چهارشنبه, ۳ تیر , ۱۴۰۵
پیدایش وفرجام یک سازمان – به مناسبت ۴خرداد 04 خرداد 1392

پیدایش وفرجام یک سازمان – به مناسبت ۴خرداد

رجوی و سازمان که بدلیل انحراف و تغییر ایدئولوژی و بدنبال آن کشتار و تصفیه حسابهای خونین داخلی در میان مردم محبوبیت وپایگاه اجتماعی خود را از دست رفته میدیدند سیاست نفاق و دوگانگی را دردستور کار قرار دادند.در بعد ایدئولوژی علیرغم اینکه هیچ اعتقادی به اصول وباورهای عقیدتی دکتر شریعتی؛ وامام خمینی نداشتند صحبت از مثلث شریعتی – مجاهدین – آیت الله خمینی میکردند ودر اذهان عمومی چنین وانمود می نمودند که آنها همچنان به ایدئولوژی اسلامی اعتقاد دارند وبا برگزاری مراسم مذهبی بخصوص در ماه مبارک رمضان وعاشورا تلاش کردند خود را به عنوان یک سازمان مذهبی در باورهای مردم جا بیندازند

واکنشی فراتر از حماقت؛ رجوی، شورایی ها را به خط کرد! 04 خرداد 1392

واکنشی فراتر از حماقت؛ رجوی، شورایی ها را به خط کرد!

رجوی فقط به جلب حمایت خارجی‌ها فکر می‌کند و چیزی که اصلاً برای خارجی‌ها هیچ اهمیتی ندارد آن است که رجوی با نیروهایش چگونه رفتار می‌کند، از قضا سابقه امر نشان می‌دهد که خارجی‌ها – به خصوص جنگ طلبان آمریکایی – علاقه فراوانی به حمایت از دیکتاتورهای کوتوله که ادعای خدایی می‌کنند، دارند و مناسبات حیوانی موجود در این دار و دسته ها را لازمه قابلیت یافتن برای تحت حمایت قرار دادن آنها می‌دانند.

انتشار اسامی منتقل شده به آلبانی و اطلاعیه شورای ملی مقاومت، رویکرد مثبت یا منفی؟ 04 خرداد 1392

انتشار اسامی منتقل شده به آلبانی و اطلاعیه شورای ملی مقاومت، رویکرد مثبت یا منفی؟

مسعود رجوی رهبرعقیدتی مجاهدین علیرغم بکارگیری همه ترفندها و شگردها سرانجام وادار شد که به روند انتقال ساکنین کمپ لیبرتی تن بدهد و تحت فشار سازمان ملل متحد، دولت عراق، خانواده های افراد ساکن لیبرتی و مقامات دولت آمریکا تسلیم شده و بفهمد که بازی را باخته است و بیش از این در زمانه ای که بسر می بریم امکان پافشاری بر خواسته های غیرمنطقی و غیراصولی را ندارد.

در همسویی با تروریست ها تا به کجا؟ 02 خرداد 1392

در همسویی با تروریست ها تا به کجا؟

باز هم رجوی های تروریست در مقابل این جنایت فجیع هیچ عکس العملی انجام نداده و با سکوت خود بار دیگر این وحشی گری را مورد تایید قرار داده است البته رجوی که خود سابقه دیرینه ای در ترور و وحشی گری در سالهای گذشته داشته است این گونه جنایت های انجام گرفته توسط تروریست های سلفی یاد آور جنایت هایی است که فرماندهان رجوی به دستور وی در داخل ایران و هم چنین در عراق انجام دادند. این جنایات مشابه شکنجه افرادی به جرم پاسداری از انقلاب در سال 60 در تهران و کندن پوست سر آنان و هم چنین له کردن کردهای عراقی در زیر شنی نفربرهای زرهی و دو نیم کردن اکراد عراقی با سلاحهای ضد هوایی نشان از ماهیت یگانه آنان دارد.

آیا پروسه اخراج از عراق به رهایی از اسارت فرقه می انجامد؟ 02 خرداد 1392

آیا پروسه اخراج از عراق به رهایی از اسارت فرقه می انجامد؟

در حقیقت بسیاری از نهادهای حقوق بشری از جمله دیدبان حقوق بشر دغدغه نقض حقوق اعضای فرقه مجاهدین خلق توسط عوامل این فرقه را داشته و دارند. این سازمان با انتشار گزارشی به نام خروج ممنوع در سال 2005 میلادی عملا سعی کرد توجهات را به موارد نقض گسترده حقوق بشر در پادگان اشرف جلب نماید.

ایا رجوی تسلیم شده؟! 02 خرداد 1392

ایا رجوی تسلیم شده؟!

رجوی برای جابجایی بعضی از اعضاء مهم فرقه و برای رد گم کنی ؛ برای باز کردن جای پا برای بقیه سران فرقه در کشور مثل البانی که دولتمردان ان از جنایات سران این فرقه بی اطلاع هستند ؛ چه بسا از میان این افراد بعد از اتمام کار حقوقیشان بر علیه دولت عراق و نمایندگان سازمان ملل سوئ استفاده بکند و یا ادعای مالکیت بر بخشی از اموال در اردوگاه بد نام اشرف و ….

اسامی نفرات آلبانی چرا!؟ (سیزده تن گزینه سومی هستند و چهاردهمی بیمار هفتاد ساله) 02 خرداد 1392

اسامی نفرات آلبانی چرا!؟ (سیزده تن گزینه سومی هستند و چهاردهمی بیمار هفتاد ساله)

من یکی از کسانی بودم که اسامی را در صفحه فیس بوکم زدم داستان هم اینطوری که کمیسیون جیمزباند شورا اعلام کرده نبوده بلکه داستان این است که دو تن از جداشدگان یعنی کسانی که از اشرف و لیبرتی فرار کرده اند قبل از این به آلبانی رسیده اند و شش ساعت بعد از آمدن این اکیپ آنها را مستقیم دیده و از آنجا که همه ی این افراد را میشناختند اسامیشان را بمن هم دادند و شخصا با یکی از این نفرات اکیپ بوسیله اسکایپ صحبت کردم و از اخبار لیبرتی و فشارهای تشکیلاتی روی اسرای سازمان برایم نیم ساعتی صحبت کرد

انتقال ۱۴عضو به آلبانی و عکس العمل وحشت آلود فرقه رجوی 01 خرداد 1392

انتقال ۱۴عضو به آلبانی و عکس العمل وحشت آلود فرقه رجوی

با به راه انداختن گرد و خاک تبلیغاتی دم خروس وحشت خود را از ضربه استراتژیکی که با انتقال اولین گروه به آلبانی دریافت کرده را پنهان و لاپوشانی نماید با کلید خوردن برنامه اعزام اولین گروه به آلبانی اولاّمظلوم نمایی و پنهان شدن در پشت ترفند عدم امنیت نیروها در لیبرتی و براه انداختن تبلیغاتی آنچنانی برای کسب حمایت اربابان خارجی دیگر موضوعیتی نخواهد داشت و توپ به زمین رجوی پرتاب خواهد شد.

تبریک خانم نسرین ابراهیمی به ۱۴ تن از نجات یافتگان از کمپ ترانزیت لیبرتی 01 خرداد 1392

تبریک خانم نسرین ابراهیمی به ۱۴ تن از نجات یافتگان از کمپ ترانزیت لیبرتی

با وجود سنگ اندازیها و تلاشهای شبانه روزی رهبری مجاهدین برای جلوگیری از انتقال این افراد به دنیای آزاد ولی سازمان ملل و صلیب سرخ و سازمانهای حقوق بشری تسلیم خواسته ها و ترفندها و حقه بازیهای رجوی نشده و اولین قدم را برای آزادی این افراد از چنگال وحشی تشکیلات ظالم رجوی برداشتند، در این میان سکوت مذبوحانه سازمان مجاهدین عجیب است آنها که حتی تا ریز و درشت اخبار لبنان و سوریه را مانیتور می کنند در قبال این خبر مهم و سرنوشت ساز در حالی سکوت می کنند که تمام رسانه های بین المللی آن را منعکس کرده اند.

اعزام اعضای فرقه به آلبانی و شکست تحلیل رجوی ها 31 اردیبهشت 1392

اعزام اعضای فرقه به آلبانی و شکست تحلیل رجوی ها

اعزام اولین سری به کشور آلبانی تاکنون از طرف فرقه اعلام بیرونی نشده و سعی نمودند تا با سکوت این خبر را مسکوت بگذارند چرا که وی در آخرین تحلیل های درونی اعلام کرده بود که هیچ کس حق فکر کردن به خارج از عراق را ندارد و باید همه تا آخر در عراق بمانند و کشته شوند ولی اکنون رجوی با خفت و خواری تن به این کار داده نشان از درماندگی سران فرقه می باشد که مجبور شدند تن به این کار بدهند. بالاخره باید کدام حرف وی را قبول نمود ماندن در عراق یا رفتن به اروپا.

نور امید در دل اسیران فرقه رجوی 31 اردیبهشت 1392

نور امید در دل اسیران فرقه رجوی

خبری دریافت کردیم که تعدادی از اعضاء فرقه رجوی کشور عراق را به مقصد آلبانی ترک کرده اند! این خبر بخودی خود میتواند خبری خوبی باشد از این جهت که بالاخره راه خروجی سازمان به مقصد کشوری ثالث باز شده است و این قطعا نور امید زیادی را در دل نیروهای بلا تکلیف مانده در بیابانهای عراق روشن خواهد کرد! در مدت گذشته ما سخنان متناقض زیادی از رجوی و دیگر مسئولین سازمان شنیده بودیم.

به فرمان مسعود یکانهای ارتش آزادیبخش در جای جای میهن تشکیل شد!! 31 اردیبهشت 1392

به فرمان مسعود یکانهای ارتش آزادیبخش در جای جای میهن تشکیل شد!!

یکانهای جدیدالتاسیس ارتش رجوی داخل کشور در تقارن با فرمان اعلام آماده باش سیاسی شخص رجوی در مقطع حساس انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری تشکیل شده است و در نظردارند در این مقطع حساس در منتهای شور و مسولیت پذیری برای دستیابی به قدرت مطلقه ایدئولوژیکی برمحوریت ولایت یک زوج افسرده و روانی رجویسم درجریان انتخابات در پیش رو در داخل کشور با عملیات سیاه و سفید و مارپیچ پیچیده متاثر از ذهن فراپیچیده فرماندهی کل! اخلال ایجاد کنند تا ازاین رهگذر به خاطر اینکه ایران 75 میلیونی بدون رئیس جمهور نباشد, خواهرمریم که قریب به ده سال است که درمسند ریاست جمهوری برگزیده! درتبعید در انتظار بسر مییبرد بتواند در یک چشم به هم زدن با هواپیمای امریکایی دوست خود را به وطن رسانده و زودی برمسند وکرسی ریاست جمهوری بنشیند!

blank
blank
blank