تشکیلات با تمرد و قدرت طلبی بنا کرده است و این اعتراف خودش است. او هرگونه خیانت و جنایت را محترمانه با انشای مشق غلط و غلوط توجیه می کند. دقت کنید رجوی پیوستن به صدام و شرکت در قتل عام ملت ایران در دوران جنگ هشت ساله را اینگونه توجیه می کند: وقتی ما با صاحب خانه (منظور او صدام است) و سید الرئیس طرح صلح امضا کردیم و به عراق آمدیم همه با دید و عینک جزام به صدام نگاه می کردند ولی چون مجاهدین مسئله شان آزادی ایران بود هرنوع تهمت و مارکی را پذیرا شدند.
اگر لالایی بلدید خودتان چرا نمی خوابید؟
درحالی صحبت ازبرابری میشود که هیچ فردی اجازه ی داشتن همسری در برابر همسران نامشروع و متعدد رجوی ندارند. حقوق بشر ادعایی رجوی درسلب حقوق داشتن همسر و فرزندان و تشکیل عائله است که بعینه دروغ بودن اعتقاد به رعایت حقوق بشر از طرف این گروه را نقض مینماید.
تمام افرادی که جدا می شوند رجوی را مقصر می دانند
رجوی سالیان سال، نان نوکری صدام و آمریکا و… را خورده و هر روز به یکی از دشمنان ملت ایران آویزان بوده و برای همه دم تکان داده و هیزم بیار و معرکه گیر خوبی بوده و نفع آن را هم برده است. البته در دنیای سیاسی مرده ای بیش نیست ولی در دنیای نامردی جان خفیفش را حفظ کرده والله جای شرم دارد در تمام گروه ها و احزاب آدمها به رهبر و مرید خود می بالند ولی کسانی که در گروه جنایت رجوی بوده اند خجالت می کشند که اصلا نامی از وی برده شود
در تحلیل عصبانیت شدید فرقه تروریستی مجاهدین خلق از بی بی سی
مزدور خواندن بی بی سی فارسی در حالی است که این شبکه بیشترین ضدیت را با جمهوری اسلامی ایران دارد. و این موضوعی است که نیازی به دلیل و برهان ندارد. اتفاقا به نظر می رسد یکی از دلایل عصابنیت فرقه تروریستی مجاهدین خلق نیز همین است. در حقیقت آنها از اینکه یکی از رسانه های ضد جمهوری اسلامی ایران آنها را در قالب یادداشت یکی از جداشده ها مورد انتقاد قرار داده است به شدت عصبانی اند
وحشت سران فرقه رجوی از تماس خانواده ها با ارگانهای بین المللی
من از این طریق به اطلاع خانواده ها می رسانم و تاکید می کنم تماس تک تک شما با مجامع و ارگانهای بین المللی لرزه بر اندام رجوی و دیگر سران فرقه رجوی انداخته و شاهد هستید سران فرقه جنایتکار رجوی چطور به هزیان ویاوه گویی افتاده اند و مطمئن باشید ما جدا شده ها همیشه در کنار شما وهمراه شما برای ازادی عزایزانی که در چنگال رجوی هستند تلاش خواهیم کرد و با افشاء ماهیت و شگردهای رجوی نخواهیم گذاشت سران فرقه با قربانی کردن اعضاء اسیر در کمپ لیبرتی به اهداف کثیف خود برسن
انقلاب ایدئولوژیک درونی مجاهدین در چند جمله
و این گونه بود که تمامی افراد مجرد و متاهل بصورت مادی و فکری و ایدولوژیکی طلاق دادند و او توانست بدون مانع شرعی برای کسانی که متاهل بودند آنها را به حریم خود بیاورد و از آنها با محمل محرمیت ایدولوژیکی سوءاستفاده جنسی کند! چرا که در سخنرانی هایش میگفت کسی که به لحاظ ایدئولوژیکی محرم شده است بلحاظ جسمی و جنسی هم باید که محرم باشد. مسعود رجوی به لحاظ اخلاقی شخصی بسیار کثیف و از هر نظر دجال است.
۱۰ شهریور ۹۲ نقطه عطفی برای اسیران فرقه مجاهدین
واقعیت این است که تمامی اعضا و کادرهای کنونی فرقه مجاهدین هرکدام به شکلی اسیر ترفندهای سالیان تکرارشده در تشکیلات رجوی شده اند و آنقدر این سناریوها تظاهر شده و تکرار شده که آنها مرز بین عالم واقع و ترفندهای رهبری را تشخیص نمی دهند. یعنی که تهی شدن در یک سرطیف و بی خیال شدن در سر دیگر طیف به عنوان مرز گم شده ای بر مغز این اسیران مستولی شده است.
عناصر گروه تروریستی مجاهدین؛ عضو مافیای جهانی
«عدنان المیاحی» عضو کمیسیون دفاع و امنیت پارلمان عراق با اشاره به حمایت برخی طرف های غربی – منطقه ای از جمله آمریکا، عربستان و قطر از مجاهدین، گفت: بسیاری از کشورهای اروپایی با هرگونه پناهندگی به عناصر گروه تروریستی مجاهدین که عضو مافیایی جهانی و تحت پیگرد پلیس بین الملل (اینترپل) هستند، مخالفند.
این بار هم، جداشدگان و خانواده ها برنده شدند
این مجموعه یعنی جداشدگان و خانواده ها طی چند سال گذشته بر سر هر بزنگاهی وقتی به دجالگری و ترفند های جدید رجوی می رسند با روشنگری و افشاگری افسار و دهنه رجوی ها را می کشند و مانع از ادامه سرکوب گری و شکنجه در حق اسیران می شوند و جلو این گونه سناریوهای آنها می ایستند.
اعضای اسیر تا کی باید قربانی جاه طلبی رجوی ها بشوند
چرا رجوی ها وقتی مریم قجر در فرانسه دستگیر شد، تمام قوای تشکیلات را برای آزاد کردن او و دور کردنش از خطر احتمالی خرج کردند و حتی فرمان خودسوزی به اعضا دادند؟اما در نقطه مقابل وقتی نوبت به اعضای اسیر می رسد، آنها نه تنها نباید منطقه خطر را ترک کنند بلکه در شرایطی که تمام خطرات ممکن به صورت واضح دیده می شوند، آنها را وادار به ماندن در منطقه خطر کرده و طرح هایی ارائه می دهند که هدفش فقط بستن راه خروج اعضا است.